Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Crestere a exporturilor de carne din ucraina

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

In prima jumatate a anului, Ucraina a inregistrat o crestere a exporturilor de carne in termeni monetari cu aproape 90 la suta fata de perioada similara din 2010, informeaza agroinfo.

Concret, in intervalul ianuarie-iunie 2011, au fost tranzactionate pe pietele externe marfuri in valoare totala de 95,7 milioane dolari, cu 89,7 procente mai mult decat acum un an. In pofida declinului cu 41,4%, valoarea importurilor de carne a Ucrainei a depasit suma obtinuta din tranzactiile externe, respectiv 111,2 milioane dolari.

Exporturile de lapte si alte produse lactate, oua, pasari de curte si miere au crescut cu 8,8%, ajungand la valoarea de 33,7 milioane dolari, in timp ce importurile au depasit 60 milioane dolari, mai mult cu 16,9% comparativ cu prima jumatate a anului trecut.

Intre timp, autoritatile de la Kiev au anuntat masuri de stimulare a productiei in sectorul zootehnic. Astfel, fiecare intreprindere agricola va primi de la stat 5.000 de hrivne (echivalentul a aproximativ 437 euro) pentru fiecare vaca ce are un randament anual de peste 4.300 litri. Guvernul considera ca acest lucru va motiva fermierii sa sporeasca efectivele de animale.

In plus, vor fi investite 500 milioane hrivne (43,7 milioane euro) in constructia si reconstructia de ferme. De asemenea, in prezent se afla in desfasurare un proiect ce vizeaza alocarea de compensatii financiare pentru achizitionarea de juninci pentru ingrasare, fiind acordate 7 hrivne pentru fiecare kilogram in viu.

Soluții FrieslandCampina Kievit, pentru produse ready meal-clean label
Autor: Maria Demetriad  /   joi, 15 noiembrie 2018

Compania olandeză FrieslandCampina Kievit, producător mondial de ingrediente alimentare și băuturi, a realizat recent un studiu privind  tendințele și evoluțiile de pe piața produselor ready meal, indulgence și clean label, cu țintă directă asupra savorii.   Utilizând propria analiză a conversațiilor online, precum și...

Metro AG Metro-Nom a deschis un birou IT la Cluj-Napoca
Autor: Nora Marin  /   joi, 15 noiembrie 2018

Metro AG Metro-Nom și-a deschis cel de-al treilea birou IT românesc în Cluj-Napoca, denumit și Silicon Valley al Balcanilor, după cum informează publicația European Supermarket Magazine.   Compania mai are încă două unități IT care operează local, mai precis, în București și Brașov. Divizia IT a firmei, Metro-Nom este...