Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Cresterea vacilor de carne, o afacere cu potential in romania

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Reprezentantii Ministerului Agriculturii spun ca arma secreta a succesului sunt vacile de carne. Acestia considera ca in strainatate va fi apreciata carnea de vita de la noi, informeaza Recolta.eu.

Strainii au intuit deja potentialul terenului si au inceput sa creasca vaci de carne in Romania, iar fermierii romani pot sa-si dezvolte propria cireada de vaci de carne, colaborand cu elvetienii.

In Romania consumul de carne de vita, pe cap de locuitor, este de 7 kilograme pe an. In schimb, in Franta consumul ajunge la 25 de kilograme pe cap de locuitor.

Tocmai de aceea, pe piata vest-europeana, un kilogram de carne de vita de calitate poate ajunge si la 50 de euro.

Ministrul Daniel Constantin sustine, la randul sau, investitiile in acest sector. Acesta a precizat intr-un interviu acordat ziarului Bursa ca una din prioritatile actuale ale zootehniei romanesti este reorientarea catre cresterea vacilor de carne.

GfK: Creștere pentru bunurile de larg consum, dar pe baza inflației, nu a volumelor!
Autor: meatmilk  /   joi, 22 februarie 2018

(Comunicat) Piața FMCG a înregistrat în 2017 o creștere semnificativă de 7% pentru bunurile de folosință curentă cumpărate pentru consumul casnic.   În spatele aceste evoluții pozitive a pieței a stat majorarea prețurilor ca urmare a inflației și nu creșterea volumelor cumpărate, așa cum s-a întâmplat în 2016. Cu...

Negro investește masiv în publicitate
Autor: Ilie Stoian  /   joi, 22 februarie 2018

Negro, o companie care în anii trecuți s-a remarcat din punct de vedere al promovării prin spot-uri publicitare, prin economia evidentă în producția propriu-zisă a imaginilor, a demarat un program de investiții care, măcar după numele pe care le-a atras, se dovedește a fi cât se poate de consistent.   Din punct de vedere al...