Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Cris Sib Lacto testează piața Statelor Unite, vizând exportul curent

Autor: Nora Marinmiercuri, 1 noiembrie, 2017

Cris Sib Lacto, fabrica de lactate a celor 15 ciobanei din Sibiu, construita in zona Socodor-Arad și specializata în fabricarea brânzeturilor din lapte de oaie, vizează exportul constant pe piața de brânzeturi a Statelor Unite ale Americii.

 

Deocamdată, un prim lot de aproximativ două tone de brânză de burduf și telemea (”feta”) au fost expediate la mijlocul lunii octombrie catre o firmă din SUA, pentru testarea gusturilor americanilor pentru aceste produse.

 

Cei 15 proprietari ai companiei, cu toții, ciobani din Mărginimea Sibiului, speră ca totul să fie ”ok”, atât din partea consumatorilor, cât și din partea autorităților americane și ale distribuitorilor de acolo, deschizându-se astfel o piata nouă cu un potențial uriaș pe zona produselor de nișă din lapte de oaie, pentru populatiile care cunosc și apreciază acest produs.

 

Portofoliul de produse al companiei Cris Sib Lacto, condusă de domnul Ioan Branga, cuprinde caș natur din lapte de vacă, caș natur afumat din lapte de vacă, telemea de Sibiu din lapte de oaie, telemea din lapte de vacă, telemea mixtă, cașcaval Dalia din lapte de vacă, urdă din lapte de oaie/vacă, brânză de burduf, iaurt din lapte de oaie, iaurt din lapte de bivoliță,caș de oaie 100% pentru export etc.

 

Desigur, ”vedeta” este Telemeaua de Sibiu din lapte de oaie 100%, un produs tradițional oierilor, fabricat după o rețetă străveche, la nivelul standardelor europene, lansată pe piață sub brandul Cris-Sib Lacto. Dintre aceste produse, nouă au obținut atestarea Asociației Bio România, certificare care garantează că brânzeturile fabricate de Cris-Sib Lacto sunt naturale. Subliniem că absolut toate produsele sunt 100 % naturale, ele fiind formulate de domnul George Grecu, cel mai bun specialist din România în domeniul lactatelor. În ilustrații puteți vedea etichetele pregătite pentru piața americană.

 

Hai la picnic! Idei istețe de la Safir pentru o masă la iarbă verde
Autor: meatmilk  /   luni, 11 iunie 2018

(Comunicat) Ieșirea la picnic cu familia și cei mai buni prieteni este una dintre cele mai bune modalități de petrecere a timpului liber în sezonul cald. Iată ce bunătăți să pui în coș pentru următoarea ieșire la iarbă verde, rapid de pregătit și ușor de servit, pe placul tuturor.   ”Fomică?”, brandul de preparate...

Danone aduce experiența VR în magazinele Mega Image din București
Autor: meatmilk  /   joi, 31 mai 2018

(Comunicat) Danone a lansat campania promoțională ”Aruncă un ochi. Rămâi pentru experiență”, un proiect pilot derulat în lanțul de supermarketuri Mega Image din București, prin care le oferă consumatorilor experiențe VR direct în magazin.   Consumatorii pot vedea, chiar la raft, cu ajutorul realității virtuale,...