Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close

Cris-tim a lansat gama family Șunca

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

De curand, Cris-Tim lansat Family Șunca, un produs cu 71% continut de carne, special creat pentru a rasfata intreaga familie cu gustul suprem al unui produs premium.

Facuta din carne de porc aleasa cu atentie, Family Șunca este un produs savuros, cu un continut scazut in grasimi, sub 3%, cu arome fine si care incanta ochiul, mirosul, dar mai ales gustul. Este ideal pentru fiecare moment al zilei, fiind special gandit sa satisfaca cerintele tuturor membrilor unei familii.

Cris-Tim s-a gandit la nevoile si cerintele fiecaruia, si a lansat Family Șunca atat in varianta vrac, dar si feliata, in ambalaje home-made 80g si fresh box 150g.

Suplimentar, va informam ca, pentru brandul Matache Macelaru, Cris-Tim a conceput o campanile special de promovare, menita sa intareasca aceasta marca. Programul de promovare va debuta cu ocazia targului Alimenta, din aceasta toamna.

Meat.Milk 2019: În ziua de 31 mai, fii prezent la Forum Retail!
Autor: meatmilk  /   marți, 26 martie 2019

Tendințele de globalizare ale piețelor internaționale de carne și lapte se manifestă tot mai pregnant. Puși în fața acestei noi realități, fermierii, procesatorii și retail-ul din România trebuie să își adapteze afacerile. Cum vor reuși să facă acest lucru, în condițiile în care se propune o nouă paradigmă legislativă? Cum...

Când gura bate fundul oii
Autor: Ilie Stoian  /   luni, 25 martie 2019

În luna decembrie a anului trecut, autoritățile de la București anunțau cu bucurie semnarea unui acord cu Regatul Hașemit al Iordaniei, pentru exportul către acea țară a unui număr de 100.000 de ovine.   Anunțul a avut darul să ofere o perspectivă favorabilă ciobanilor români, în condițiile în care, după cum bine...