Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Cris-tim a lansat gama family Șunca

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

De curand, Cris-Tim lansat Family Șunca, un produs cu 71% continut de carne, special creat pentru a rasfata intreaga familie cu gustul suprem al unui produs premium.

Facuta din carne de porc aleasa cu atentie, Family Șunca este un produs savuros, cu un continut scazut in grasimi, sub 3%, cu arome fine si care incanta ochiul, mirosul, dar mai ales gustul. Este ideal pentru fiecare moment al zilei, fiind special gandit sa satisfaca cerintele tuturor membrilor unei familii.

Cris-Tim s-a gandit la nevoile si cerintele fiecaruia, si a lansat Family Șunca atat in varianta vrac, dar si feliata, in ambalaje home-made 80g si fresh box 150g.

Suplimentar, va informam ca, pentru brandul Matache Macelaru, Cris-Tim a conceput o campanile special de promovare, menita sa intareasca aceasta marca. Programul de promovare va debuta cu ocazia targului Alimenta, din aceasta toamna.

Evoluția PPA în UE a fost analizată la Bruxelles
Autor: meatmilk  /   vineri, 13 iulie 2018

(Comunicat) Președintele ANSVSA, dr. Geronimo Brănescu, a participat în perioada 10 – 11 iulie, la grupul de lucru al șefilor serviciilor veterinare din Uniunea Europeană, care s-a desfășurat la Bruxelles.   O temă importantă pe agenda întâlnirii a fost cea a evoluției Pestei Porcine Africane (PPA) pe continentul european....

INSSE: Laptele colectat și producția de lactate în luna mai 2018 (Raport extins)
Autor: meatmilk  /   vineri, 13 iulie 2018

(Comunicat) În luna mai 2018, cantitatea de lapte de vacă colectată de la exploataţiile agricole şi centrele de colectare de către unităţile procesatoare a crescut cu 18,3% faţă de luna aprilie 2018 și cu 7,5% faţă de luna mai 2017.   Cantitatea de lapte de vacă colectată de la exploataţiile agricole şi centrele de...