Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Cris-tim a lansat gama family Șunca

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

De curand, Cris-Tim lansat Family Șunca, un produs cu 71% continut de carne, special creat pentru a rasfata intreaga familie cu gustul suprem al unui produs premium.

Facuta din carne de porc aleasa cu atentie, Family Șunca este un produs savuros, cu un continut scazut in grasimi, sub 3%, cu arome fine si care incanta ochiul, mirosul, dar mai ales gustul. Este ideal pentru fiecare moment al zilei, fiind special gandit sa satisfaca cerintele tuturor membrilor unei familii.

Cris-Tim s-a gandit la nevoile si cerintele fiecaruia, si a lansat Family Șunca atat in varianta vrac, dar si feliata, in ambalaje home-made 80g si fresh box 150g.

Suplimentar, va informam ca, pentru brandul Matache Macelaru, Cris-Tim a conceput o campanile special de promovare, menita sa intareasca aceasta marca. Programul de promovare va debuta cu ocazia targului Alimenta, din aceasta toamna.

IFFA 2019-MesseFrankfurt este Partener Silver al Conferinței Meat.Milk 2018
Autor: meatmilk  /   luni, 19 februarie 2018

Cel mai mare târg internațional dedicat sectorului mondial al cărnii, IFFA 2019, care se va desfășura în perioada 4-9 mai 2019 în uriașele spații expoziționale ale MesseFrankurt, a devenit Partener Silver al Expo-Conferinței Internaționale Meat.Milk. IFFA 2019 este reprezentat în România de firma Expo Sales Promotions, condusă de...

CopaCogeca: Nu sacrificați agricultura Europei, în afacerea Mercosur
Autor: Mircea Demeter  /   luni, 19 februarie 2018

CopaCogeca a adresat președintelui Comisiei Europene, Jean-Claude Juncker, solicitarea ca agricultura Uniunii Europene ”să nu fie vândută” în negocierile comerciale cu Mercosur. În textul oficial se arată:   ”Organismele agricole se opun mișcării UE de a acorda noi concesii agriculturii în schimbul câștigurilor...