Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Cris-tim, cel mai prietenos brand de produse din carne

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Dupa cum informeaza Capital, Cris-Tim este brandul cel mai prietenos pentru consumatorii romani de preparate din carne. Pentru realizarea topurilor, consumatorii au fost rugati sa identifice brandurile de care se simt atasati, nu pe cele care au o notorietate sau o cota de piata mai ridicate.

Astfel, Cris-Tim, Campofrio si Caroli sunt lidere in topul mezelurilor, iar iar Dr. Oetker este pe primul loc in categoria aditivilor de patiserie. Primele trei locuri din categoria dulciuri sunt ocupate de Milka, Orbit si Poiana, iar cafeaua preferata a romanilor este Jacobs, urmata de Nescafe si Doncafe, arata studiul citat de Mediafax.

Lupta cea mai apriga se da de departe in categoria bauturilor nonalcoolice, unde Coca-Cola si Pepsi isi rezerva primele locuri. Ele sunt urmate de Prigat, Nestea si Fanta, precum si de marcile autohtone Borsec si Dorna. Berea de care romanii se simt cel mai atasati este Tuborg, urmata de Bergenbier si Golden Brau.

Supermarketurile preferate ale romanlor sunt in ordinea preferintelor Carrefour, Kaufland, Real, Auchan si Lidl. Orange si Vodafone ocupa primele doua locuri in cadrul categoriei servicii de telecomunicatii, in timp ce Cosmote, RCS-RDS si Romtelecom ocupa locurile urmatoare.

Primele patru locuri in topul bancilor preferate sunt BCR, BRD, ING si Raiffeisen Bank. Pe online, Google si Yahoo ocupa primele doua pozitii si sunt urmate de Youtube si Facebook.

In construirea indexului 360 insights nu a fost luata in calcul notorietatea brandurilor, ci numai gradul de atasare al consumatorilor de produse. Nicio marca nu a reusit sa atinga nivelul atasamentului universal, de 100 de puncte.

Cercetarea este reprezentativa la nivel urban pentru orasele mai mari de 50.000 locuitori si a fost realizata prin interviuri fata in fata, iar essantionul a fost stabilit la 640 de respondenti, cu varste cuprinse intre 16 si 54 de ani.

Safir: Tu știi cum să alegi preparatele și semipreparatele din carne de pui?
Autor: meatmilk  /   luni, 16 iulie 2018

(Comunicat) Ritmul de viață alert ne determină deseori să recurgem la soluții menite să ne simplifice viața și care să nu implice prea multe resurse de timp și de energie consumate. La nivel culinar, această alegere se reflectă în orientarea către produsele preparate și semipreparate.   Provocarea consumatorului rezidă...

Bento Cloud Services: Mai multă disponibilitate și securitate a datelor
Autor: meatmilk  /   luni, 16 iulie 2018

(Comunicat) Bento, companie romaneasca cu peste 10 ani de experienta in livrarea de servicii de externalizare IT si servicii Cloud, ofera prin intermediul Bento Cloud Services, servicii de consultanta, implementare si migrare. Serviciile sunt livrate de pe cele mai puternice platforme cloud de pe piata,ca Microsoft Azure sau...

Cris-tim, cel mai prietenos brand de produse din carne

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Dupa cum informeaza Capital, Cris-Tim este brandul cel mai prietenos pentru consumatorii romani de preparate din carne. Pentru realizarea topurilor, consumatorii au fost rugati sa identifice brandurile de care se simt atasati, nu pe cele care au o notorietate sau o cota de piata mai ridicate.

Astfel, Cris-Tim, Campofrio si Caroli sunt lidere in topul mezelurilor, iar Dr. Oetker este pe primul loc in categoria aditivilor de patiserie. Primele trei locuri din categoria dulciuri sunt ocupate de Milka, Orbit si Poiana, iar cafeaua preferata a romanilor este Jacobs, urmata de Nescafe si Doncafe, arata studiul citat de Mediafax. Lupta cea mai apriga se da de departe in categoria bauturilor nonalcoolice, unde Coca-Cola si Pepsi isi rezerva primele locuri. Ele sunt urmate de Prigat, Nestea si Fanta, precum si de marcile autohtone Borsec si Dorna. Berea de care romanii se simt cel mai atasati este Tuborg, urmata de Bergenbier si Golden Brau.

Supermarketurile preferate ale romanilor sunt in ordinea preferintelor Carrefour, Kaufland, Real, Auchan si Lidl. Orange si Vodafone ocupa primele doua locuri in cadrul categoriei servicii de telecomunicatii, in timp ce Cosmote, RCS-RDS si Romtelecom ocupa locurile urmatoare. Primele patru locuri in topul bancilor preferate sunt BCR, BRD, ING si Raiffeisen Bank. Pe online, Google si Yahoo ocupa primele doua pozitii si sunt urmate de Youtube si Facebook.
In construirea indexului 360 insights, nu a fost luata in calcul notorietatea brandurilor, ci numai gradul de atasare a consumatorilor de produse. Nicio marca nu a reusit sa atinga nivelul atasamentului universal, de 100 de puncte. Cercetarea este reprezentativa la nivel urban pentru orasele mai mari de 50.000 locuitori si a fost realizata prin interviuri fata in fata, iar esantionul a fost stabilit la 640 de respondenti, cu varste cuprinse intre 16 si 54 de ani.

Intervenția domnului Petre Daea în Consiliul UE, privind PPA în România
Autor: meatmilk  /   marți, 17 iulie 2018

Doamnă președinte Domnule comisar Dragi colegi, România de-a lungul istoriei a dovedit și poate dovedi oricând că nu a dat boli nimănui, dar din nefericire a primit. România nu este izvor de pestă porcină, dar este în război cu această boală pe un front de aproape 1400 de km la granița de răsărit a Uniunii...

Deputații europeni vor un logo pe ambalaj, pentru calitatea duală!
Autor: Maria Demetriad  /   marți, 17 iulie 2018

Producătorii ar putea adăuga un logo la ambalajele pentru alimente și băuturi care să spună consumatorilor dacă și conținutul produsului și calitatea acestuia sunt aceleași în toate țările UE, au afirmat europarlamentarii din Comisia pentru protecția consumatorilor.   După cum s-a anunțat, membrii Comisiei parlamentare...

ANSVSA: Demersuri la C.E. pentru sprijin financiar în combaterea PPA din România
Autor: meatmilk  /   marți, 17 iulie 2018

(Comunicat) Președintele ANSVSA, dr. Geronimo Brănescu, cu prilejul deplasării la Bruxelles din perioada 10 – 11 iulie (întâlnirea cu șefii serviciilor veterinare din Uniunea Europeană), s-a întîlnit și cu oficiali ai Comisiei Europene, pentru a discuta solicitarea țării noastre de a primi fonduri pentru plata despăgubirilor ce se...

Safir: Tu știi cum să alegi preparatele și semipreparatele din carne de pui?
Autor: meatmilk  /   luni, 16 iulie 2018

(Comunicat) Ritmul de viață alert ne determină deseori să recurgem la soluții menite să ne simplifice viața și care să nu implice prea multe resurse de timp și de energie consumate. La nivel culinar, această alegere se reflectă în orientarea către produsele preparate și semipreparate.   Provocarea consumatorului rezidă...

Bento Cloud Services: Mai multă disponibilitate și securitate a datelor
Autor: meatmilk  /   luni, 16 iulie 2018

(Comunicat) Bento, companie romaneasca cu peste 10 ani de experienta in livrarea de servicii de externalizare IT si servicii Cloud, ofera prin intermediul Bento Cloud Services, servicii de consultanta, implementare si migrare. Serviciile sunt livrate de pe cele mai puternice platforme cloud de pe piata,ca Microsoft Azure sau...