Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Cris-tim, cel mai prietenos brand de produse din carne

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Dupa cum informeaza Capital, Cris-Tim este brandul cel mai prietenos pentru consumatorii romani de preparate din carne. Pentru realizarea topurilor, consumatorii au fost rugati sa identifice brandurile de care se simt atasati, nu pe cele care au o notorietate sau o cota de piata mai ridicate.

Astfel, Cris-Tim, Campofrio si Caroli sunt lidere in topul mezelurilor, iar iar Dr. Oetker este pe primul loc in categoria aditivilor de patiserie. Primele trei locuri din categoria dulciuri sunt ocupate de Milka, Orbit si Poiana, iar cafeaua preferata a romanilor este Jacobs, urmata de Nescafe si Doncafe, arata studiul citat de Mediafax.

Lupta cea mai apriga se da de departe in categoria bauturilor nonalcoolice, unde Coca-Cola si Pepsi isi rezerva primele locuri. Ele sunt urmate de Prigat, Nestea si Fanta, precum si de marcile autohtone Borsec si Dorna. Berea de care romanii se simt cel mai atasati este Tuborg, urmata de Bergenbier si Golden Brau.

Supermarketurile preferate ale romanlor sunt in ordinea preferintelor Carrefour, Kaufland, Real, Auchan si Lidl. Orange si Vodafone ocupa primele doua locuri in cadrul categoriei servicii de telecomunicatii, in timp ce Cosmote, RCS-RDS si Romtelecom ocupa locurile urmatoare.

Primele patru locuri in topul bancilor preferate sunt BCR, BRD, ING si Raiffeisen Bank. Pe online, Google si Yahoo ocupa primele doua pozitii si sunt urmate de Youtube si Facebook.

In construirea indexului 360 insights nu a fost luata in calcul notorietatea brandurilor, ci numai gradul de atasare al consumatorilor de produse. Nicio marca nu a reusit sa atinga nivelul atasamentului universal, de 100 de puncte.

Cercetarea este reprezentativa la nivel urban pentru orasele mai mari de 50.000 locuitori si a fost realizata prin interviuri fata in fata, iar essantionul a fost stabilit la 640 de respondenti, cu varste cuprinse intre 16 si 54 de ani.

Cursul Auditul intern si Auditul furnizorului din perspectiva IFS
Autor: meatmilk  /   miercuri, 21 februarie 2018

Inaq Consulting-IFS Training Center organizează un nou curs: ”Auditul intern si Auditul furnizorului din perspectiva IFS”. vezi toate detaliile despre curs   Program și localizări:   București 27-28.02.2018 Inscrie-te acum! Sibiu 01-02.03.2018 Timișoara 01-02.03.2018 Brașov  06-07.03.2018 Suceava...

MADR: Modificări ale legislației schemelor de plăți în agricultură
Autor: meatmilk  /   miercuri, 21 februarie 2018

(Comunicat) Guvernul a aprobat o ordonanță de urgență care transpune prevederile Regulamentului (UE) 2017/2393, ce a intrat în vigoare la 1 ianuarie 2018 și totodată aduce unele clarificări prevederilor existente. Modificările si clarificările aduse au implicații asupra cererilor unice de plată aferente anului 2018, care se depun...

Cris-tim, cel mai prietenos brand de produse din carne

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Dupa cum informeaza Capital, Cris-Tim este brandul cel mai prietenos pentru consumatorii romani de preparate din carne. Pentru realizarea topurilor, consumatorii au fost rugati sa identifice brandurile de care se simt atasati, nu pe cele care au o notorietate sau o cota de piata mai ridicate.

Astfel, Cris-Tim, Campofrio si Caroli sunt lidere in topul mezelurilor, iar Dr. Oetker este pe primul loc in categoria aditivilor de patiserie. Primele trei locuri din categoria dulciuri sunt ocupate de Milka, Orbit si Poiana, iar cafeaua preferata a romanilor este Jacobs, urmata de Nescafe si Doncafe, arata studiul citat de Mediafax. Lupta cea mai apriga se da de departe in categoria bauturilor nonalcoolice, unde Coca-Cola si Pepsi isi rezerva primele locuri. Ele sunt urmate de Prigat, Nestea si Fanta, precum si de marcile autohtone Borsec si Dorna. Berea de care romanii se simt cel mai atasati este Tuborg, urmata de Bergenbier si Golden Brau.

Supermarketurile preferate ale romanilor sunt in ordinea preferintelor Carrefour, Kaufland, Real, Auchan si Lidl. Orange si Vodafone ocupa primele doua locuri in cadrul categoriei servicii de telecomunicatii, in timp ce Cosmote, RCS-RDS si Romtelecom ocupa locurile urmatoare. Primele patru locuri in topul bancilor preferate sunt BCR, BRD, ING si Raiffeisen Bank. Pe online, Google si Yahoo ocupa primele doua pozitii si sunt urmate de Youtube si Facebook.
In construirea indexului 360 insights, nu a fost luata in calcul notorietatea brandurilor, ci numai gradul de atasare a consumatorilor de produse. Nicio marca nu a reusit sa atinga nivelul atasamentului universal, de 100 de puncte. Cercetarea este reprezentativa la nivel urban pentru orasele mai mari de 50.000 locuitori si a fost realizata prin interviuri fata in fata, iar esantionul a fost stabilit la 640 de respondenti, cu varste cuprinse intre 16 si 54 de ani.

Tendințe în utilizarea antioxidanților naturali în carne și produse din carne (II)
Autor: Cristina Gavrilut  /   miercuri, 21 februarie 2018

Având în vedere interesul deosebit pentru tema utilizării antioxidanților naturali în carne și produsele din carne, continuăm publicarea studiului realizat de Yogesh Kumar, Deep Narayan Yadav, Tanbir Ahmad și Kairam Narsaiah, cercetători ai Institute of  Food Technologists din Birmingham, document care poartă titlul original ”Recent...

Coloranți naturali cu aplicații în iaurturi
Autor: Nora Marin  /   miercuri, 21 februarie 2018

Culoarea alimentelor devine o parte semnificativă a produselor alimentare, nu numai pentru aspectul pe care îl dă produsului, ci și pentru acceptabilitatea sa de către consumatori. Cum, fiecare tehnolog se gândește la noi produse, în ediția de față vă propunem ca temă un colorant funcțional natural, obținut din orezul negru,...

AMPOPAM: Modernizarea activităților pescărești
Autor: meatmilk  /   miercuri, 21 februarie 2018

(Comunicat) Reprezentanții Ministerului Agriculturii și Dezvoltării Rurale au continuat acțiunile de promovare a oportunităților de finanțare europene  prin organizarea unor noi întâlniri de lucru la Timișoara și la Craiova. La aceste evenimente au participat alături de conducerea MADR și  experți ai DGP AM POPAM, peste 70 de...

Cursul Auditul intern si Auditul furnizorului din perspectiva IFS
Autor: meatmilk  /   miercuri, 21 februarie 2018

Inaq Consulting-IFS Training Center organizează un nou curs: ”Auditul intern si Auditul furnizorului din perspectiva IFS”. vezi toate detaliile despre curs   Program și localizări:   București 27-28.02.2018 Inscrie-te acum! Sibiu 01-02.03.2018 Timișoara 01-02.03.2018 Brașov  06-07.03.2018 Suceava...

MADR: Modificări ale legislației schemelor de plăți în agricultură
Autor: meatmilk  /   miercuri, 21 februarie 2018

(Comunicat) Guvernul a aprobat o ordonanță de urgență care transpune prevederile Regulamentului (UE) 2017/2393, ce a intrat în vigoare la 1 ianuarie 2018 și totodată aduce unele clarificări prevederilor existente. Modificările si clarificările aduse au implicații asupra cererilor unice de plată aferente anului 2018, care se depun...