Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Cris-tim, cel mai prietenos brand de produse din carne

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Dupa cum informeaza Capital, Cris-Tim este brandul cel mai prietenos pentru consumatorii romani de preparate din carne. Pentru realizarea topurilor, consumatorii au fost rugati sa identifice brandurile de care se simt atasati, nu pe cele care au o notorietate sau o cota de piata mai ridicate.

Astfel, Cris-Tim, Campofrio si Caroli sunt lidere in topul mezelurilor, iar iar Dr. Oetker este pe primul loc in categoria aditivilor de patiserie. Primele trei locuri din categoria dulciuri sunt ocupate de Milka, Orbit si Poiana, iar cafeaua preferata a romanilor este Jacobs, urmata de Nescafe si Doncafe, arata studiul citat de Mediafax.

Lupta cea mai apriga se da de departe in categoria bauturilor nonalcoolice, unde Coca-Cola si Pepsi isi rezerva primele locuri. Ele sunt urmate de Prigat, Nestea si Fanta, precum si de marcile autohtone Borsec si Dorna. Berea de care romanii se simt cel mai atasati este Tuborg, urmata de Bergenbier si Golden Brau.

Supermarketurile preferate ale romanlor sunt in ordinea preferintelor Carrefour, Kaufland, Real, Auchan si Lidl. Orange si Vodafone ocupa primele doua locuri in cadrul categoriei servicii de telecomunicatii, in timp ce Cosmote, RCS-RDS si Romtelecom ocupa locurile urmatoare.

Primele patru locuri in topul bancilor preferate sunt BCR, BRD, ING si Raiffeisen Bank. Pe online, Google si Yahoo ocupa primele doua pozitii si sunt urmate de Youtube si Facebook.

In construirea indexului 360 insights nu a fost luata in calcul notorietatea brandurilor, ci numai gradul de atasare al consumatorilor de produse. Nicio marca nu a reusit sa atinga nivelul atasamentului universal, de 100 de puncte.

Cercetarea este reprezentativa la nivel urban pentru orasele mai mari de 50.000 locuitori si a fost realizata prin interviuri fata in fata, iar essantionul a fost stabilit la 640 de respondenti, cu varste cuprinse intre 16 si 54 de ani.

INSSE: Cifra de afaceri în comerţul cu ridicata în luna ianuarie 2019
Autor: meatmilk  /   vineri, 22 martie 2019

(Comunicat) În luna ianuarie 2019, cifra de afaceri din comerţul cu ridicata (cu excepţia comerţului cu autovehicule şi motociclete) a scăzut în termeni nominali faţă de luna precedentă atât ca serie brută cu 20,9% cât şi ca serie ajustată în funcţie de numărul de zile lucrătoare şi de sezonalitate cu 1,0%....

Dezbatere dedicată PAC şi Politicii de Coeziune, găzduită de Parlamentul României
Autor: meatmilk  /   vineri, 22 martie 2019

(Comunicat) Secretarul de stat Daniel Dumitru Botănoiu a participat la Reuniunea dedicată Politicii Agricole Comune şi Politicii de Coeziune, ce s-a desfășurat la Parlamentul României.   Cu această ocazie, în cadrul sesiunii dedicate dezbaterii Bugetului Politicii Agricole Comune, secretarul de stat Botănoiu a punctat câteva...

Cris-tim, cel mai prietenos brand de produse din carne

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Dupa cum informeaza Capital, Cris-Tim este brandul cel mai prietenos pentru consumatorii romani de preparate din carne. Pentru realizarea topurilor, consumatorii au fost rugati sa identifice brandurile de care se simt atasati, nu pe cele care au o notorietate sau o cota de piata mai ridicate.

Astfel, Cris-Tim, Campofrio si Caroli sunt lidere in topul mezelurilor, iar Dr. Oetker este pe primul loc in categoria aditivilor de patiserie. Primele trei locuri din categoria dulciuri sunt ocupate de Milka, Orbit si Poiana, iar cafeaua preferata a romanilor este Jacobs, urmata de Nescafe si Doncafe, arata studiul citat de Mediafax. Lupta cea mai apriga se da de departe in categoria bauturilor nonalcoolice, unde Coca-Cola si Pepsi isi rezerva primele locuri. Ele sunt urmate de Prigat, Nestea si Fanta, precum si de marcile autohtone Borsec si Dorna. Berea de care romanii se simt cel mai atasati este Tuborg, urmata de Bergenbier si Golden Brau.

Supermarketurile preferate ale romanilor sunt in ordinea preferintelor Carrefour, Kaufland, Real, Auchan si Lidl. Orange si Vodafone ocupa primele doua locuri in cadrul categoriei servicii de telecomunicatii, in timp ce Cosmote, RCS-RDS si Romtelecom ocupa locurile urmatoare. Primele patru locuri in topul bancilor preferate sunt BCR, BRD, ING si Raiffeisen Bank. Pe online, Google si Yahoo ocupa primele doua pozitii si sunt urmate de Youtube si Facebook.
In construirea indexului 360 insights, nu a fost luata in calcul notorietatea brandurilor, ci numai gradul de atasare a consumatorilor de produse. Nicio marca nu a reusit sa atinga nivelul atasamentului universal, de 100 de puncte. Cercetarea este reprezentativa la nivel urban pentru orasele mai mari de 50.000 locuitori si a fost realizata prin interviuri fata in fata, iar esantionul a fost stabilit la 640 de respondenti, cu varste cuprinse intre 16 si 54 de ani.

Diversey România va participa la Meat.Milk 2019
Autor: meatmilk  /   vineri, 22 martie 2019

Diversey România, companie de prestigiu de pe piața românească a soluțiilor profesionale de igienă, va participa la Expo-Conferința Internațională Meat.Milk 2019, care va avea loc în zilele de 30 și 31 mai la Hotel Alpin din Poiana Brașov.   Iată cum se prezintă Diversey România, în fața partenerilor de afaceri și a...

Zimbria, de la IFE Londra, la Meat.Milk 2019!
Autor: meatmilk  /   vineri, 22 martie 2019

Probabil, cea mai prestigioasă companie românească din sectorul manufacturier de procesare a cărnii și a laptelui, Zimbria, și-a anunțat participarea ca Partener la Expo-Conferința Internațională Meat.Milk 2019, care va avea loc în zilele de 30 și 31 mai la Hotel Alpin din Poiana Brașov.   La evenimentul care va purta...

Hochland va participa la Meat Milk 2019
Autor: meatmilk  /   vineri, 22 martie 2019

Liderul național de pe piața brânzeturilor din România, Hochland, va participa și în acest an la Expo-zonferința Internațională Meat Milk, care va avea loc în zilele de 30 și 31 mai la Hotel Alpin din Poiana Brașov.   Hochland Group   Compania Hochland a luat nastere in 1927, cand Georg Summer si Robert Reich au...

INSSE: Cifra de afaceri în comerţul cu ridicata în luna ianuarie 2019
Autor: meatmilk  /   vineri, 22 martie 2019

(Comunicat) În luna ianuarie 2019, cifra de afaceri din comerţul cu ridicata (cu excepţia comerţului cu autovehicule şi motociclete) a scăzut în termeni nominali faţă de luna precedentă atât ca serie brută cu 20,9% cât şi ca serie ajustată în funcţie de numărul de zile lucrătoare şi de sezonalitate cu 1,0%....

Dezbatere dedicată PAC şi Politicii de Coeziune, găzduită de Parlamentul României
Autor: meatmilk  /   vineri, 22 martie 2019

(Comunicat) Secretarul de stat Daniel Dumitru Botănoiu a participat la Reuniunea dedicată Politicii Agricole Comune şi Politicii de Coeziune, ce s-a desfășurat la Parlamentul României.   Cu această ocazie, în cadrul sesiunii dedicate dezbaterii Bugetului Politicii Agricole Comune, secretarul de stat Botănoiu a punctat câteva...