Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Cris-tim, cel mai prietenos brand de produse din carne

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Dupa cum informeaza Capital, Cris-Tim este brandul cel mai prietenos pentru consumatorii romani de preparate din carne. Pentru realizarea topurilor, consumatorii au fost rugati sa identifice brandurile de care se simt atasati, nu pe cele care au o notorietate sau o cota de piata mai ridicate.

Astfel, Cris-Tim, Campofrio si Caroli sunt lidere in topul mezelurilor, iar iar Dr. Oetker este pe primul loc in categoria aditivilor de patiserie. Primele trei locuri din categoria dulciuri sunt ocupate de Milka, Orbit si Poiana, iar cafeaua preferata a romanilor este Jacobs, urmata de Nescafe si Doncafe, arata studiul citat de Mediafax.

Lupta cea mai apriga se da de departe in categoria bauturilor nonalcoolice, unde Coca-Cola si Pepsi isi rezerva primele locuri. Ele sunt urmate de Prigat, Nestea si Fanta, precum si de marcile autohtone Borsec si Dorna. Berea de care romanii se simt cel mai atasati este Tuborg, urmata de Bergenbier si Golden Brau.

Supermarketurile preferate ale romanlor sunt in ordinea preferintelor Carrefour, Kaufland, Real, Auchan si Lidl. Orange si Vodafone ocupa primele doua locuri in cadrul categoriei servicii de telecomunicatii, in timp ce Cosmote, RCS-RDS si Romtelecom ocupa locurile urmatoare.

Primele patru locuri in topul bancilor preferate sunt BCR, BRD, ING si Raiffeisen Bank. Pe online, Google si Yahoo ocupa primele doua pozitii si sunt urmate de Youtube si Facebook.

In construirea indexului 360 insights nu a fost luata in calcul notorietatea brandurilor, ci numai gradul de atasare al consumatorilor de produse. Nicio marca nu a reusit sa atinga nivelul atasamentului universal, de 100 de puncte.

Cercetarea este reprezentativa la nivel urban pentru orasele mai mari de 50.000 locuitori si a fost realizata prin interviuri fata in fata, iar essantionul a fost stabilit la 640 de respondenti, cu varste cuprinse intre 16 si 54 de ani.

Parmalat va cumpăra Kraft Heinz Cheese-Canada, pentru 1,62 miliarde de dolari
Autor: meatmilk  /   miercuri, 14 noiembrie 2018

Grupul Parmalat face investiții semnificative în producția canadiană de lactate, prin achiziționarea diviziei de brânzeturi Kraft Heinz Canada, inclusiv a mărcilor Cracker Barrel, P'tit Quebec și aMOOza.   Parmalat, controlat de Lactalis-Franța, a anunțat că va adăuga mai multe branduri noi în portofoliul său, odată cu...

Drupa 2020: Tendințe în tehnologia imprimării ambalajelor
Autor: Ilie Stoian  /   miercuri, 14 noiembrie 2018

AIPIA (Asociația Industriei de Ambalaje Active & Inteligente), colaborează intens cu organizatorii târgului cu Drupa 2020, pentru a prezenta ultimele tendințe și tehnologii Active & Intelligent Packaging.   În acest sens, Eef de Ferrante, CEO al AIPIA, a vorbit în cadrul Congresului Mondial al Asociației, care s-a...

Cris-tim, cel mai prietenos brand de produse din carne

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Dupa cum informeaza Capital, Cris-Tim este brandul cel mai prietenos pentru consumatorii romani de preparate din carne. Pentru realizarea topurilor, consumatorii au fost rugati sa identifice brandurile de care se simt atasati, nu pe cele care au o notorietate sau o cota de piata mai ridicate.

Astfel, Cris-Tim, Campofrio si Caroli sunt lidere in topul mezelurilor, iar Dr. Oetker este pe primul loc in categoria aditivilor de patiserie. Primele trei locuri din categoria dulciuri sunt ocupate de Milka, Orbit si Poiana, iar cafeaua preferata a romanilor este Jacobs, urmata de Nescafe si Doncafe, arata studiul citat de Mediafax. Lupta cea mai apriga se da de departe in categoria bauturilor nonalcoolice, unde Coca-Cola si Pepsi isi rezerva primele locuri. Ele sunt urmate de Prigat, Nestea si Fanta, precum si de marcile autohtone Borsec si Dorna. Berea de care romanii se simt cel mai atasati este Tuborg, urmata de Bergenbier si Golden Brau.

Supermarketurile preferate ale romanilor sunt in ordinea preferintelor Carrefour, Kaufland, Real, Auchan si Lidl. Orange si Vodafone ocupa primele doua locuri in cadrul categoriei servicii de telecomunicatii, in timp ce Cosmote, RCS-RDS si Romtelecom ocupa locurile urmatoare. Primele patru locuri in topul bancilor preferate sunt BCR, BRD, ING si Raiffeisen Bank. Pe online, Google si Yahoo ocupa primele doua pozitii si sunt urmate de Youtube si Facebook.
In construirea indexului 360 insights, nu a fost luata in calcul notorietatea brandurilor, ci numai gradul de atasare a consumatorilor de produse. Nicio marca nu a reusit sa atinga nivelul atasamentului universal, de 100 de puncte. Cercetarea este reprezentativa la nivel urban pentru orasele mai mari de 50.000 locuitori si a fost realizata prin interviuri fata in fata, iar esantionul a fost stabilit la 640 de respondenti, cu varste cuprinse intre 16 si 54 de ani.

PPA identificat în hrana pentru porcii din fermele Chinei
Autor: Mircea Demeter  /   miercuri, 14 noiembrie 2018

Furnizorul de hrană pentru animale din China, Tangrenshen Group, a raportat că prezența PPA a fost detectată într-una din unitățile sale producătoare de formule nutriționale pentru porci.   Potrivit Reuters, într-o declaratie făcută la Bursa de Valori din Shenzhen, compania a declarat ca boala a fost gasita in probele de...

3R Green: Putem atinge noile obiective de colectare și reciclare?
Autor: meatmilk  /   miercuri, 14 noiembrie 2018

(Comunicat) Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 74/2018 din 17 iulie 2018 aduce  numeroase modificari  legislative in domeniul gestionarii ambalajelor  si  deseurilor  de  ambalaje,  avand  ca  scop  alinierea  legislatiei  Romaniei  la  cea  europeana  prin  impunerea  unor  decizii  economice  precum  ”plateste ...

Rusia a semnat acordul cu China pentru comerțul cu carne de pasăre
Autor: Maria Demetriad  /   miercuri, 14 noiembrie 2018

Rusia a înregistrat o creștere a exporturilor de carne pe parcursul anului 2018, iar această creștere ar putea să se accelereze în 2019, odată cu deschiderea recentă a pieței chineze pentru companiile de păsări din țară.   Din ianuarie până în august 2018, Rusia a exportat carne și produse secundare în valoare totală...

Parmalat va cumpăra Kraft Heinz Cheese-Canada, pentru 1,62 miliarde de dolari
Autor: meatmilk  /   miercuri, 14 noiembrie 2018

Grupul Parmalat face investiții semnificative în producția canadiană de lactate, prin achiziționarea diviziei de brânzeturi Kraft Heinz Canada, inclusiv a mărcilor Cracker Barrel, P'tit Quebec și aMOOza.   Parmalat, controlat de Lactalis-Franța, a anunțat că va adăuga mai multe branduri noi în portofoliul său, odată cu...

Drupa 2020: Tendințe în tehnologia imprimării ambalajelor
Autor: Ilie Stoian  /   miercuri, 14 noiembrie 2018

AIPIA (Asociația Industriei de Ambalaje Active & Inteligente), colaborează intens cu organizatorii târgului cu Drupa 2020, pentru a prezenta ultimele tendințe și tehnologii Active & Intelligent Packaging.   În acest sens, Eef de Ferrante, CEO al AIPIA, a vorbit în cadrul Congresului Mondial al Asociației, care s-a...