Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Cris-Tim lansează gama de produse Gostat

Autor: Meat MIlkluni, 23 mai, 2016

(Comunicat) Cris-Tim lansează Gostat – gama de produse din carne ce readuce pe mesele românilor  savoarea celor mai apreciate preparate din carne de pe piaţa românească din anii ’70-’80. Reţetele autentice din trecut, reinventate acum, împreună cu aportul oferit de mijloacele tehnice şi competenţele din prezent fac din produsele Gostat de la Cris-Tim un etalon al gustului autentic românesc.

 

În noua gamă Cris-Tim se regăsesc cele mai apreciate produse din perioada în care magazinele Gostat reprezentau etalonul în domeniul preparatelor din carne – SALAM GOSTAT, SALAM VARĂ USCAT, PARIZER, SALAM VICTORIA , CRENVURŞTI POLONEZI.

 

Întoarcerea melancolică spre sfârşitul anilor ’70 este o experienţă completă dată de gustul autentic  şi de campania de comunicare a produselor Gostat de la Cris-Tim. Campania de comunicare este  inspirată din  stilul de viaţă de atunci, din ceea ce reprezenta Gostatul sau gospodăria agricolă de stat in anii `70- `80 :  o structură a agriculturii de atunci, promovată în epoca de odinioară ce era deopotrivă o formă de organizare a producţiei, o şcoală practică pentru fermieri şi specialişti în agricultură şi o reţea de magazine destul de răspândită, care comercializa produse de calitate.

 

Primele produse Gostat de la Cris-Tim s-au lansat pe piaţă în luna aprilie 2016, iar până în luna iunie toată gama va fi disponibilă atât în reţelele de supermarketuri cât şi în micile magazine.

 

Cu o istorie de peste 24 de ani, Cris-Tim este liderul pieţei româneşti de mezeluri, oferind întotdeauna consumatorilor săi produse sigure, proaspete si savuroase, realizate cu ajutorul celor mai moderne tehnologii de procesare şi prin sistemele de management al siguranţei alimentului (ISO 22000:2005) şi al protecţiei mediului (ISO 14001: 2004).

 

Cris-Tim a primit titlul de Trusted Brands in categoria produse din carne, in urma celui mai important studiu de piaţă asupra consumatorului in Europa, realizat de revista Reader’s Digest în 15 ţări, printre care şi România. Acest titlu a fost acordat pentru a 7 a oară consecutiv în 2015.

 

De asemenea, Cris-Tim este brandul de mezeluri cu cea mai mare notorietate în piaţă, conform ultimului studiu U&A realizat împreună cu Mercury Research.

880x389_Gostat

MEDA lansează gama de Salamuri Crud Uscate
Autor: meatmilk  /   miercuri, 20 februarie 2019

(Comunicat) Producătorul român de mezeluri MEDA PROD ‘98 își extinde oferta de produse cu o nouă categorie de mezeluri: Salamurile crud uscate.   Cu o consistență deosebită, realizate la cele mai înalte standarde tehnologice și de siguranță alimentară, noile salamuri crud-uscate de la MEDA se remarcă prin gustul...

Danone lansează Activia-Ediție limitată cu mesaje inspiraționale
Autor: meatmilk  /   miercuri, 16 ianuarie 2019

(Comunicat) Activia dă startul unei noi campanii pentru consumatori și a pregătit o ediție limitată de ambalaje cu mesaje inspiraționale, pentru a-i motiva în îndeplinirea obiectivelor pentru 2019.   Începutul anului este perioada când ne stabilim noi țeluri, care, de obicei, sunt orientate pe trei categorii: trup, minte și...