Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Cris-tim lanseaza o noua campanie publicitara

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

„Colectioneaza amintiri cu Family Șunca”, o campanie marca Cristim, a inceput pe 1 aprilie si se va incheia pe data de 30 aprilie, produsul promovat prin intermediul acesteia fiind Family Șunca varianta vrac, dupa cum arata site-ul Smark.ro.

Pentru a participa la aceasta promotie, participantii trebuie sa achizitioneze produsul Family Șunca si sa razuiasca eticheta de pe produs pentru a gasi mesajul castigator. Pe baza talonului razuibil participantii pot castiga un numar total de 2140 premii distribuite astfel: 1600 premii a cate 5 lei; 700 premii a cate 10 lei; 60 premii a cate 50 lei; 30 premii a cate 100 lei; 15 premii a cate 200 lei; 5 premii a cate 500 lei.

De asemenea, la achizitia a minim 350g din produsul Family Șunca, in perioada promotiei, pe baza bonului fiscal clientii isi pot ridica instant premiul constand in rame magnetice direct de la magazinul de la care a achizitionat produsul. Aceste rame pot fi colectionate, avand 10 modele diferite, pentru fiecare membru al familiei.

Valoarea totala a premiilor inscrise in aceasta campanie este de 43.815 lei.

Soluții digitale pentru productivitate sporită și profit ridicat în fermă
Autor: meatmilk  /   vineri, 3 august 2018

(Comunicat) Evoluția rapidă a domeniului IT și influența existenței Internetului se fac simțite în toate domeniile, inclusiv în agricultură. Fermierii din întreaga lume adoptă cu rapiditate noile tehnologii, astfel încât să își îndeplinească menirea cât mai ușor și să producă tot mai multă hrană pentru o populație...

C.E.: Rolul cheie pe care vânătorii trebuie să îl joace în împiedicarea evoluției PPA
Autor: meatmilk  /   joi, 2 august 2018

(Comunicat) Sectorul cărnii de porc este unul dintre cele mai semnificative sectoare agricole din UE. Acesta reprezintă 8,5% din producția totală a industriei agricole din UE, cea mai mare, în comparație cu alte sectoare de carne. Carnea de porc reprezintă 50% din producția totală de carne din UE. Carnea de porc este cea mai exportată...