Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Cris-Tim, printre cele mai puternice branduri românești

Autor: Ilie Stoianjoi, 19 septembrie, 2013

În Top 50 al celor mai puternice branduri românești, Top condus de Borsec, compania Cris-Tim ocupă locul 8, ocupând cea mai bună clasare dintre firmele de procesare a cărnii din România.

Clasamentul are la baza un studiu realizat de compania de cercetare Unlock Market Research pentru revista Biz si a fost lansat miercuri, 11 septembrie, in cadrul conferintei BrandRo. Celelalte mărci de produse din carne intrate în top sunt: Pate Sibiu-locul 9, Pate Bucegi-locul 11 și Caroli-locul 21.

” BrandRo – Cele mai puternice 50 de branduri romanesti, demersul nostru curajos inceput in urma cu patru ani, a prins radacini. A luat amploare. In fiecare an, cartea si topul sunt asteptate cu interes atat de consumatori, cat si de companiile care au inceput sa inteleaga ca puterea unui brand consta in perseverenta si o strategie pe termen lung. Mai mult ca oricand, consumatorul se intoarce catre brandurile romanesti si incepe sa aprecieze unicitatea si valoarea unui astfel de produs.” declara Marta Usurelu, redactor-sef  Biz.

In Topul brandurilor romanesti din 2013 exista 5 branduri nou intrate: Aqua Carpatica, Delaco, Tarom, eMAG si Jidvei. Cele mai spectaculoase cresteri au venit de la Caroli, care a urcat nu mai putin de 16 locuri, Zuzu (+13 locuri), ambele pe val ca urmare a ascensiunii categoriei produse alimentare si de la Dedeman (urcare de 12 locuri), brand care a beneficiat de o comunicare continua si consistenta. Tot in topul cresterilor se afla si Dero, Doina, Petrom si Frutti Fresh.

2013 este un an de consolidare valorica a brandurilor romanesti. Oamenii s-au obisnuit cu criza, o trateaza ca pe o stare de lucruri normala, si-au adaptat comportamentele si au descoperit strategii eficiente de a se descurca in contextul nou format. De aceea si topul brandurilor romanesti este mai stabil, nu mai genereaza surprize majore si confirma trendurile intuite in anii trecuti: mai multa cumpatare, mai multa grija pentru sine, mai mult pragmatism.

Scopul acestui al patrulea val al studiului  a fost de a identifica puterea marcii si din perspectiva capacitatii acesteia de a se mentine in top, in conditiile in care brandurile actioneaza intr-un mediu economic instabil.

Suntem in al patrulea an de BrandRo, deci am depasit perioada de consolidare. Topul este astazi foarte stabil, marea majoritate a marcilor pastrandu-si pozitia din anii trecuti, cu mici plusuri si minusuri. Pentru noi asta este o performanta, deoarece stabilitatea si consistenta unui top indica in timp valoarea lui si , implicit, valoarea celor care se mentin pe locuri fruntase in ierarhie”, declara Adina Vlad, Managing Partner, Unlock Market Research. (Mai multe, pe www.biz.ro)

Carnea de porc, primul loc în Top-ul importurilor
Autor: Maria Demetriad  /   luni, 19 ianuarie 2015

Carnea de porc a ocupat primul loc în Top-ul importurilor de produse agroalimentare, în primele 10 luni ale anului 2014 Carnea de porc a ocupat primul loc în topul importurilor de produse agroalimentare în perioada 1 ianuarie - 31 octombrie 2014 cu o cantitate de 129.000 de tone, în creştere cu 7 procente faţă de aceeaşi perioadă din...

Cris Tim va investi 5 mil. de euro în dezvoltarea producției ready-meal
Autor: Maria Demetriad  /   vineri, 16 ianuarie 2015

Cris Tim va investi 5 milioane de euro în dezvoltarea producției ready-meal, segment care a crescut cu 30% anul trecut, a declarat Radu Timiş, preşedintele grupului. Totodată, activitatea companiei se va extinde și în zona vinificației, investind alte 2,5 milioane de euro în ”Crama Butic”. "În acest an investim aproximativ 3...