Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Cris-Tim relansează gama de produse ready-meal ”Bunătăți”

Autor: Meat MIlkmarți, 4 octombrie, 2016

(Comunicat) Cris-Tim lansează o nouă provocare şi aduce în prim plan, printr-o campanie complexă de comunicare (TV, online si outdoor), ”Bunătăţi”, brandul de produse gata gătite, perfectepentru persoanele active, cu un stil de viaţă dinamic. 

 

Cu un nou design atractiv şi cu o varietate de peste 150 de produse la raft, Bunătăţide la Cris-Tim atrage prin reţete deosebite, gândite de bucătari iscusiţi, realizate din ingredientede cea mai bună calitate pentru un gust plin de savoare. Astfel, ajung pe mesele românilor produse delicioase din categoriile: salate, grătare, meniuri si supe.

 

Este uşor de ales şi de combinat, din cele peste 150 de reţete, masa perfectă cu influenţe ale bucătăriei româneşti sau internaţionale, indiferent că este vorba de mic dejun, prânz sauc ină. Gama de produsec onţine și reţete de post iar ambalajele sunt compatibile cu încalzirea la cuptorul cu microunde.

Produsele ”Bunătăţi”, de la Cris-Tim, se găsesc la raft in magazinele partenere si proprii.

 

x x x 

 

Cu o istorie de peste 24 de ani, Cris-Tim este liderul pieţei româneşti de mezeluri, oferind întotdeauna consumatorilor săi produse sigure, proaspete si savuroase, realizate cu ajutorul celor mai moderne tehnologii de procesare şi prin sistemele de management al siguranţei alimentului (ISO 22000:2005) şi al protecţiei mediului (ISO 14001: 2004).

 

Cris-Tim a primit titlul de Trusted Brands in categoria produse din carne, in urma celui mai important studiu de piaţă asupra consumatorului in Europa, realizat de revista Reader’s Digest în 15 ţări, printre care şi România. Acest titlu a fost acordat pentru a 7 a oară consecutiv în 2015.

 

De asemenea, Cris-Tim este brandul de mezeluri cu cea mai mare notorietate în piaţă, conform ultimului studiu U&A realizat împreună cu Mercury Research.

Danone a lansat Activia Mango Cereale
Autor: meatmilk  /   miercuri, 25 aprilie 2018

(Comunicat) Activia a lansat pe piață iaurtul Activia Mango Cereale, un sortiment inovativ care completează gama Activia Cereale Integrale. Astfel, brandul își diversifică portofoliul cu un nou produs, reafirmând misiunea de a oferi consumatorilor care își doresc un stil de viață echilibrat, opțiuni gustoase.   „Produsele...

Asociația Producătorilor de Salam de Sibiu va participa la Alimentaria 2018
Autor: meatmilk  /   vineri, 13 aprilie 2018

(Comunicat) În perioada 16-19 aprilie, Salamul de Sibiu va putea fi degustat de specialiști și pasionați de gastronomie, în cadrul Alimentaria 2018, cel mai important târg dedicat sectorului de food, băuturi și gastronomie din Spania și din întreaga zonă mediteraneană.   Membrii Asociației Producătorilor de Salam de Sibiu...