Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close

Cris-Tim relansează gama de produse ready-meal ”Bunătăți”

Autor: Meat MIlkmarți, 4 octombrie, 2016

(Comunicat) Cris-Tim lansează o nouă provocare şi aduce în prim plan, printr-o campanie complexă de comunicare (TV, online si outdoor), ”Bunătăţi”, brandul de produse gata gătite, perfectepentru persoanele active, cu un stil de viaţă dinamic. 

 

Cu un nou design atractiv şi cu o varietate de peste 150 de produse la raft, Bunătăţide la Cris-Tim atrage prin reţete deosebite, gândite de bucătari iscusiţi, realizate din ingredientede cea mai bună calitate pentru un gust plin de savoare. Astfel, ajung pe mesele românilor produse delicioase din categoriile: salate, grătare, meniuri si supe.

 

Este uşor de ales şi de combinat, din cele peste 150 de reţete, masa perfectă cu influenţe ale bucătăriei româneşti sau internaţionale, indiferent că este vorba de mic dejun, prânz sauc ină. Gama de produsec onţine și reţete de post iar ambalajele sunt compatibile cu încalzirea la cuptorul cu microunde.

Produsele ”Bunătăţi”, de la Cris-Tim, se găsesc la raft in magazinele partenere si proprii.

 

x x x 

 

Cu o istorie de peste 24 de ani, Cris-Tim este liderul pieţei româneşti de mezeluri, oferind întotdeauna consumatorilor săi produse sigure, proaspete si savuroase, realizate cu ajutorul celor mai moderne tehnologii de procesare şi prin sistemele de management al siguranţei alimentului (ISO 22000:2005) şi al protecţiei mediului (ISO 14001: 2004).

 

Cris-Tim a primit titlul de Trusted Brands in categoria produse din carne, in urma celui mai important studiu de piaţă asupra consumatorului in Europa, realizat de revista Reader’s Digest în 15 ţări, printre care şi România. Acest titlu a fost acordat pentru a 7 a oară consecutiv în 2015.

 

De asemenea, Cris-Tim este brandul de mezeluri cu cea mai mare notorietate în piaţă, conform ultimului studiu U&A realizat împreună cu Mercury Research.

MEDA lansează gama de Salamuri Crud Uscate
Autor: meatmilk  /   miercuri, 20 februarie 2019

(Comunicat) Producătorul român de mezeluri MEDA PROD ‘98 își extinde oferta de produse cu o nouă categorie de mezeluri: Salamurile crud uscate.   Cu o consistență deosebită, realizate la cele mai înalte standarde tehnologice și de siguranță alimentară, noile salamuri crud-uscate de la MEDA se remarcă prin gustul...

Danone lansează Activia-Ediție limitată cu mesaje inspiraționale
Autor: meatmilk  /   miercuri, 16 ianuarie 2019

(Comunicat) Activia dă startul unei noi campanii pentru consumatori și a pregătit o ediție limitată de ambalaje cu mesaje inspiraționale, pentru a-i motiva în îndeplinirea obiectivelor pentru 2019.   Începutul anului este perioada când ne stabilim noi țeluri, care, de obicei, sunt orientate pe trei categorii: trup, minte și...