Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Cris-Tim relansează gama de produse ready-meal ”Bunătăți”

Autor: Meat MIlkmarți, 4 octombrie, 2016

(Comunicat) Cris-Tim lansează o nouă provocare şi aduce în prim plan, printr-o campanie complexă de comunicare (TV, online si outdoor), ”Bunătăţi”, brandul de produse gata gătite, perfectepentru persoanele active, cu un stil de viaţă dinamic. 

 

Cu un nou design atractiv şi cu o varietate de peste 150 de produse la raft, Bunătăţide la Cris-Tim atrage prin reţete deosebite, gândite de bucătari iscusiţi, realizate din ingredientede cea mai bună calitate pentru un gust plin de savoare. Astfel, ajung pe mesele românilor produse delicioase din categoriile: salate, grătare, meniuri si supe.

 

Este uşor de ales şi de combinat, din cele peste 150 de reţete, masa perfectă cu influenţe ale bucătăriei româneşti sau internaţionale, indiferent că este vorba de mic dejun, prânz sauc ină. Gama de produsec onţine și reţete de post iar ambalajele sunt compatibile cu încalzirea la cuptorul cu microunde.

Produsele ”Bunătăţi”, de la Cris-Tim, se găsesc la raft in magazinele partenere si proprii.

 

x x x 

 

Cu o istorie de peste 24 de ani, Cris-Tim este liderul pieţei româneşti de mezeluri, oferind întotdeauna consumatorilor săi produse sigure, proaspete si savuroase, realizate cu ajutorul celor mai moderne tehnologii de procesare şi prin sistemele de management al siguranţei alimentului (ISO 22000:2005) şi al protecţiei mediului (ISO 14001: 2004).

 

Cris-Tim a primit titlul de Trusted Brands in categoria produse din carne, in urma celui mai important studiu de piaţă asupra consumatorului in Europa, realizat de revista Reader’s Digest în 15 ţări, printre care şi România. Acest titlu a fost acordat pentru a 7 a oară consecutiv în 2015.

 

De asemenea, Cris-Tim este brandul de mezeluri cu cea mai mare notorietate în piaţă, conform ultimului studiu U&A realizat împreună cu Mercury Research.

Lactate: Noutățile lunii septembrie 2018
Autor: Maria Demetriad  /   joi, 4 octombrie 2018

Septembrie s-a bucurat de multe lansări în întreaga lume, în majoritatea categoriilor de produse lactate, inclusiv cele venite din partea unora dintre marii jucători de pe piețele naționale sau internaționale. Vi le prezentăm și de această dată, cu speranța diversificării producției și în România.   Chaitanya Chitta,...

ESM: Vânzări de produse ecologice în România, în creștere spectaculoasă
Autor: Maria Demetriad  /   miercuri, 26 septembrie 2018

Potrivit European Supermarket Magazine, care citează un raport Romania Insider și un studiu realizat de Getbio.ro, vânzările de produse ecologice sau "bio" au înregistrat o creștere de 30% în primele șase luni ale acestui an.   România Insider a raportat că produsele alimentare, suplimentele alimentare, cosmeticele și...