Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Cris-Tim și-a găsit micile SuperVedete

Autor: Meat MIlkmiercuri, 16 aprilie, 2014

Cris-Tim a anuntat incheierea concursului „Cris-Tim te face superstar” si lansarea unui nou spot pentru Salam Sasesc, care va difuzat la TV in duminica de Pasti. In noul spot vor aparea 8 copii selectati in urma competitiei nationale prin care brandul si-a cautat viitoarele vedete, arata un comunicat emis de Next Advertising. Finalistii au fost selectati dintre 600 de copii inscrisi.

Maria–Irina Vizireanu, Sonya Karina Sopcu, Mihai Bane, Cezara Nacu, Rares Gabriel Branescu, Delia Popovici, Anisia si Marta Melinte sunt castigatorii concursului „Cris-Tim te face superstar!” care s-a incheiat pe 13 aprilie, dupa patru saptamani de la lansare. Publicul si un juriu specializat au selectat copii dintr-un numar de peste 600 de concurenti inscrisi pe platforma competitiei.

Campania lansata in aceasta primavara de Cris-Tim pentru promovarea Salamului Sasesc vine la 12 ani diferenta de reclama in care o fetita de 4 ani, Luiza Lucuta, aparea in primul spot „Salam Sasesc”. Luiza a jucat anul acesta intr-un nou spot pentru brand, in care i-a invitat pe parinti sa-si inscrie copiii in concurs. Spotul a adunat 270.000 de vizualizari pe YouTube.

Wanda Podgurschi (Client Service Director, Next Advertising) a povestit mai multe despre noua campanie Cris-Tim: „Noua campanie Salam Sasesc este diferita fata de tot ceea ce este pe piata acum. Ideea curajoasa care sta in spatele ei si experimentul inedit pe care l-am initiat impreuna cu agentia de publicitate Next Advertising ne fac sa fim siguri de succesul ei in randul publicului. Suntem foarte incantati ca oamenii au reactionat atat de bine la concursul «Cris-Tim te face superstar!», inscriindu-si in numar mare copii pe platforma si ne bucura foarte mult sa vedem atat de mult entuziasm din partea unor copii talentati, frumosi si destepti. Le multumim tuturor pentru aprecieri si pentru sustinere si speram sa va placa noua reclama Salam Sasesc”, a declarat Radu Timis (Presedinte, Cris-Tim).

Carnea de porc, primul loc în Top-ul importurilor
Autor: Maria Demetriad  /   luni, 19 ianuarie 2015

Carnea de porc a ocupat primul loc în Top-ul importurilor de produse agroalimentare, în primele 10 luni ale anului 2014 Carnea de porc a ocupat primul loc în topul importurilor de produse agroalimentare în perioada 1 ianuarie - 31 octombrie 2014 cu o cantitate de 129.000 de tone, în creştere cu 7 procente faţă de aceeaşi perioadă din...

Cris Tim va investi 5 mil. de euro în dezvoltarea producției ready-meal
Autor: Maria Demetriad  /   vineri, 16 ianuarie 2015

Cris Tim va investi 5 milioane de euro în dezvoltarea producției ready-meal, segment care a crescut cu 30% anul trecut, a declarat Radu Timiş, preşedintele grupului. Totodată, activitatea companiei se va extinde și în zona vinificației, investind alte 2,5 milioane de euro în ”Crama Butic”. "În acest an investim aproximativ 3...