Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Cristim: vanzari de 3,2 mil. euro pe segmentul ready meal

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Divizia de preparate ready meal a producatorului de mezeluri CrisTim a inregistrat anul trecut o cifra de afaceri de 3,2 milioane de euro, in crestere cu 33% fata de aceeasi perioada a anului precedent cand realiza afaceri de 2,4 milioane de euro.

Compania vinde pe acest segment si produse din carne (snitele, chiftele, ceafa, nugets, piept de pui prajit) dar si salate: de vinete, fasole, beouf sau sarmale de post. Ponderea de vanzare a celor doua categorii in cifra de afaceri este egala, de 50%.

Grupul CrisTim este format din cinci linii de business, respectiv mezeluri, ready meal (Recunostinta si CrisTim 2 Prod Com), reteaua de magazine CrisTim (CrisTim Impex), ferma (Eco-Ferm) si constructii (Sensconstruct). Compania a incheiat anul 2008 cu afaceri consolidate de peste 120 de milioane de euro.

GfK: Creștere pentru bunurile de larg consum, dar pe baza inflației, nu a volumelor!
Autor: meatmilk  /   joi, 22 februarie 2018

(Comunicat) Piața FMCG a înregistrat în 2017 o creștere semnificativă de 7% pentru bunurile de folosință curentă cumpărate pentru consumul casnic.   În spatele aceste evoluții pozitive a pieței a stat majorarea prețurilor ca urmare a inflației și nu creșterea volumelor cumpărate, așa cum s-a întâmplat în 2016. Cu...

Negro investește masiv în publicitate
Autor: Ilie Stoian  /   joi, 22 februarie 2018

Negro, o companie care în anii trecuți s-a remarcat din punct de vedere al promovării prin spot-uri publicitare, prin economia evidentă în producția propriu-zisă a imaginilor, a demarat un program de investiții care, măcar după numele pe care le-a atras, se dovedește a fi cât se poate de consistent.   Din punct de vedere al...