Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close

Cristim: vanzari de 3,2 mil. euro pe segmentul ready meal

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Divizia de preparate ready meal a producatorului de mezeluri CrisTim a inregistrat anul trecut o cifra de afaceri de 3,2 milioane de euro, in crestere cu 33% fata de aceeasi perioada a anului precedent cand realiza afaceri de 2,4 milioane de euro.

Compania vinde pe acest segment si produse din carne (snitele, chiftele, ceafa, nugets, piept de pui prajit) dar si salate: de vinete, fasole, beouf sau sarmale de post. Ponderea de vanzare a celor doua categorii in cifra de afaceri este egala, de 50%.

Grupul CrisTim este format din cinci linii de business, respectiv mezeluri, ready meal (Recunostinta si CrisTim 2 Prod Com), reteaua de magazine CrisTim (CrisTim Impex), ferma (Eco-Ferm) si constructii (Sensconstruct). Compania a incheiat anul 2008 cu afaceri consolidate de peste 120 de milioane de euro.

Meat.Milk 2019: În ziua de 31 mai, fii prezent la Forum Retail!
Autor: meatmilk  /   marți, 26 martie 2019

Tendințele de globalizare ale piețelor internaționale de carne și lapte se manifestă tot mai pregnant. Puși în fața acestei noi realități, fermierii, procesatorii și retail-ul din România trebuie să își adapteze afacerile. Cum vor reuși să facă acest lucru, în condițiile în care se propune o nouă paradigmă legislativă? Cum...

Când gura bate fundul oii
Autor: Ilie Stoian  /   luni, 25 martie 2019

În luna decembrie a anului trecut, autoritățile de la București anunțau cu bucurie semnarea unui acord cu Regatul Hașemit al Iordaniei, pentru exportul către acea țară a unui număr de 100.000 de ovine.   Anunțul a avut darul să ofere o perspectivă favorabilă ciobanilor români, în condițiile în care, după cum bine...