Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Dana Tănase: Nu avem efective pentru a susține exportul de porci

Autor: Maria Demetriadjoi, 29 septembrie, 2016

(Agerpres) ”Măsura prin care România va putea relua exportul de porci vii în Uniunea Europeană (UE) este una foarte bună, însă mă întreb dacă avem efectivele necesare pentru a asigura şi cererea pentru piaţa internă”, a susţinut, ieri, directorul executiv al Asociaţiei Române a Cărnii (ARC), Dana Tănase, într-o conferinţă de specialitate.
Domnia sa a explicat: „Este o măsură (reluarea exportului de porci vii în UE, n.r.) pe care o aşteptam de foarte mult timp şi care va face ca produsele preparate din carnea provenită de la porcii din România să existe pe mesele consumatorilor din Uniunea Europeană. Aici mă gândesc la cârnaţii proaspeţi, mult căutaţi de comunităţile româneşti din Italia, Spania, dar şi despre faimoşii mici.

 

Vizavi de exportul de porci vii, spun că măsura este foarte bună, însă stau şi mă întreb dacă avem efectivele ca să asigurăm şi necesarul de carne pentru piaţa internă. Ştim foarte bine că aducem foarte multă carne din statele membre. Spun, însă, că măsura este binevenită, o aşteptam de foarte mult timp. Poate că exportul de porci vii va fi rentabil pe alte relaţii, nu neapărat în spaţiul comunitar, şi mă gândesc la China, care şi-a exprimat intenţia în acest sens”, a adăugat doamna Dana Tănase.

FIC: România nu mai este competitivă ca mediu de afaceri
Autor: meatmilk  /   joi, 27 septembrie 2018

(Comunicat FIC) Cele mai recente rezultate ale indicelui percepției membrilor Consiliului Investitorilor Străini (FIC) despre mediul de afaceri (realizat în septembrie 2018) aduc câteva noutăți legate de piața muncii și de fiscalitate.   În același timp, în rândul membrilor FIC persistă dihotomia dintre așteptările...

Companiile germane privesc îngrijorate către viitorul României
Autor: meatmilk  /   luni, 24 septembrie 2018

(Comunicat) Pentru a avea succes în străinătate, companiile au nevoie de un mediu de afaceri stabil și de autorități publice deschise la un dialog real cu reprezentanții mediului de afaceri.   Factori precum predictibilitatea politicilor economice, administrația publică, disponibilitatea forței de muncă, infrastructura,...