Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Daniel Badea este noul director de marketing al Selgros Cash&Carry

Autor: Meat MIlkluni, 31 octombrie, 2016

(Comunicat) După o carieră îndelungată în achiziții care totalizează peste 10 ani alături de Selgros,Daniel Badea a preluat conducerea departamentului marketing la Selgros.

 

Promovarea domnului Daniel Badea este o evoluție firească după rezultatele deosebite pe care le-a obținut prin optimizarea sortimentației raioanelor de non-food și prin aducerea constantă de noutăți atât în layout cât și în produse.

 

Absolvent de studii economice și al unui Executive MBA la Tiffin University în București, Daniel Badea se va concentra pe consolidarea poziției de liderîn piață a Selgros.

 

Conducerea departamentului de achiziții non-food va fi preluată de către domnulPompiliu Paiu,  fost category manager electro-multimedia până acum.

 

Despre Selgros Cash&Carry România

 

Selgros Cash&Carry România este unul dintre cei mai importanţi operatori din comerţul românesc. Compania şi-a început activitatea pe piaţa locală în 2001, iar în prezent deţine 21 magazine în Bucureşti, Braşov, Iaşi, Târgu Mureş, Oradea, Cluj, Ploieşti, Timişoara, Craiova, Bacău, Galaţi, Brăila, Arad, Suceava, Alba Iulia şi Constanţa

 

Din 2011, compania este parte a Transgourmet Holding AG, a doua cea mai mare reţea cash&carry şi comerţ B2B din Europa, cu operaţiuni în Elveţia, Franţa, Germania, Austria, Polonia, România şi Rusia.

Managementul unei crize de presă
Autor: Ilie Stoian  /   miercuri, 10 ianuarie 2018

Nicio companie nu este imună la atacurile reputaționale transmise prin presă sau prin intermediul rețelelor sociale, determinând crize care pot izbucni în numeroase moduri și care pot fi amplificate de nenumărate surse. Ultima situație de acest gen a implicat compania Lactalis-România, la finalul anului trecut. Din fericire, pe plan...

MMACA: Utilizarea preferințelor tarifare în Acordul economic UE-Canada
Autor: meatmilk  /   vineri, 15 decembrie 2017

Ministerul pentru Mediul de Afaceri Comerț și Antreprenoriat a întocmit o ”Notă privind utilizarea preferințelor tarifare prevăzute în Acordul economic și comercial cuprinzător dintre Uniunea Europeană, pe de o parte, și Canada, pe de altă parte (CETA)”.   Documentul este destinat companiilor care doresc să profite de...