Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Danish Crown a în afaceri cu gigantul E-Commerce Alibaba

Autor: Mircea Demetermiercuri, 20 septembrie, 2017

Danish Crown a semnat un contract de parteneriat cu gigantul Alibaba pentru a vinde carne pe site-ul Tmall, o platformă digitală de vânzare cu amănuntul deținută de gigantul chinez de comerț electronic.

 

Acesta este cel mai mare acord de comerț electronic din istoria companiei daneze și vine ca urmare a extinderii vânzărilor în China, cel mai mare consumator de carne de porc din lume.

 

În curând, prin Tmall, 466 milioane de cumpărători vor avea posibilitatea de a avea carne de porc congelată, livrată direct la ușă. ”Parteneriatul cu Alibaba-Tmall are un potențial enorm pentru Danish Crown”, a declarat Jais Valeur, CEO al companiei.

 

”Consumatorii chinezi cumpără mult mai mult din produsele alimentare online decât oriunde altundeva în lume. Prin vânzarea produselor noastre prin intermediul pieței electronice a Alibaba, avem acces la o vastă platformă de vânzări și ne asigurăm că firma noastră poate deveni un furnizor de carne de porc pentru clasa mijlocie chineză, aflată în creștere”, a declarat acesta pentru Global Meat News.

 

Carnea vândută chinezilor prin Tmall va proveni inițial din fabrica din Danemarca, din Ringsted, Danemarca, acolo unde 900 de angajați sacrifică 62.000 de porci pe săptămână. Însă, în primăvara anului 2019, producția va fi mutată în fabrica din Pinghu, aflată în apropierea capitalei financiare a Chinei, Shanghai.

 

Potrivit oficialilor danezi, consumul de carne și comerțul cu alimente on-line cresc rapid, în special în orașele urbane precum Shanghai. De asemenea, consumatorii cumpără mai puțină carne de pe piețele tradiționale și caută în schimb pachete de carne care necesită mai puțină pregătire.

 

Valeur a vorbit în prealabil despre necesitatea de a „valorifica” piața rapidă a produselor alimentare din China, iar afacerea de a vinde carne de porc online în China este un progres uriaș. Dar, acest acord reprezintă și un preambul al afacerilor viitoare din Europa, cele două părți anunțând că doresc extinderea colaborării și după ce Alibaba își va deschide operațiunile de amploare în Uniunea Europeană, după cum s-a anunțat anterior.

Smithfield a încheiat un acord de comercializare on-line pe piața Chinei
Autor: Mircea Demeter  /   miercuri, 1 noiembrie 2017

Procesorul american de porc Smithfield Foods a încheiat un acord exclusiv de a vinde carne pe site-ul chinez JD.com, extinzându-și prezența pe cea mai mare piață de consum din lume. Potrivit acordului, Smithfield Foods, o filială a grupului WH din Hong Kong va vinde o gamă largă de carne de porc, după cum informează Global Meat...

Mengniu va colabora cu Alibaba pentru comercializarea lactatelor
Autor: Maria Demetriad  /   miercuri, 18 octombrie 2017

Chinezii de la Mengniu fructifică la maxim comerțul electronic care este acum punctul principal de intrare pentru importurile de produse lactate în China, obținând o cotă de două treimi din întreaga piață de consum pentru importurile de produse lactate.   Popularitatea canalului a fost stimulată de prețul relativ scăzut al...