Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close

Danish Crown și-a lansat noua campanie de rebranding

Autor: Mircea Demeterluni, 7 octombrie, 2019

Schimbarea identității este desfășurată în 75 de fabrici și filiale din întreaga lume, inclusiv printr-un nou site care stabilește noua direcție axată pe durabilitate. În următoarele luni, noul brand corporativ al Danish Crown va începe să apară pe produsele sale.

 

„Vrem să creăm o legătură mai strânsă între fermierii și consumatorii noștri, pentru a-i determina să facă alegeri favorabile climei”, a declarat Jais Valeur, CEO al companiei. „Astăzi, stabilim o direcție clară pentru proprietari și angajați și trimitem un mesaj clar clienților noștri și societății, în general, despre viziunea noastră de a crea un viitor mai durabil pentru industrie. Modificăm vechiul brand corporativ într-o nouă identitate de marcă, atât pentru companie, cât și pentru produse.

 

”Din interviurile cu clienții noștri, știm că ei consideră că narațiunea Danish Crown este o poveste grozavă și că are potențial, ca marcă, mult mai vizibil. În plus, consumatorii doresc mai multă transparență și produse mai durabile. Colegii și fermierii actuali și viitori doresc, de asemenea, să afle mai multe despre viitorul la care se înscriu”.

 

Valeur a explicat că noua înfățișare face parte din orientarea companiei pe durabilitate. „Ne-am oferit o provocare pentru a produce mai durabil. Fermierii și angajații noștri doresc să aducă această schimbare și trebuie să fim mai buni în a ne comunica povestea ”, a spus el, adăugând:

 

”La începutul acestui an,  am stabilit un obiectiv ambițios de reducere a emisiilor de gaze cu efect de seră cu 50%, până în 2030, pe întregul lanț. Acum, 90% dintre porcii danezi provin din ferme auditate pe componenta de durabilitate”.

 

Concomitent, Compania Tulip Food urmează să-și schimbe numele în Danish Crown Foods. CEO-ul companiei Tulip Food, Kasper Lenbroch, a declarat: ”Este un pas natural pentru noi. Noile cerințe ale consumatorilor ne determină să ne apropiem împreună de-a lungul lanțului valoric și să creăm legătura cu fermierii din spatele produselor. Ne simțim ca acasă sub Danish Crown, ceea ce ne oferă o oportunitate evidentă de a folosi agenda noastră de sustenabilitate pentru a ne consolida și mai mult brandurile actuale de produse”.

Eurobarometru: 60 % dintre cetățenii UE consideră benefic comerțul internațional
Autor: meatmilk  /   luni, 25 noiembrie 2019

Rezultatele unui sondaj Eurobarometru special, publicat de Comisia Europeană, arată că 60 % dintre europeni consideră că ei beneficiază personal de pe urma comerțului internațional, procent care este cu 16 puncte procentuale mai mare decât în urmă cu 10 ani, când s-a efectuat ultimul astfel de sondaj.   Acesta a arătat, de...

Adam Grant-Danone: Consumatorii și-au pierdut încrederea în industria alimentară
Autor: Maria Demetriad  /   joi, 21 noiembrie 2019

Potrivit Dairy Reporter, gigantul alimentar francez Dadone a cerut un spirit de colaborare în industria alimentară și a îndemnat întreprinderile FMCG care operează la nivel mondial să devină certificate ”B Corp”, pentru a se angaja la crearea unui sistem alimentar durabil și la recâștigarea încrederii...