Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Danone a lansat noua gamă de iaurturi de răsfăț, Fantasia

Autor: meatmilkjoi, 7 septembrie, 2017

Danone, liderul de piață pe segmentul de iaurturi, lansează o nouă gamă de produse de răsfăț sub brandul Fantasia. Iaurturile Fantasia se adresează consumatorilor care își doresc să aibă parte de beneficiile nutriționale ale unui iaurt, dar și să se bucure în același timp de plăcerea intensă a unui desert delicios. Noile produse vin în ambalaje bicamerale, cu două compartimente separate, unul pentru iaurtul cremos și altul pentru cele trei variante de topping: căpșuni, fulgi de ciocolată cu lapte și orez crocant învelit în ciocolată.

 

„Noua gamă de iaurturi Fantasia completează portofoliul nostru local de iaurturi de răsfăț, care include produsele Danette și Cremosso. Odată cu apariția sortimentelor cu fructe sau cu diverse topping-uri, iaurtul a devenit atrăgător chiar și în rândul consumatorilor care nu menționează iaurtul printre alimentele preferate, dar care apreciază deserturile și gustărileușoare. Iar atunci când vorbim de răsfățul culinar, consumatorii apreciază diversitatea la raft și sunt tentați să încerce combinații noi. Iaurtul Fantasia este o gustare delicioasă, care combină iaurtul cremos cu una dintre cele trei variante de topping-uri: dulce, acrișor și ușor crocant”, a declaratOana Bejan, Manager Clienți Majori. Noile sortimente de iaurt Fantasia sunt disponibile pe piața locală în trei variante de gramaj:

 

  • Fantasia căpșuni 122g
  • Fantasia cu fulgi de ciocolată cu lapte110g
  • Fantasia cu orez crocant învelit în ciocolată 100g

 

Danone România

 

Danone România este lider de piață pe segmentul iaurturi. Compania are în portofoliu zeci de sortimente de produse, realizate în majoritate în fabrica din București, cu lapte proaspăt colectat, in majoritate, de la fermierii români. Fabrica Danone din București a produs local primele iaurturi în 1999.

Danone România face parte din compania Danone, activă în domeniile: produse lactate proaspete, ape minerale îmbuteliate, alimentaţie pentru bebeluşi și alimentație medicală avansată.

Danone a facut primul pas pe piață în Barcelona încă din 1919, când Isaac Carasso a început să vândă primele iaurturi în farmacii, ca un leac pentru infecțiile intestinale, care afectau în special copiii.

 

Astăzi, compania își urmărește misiunea de a ajuta un număr cât mai mare de oameni să-și construiască, să-și mențină și să-și protejeze capitalul de sănătate, oferind produse sigure, gustoase și de cea mai bună calitate, menite să fie alegeri sănătoase cu bună densitate nutrițională și să adreseze nevoile diferitelor comunități.

 

Cele mai renumite mărci Danone includ iaurturi probiotice (Activia, Actimel), produse pentru copii (Danonino, Disney), mărci de răsfăț (Danette, Cremosso) și gamele Danone cu iaurt simplu și cu fructe, așa cum sunt în România Natural și Delicios.

”Fomică?” lansează campania Cârnați de Crăciun, în magazinele Auchan
Autor: meatmilk  /   miercuri, 15 noiembrie 2017

(Comunicat) Grupul de firme Safir, producător de carne de pasăre refrigerată şi congelată, cu o experiență de peste 26 ani pe piața cărnii, a lansat oficial, în cadrul evenimentului Indagra Food & Carnexpo, cea mai mare expoziție specializată din sud-estul Europei, dedicată industriei cărnii, noul brand ”Fomică?”, linia de...

Top-ul vizibilității în online al mărcilor produselor lactate
Autor: meatmilk  /   vineri, 10 noiembrie 2017

Topul lunii octombrie al celor mai vizibile mărci in online si pe Facebook al marcilor de produse lactate este realizat pe baza datelor ZeList Monitor si fbMonitor, platforme de monitorizare si analiza ale companiei TreeWorks.     Datele pentru brandurile din categoria lactate sunt prezentate mai jos in două tabele, pentru fiecare...