Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Danone aduce experiența VR în magazinele Mega Image din București

Autor: meatmilkjoi, 31 mai, 2018

(Comunicat) Danone a lansat campania promoțională ”Aruncă un ochi. Rămâi pentru experiență”, un proiect pilot derulat în lanțul de supermarketuri Mega Image din București, prin care le oferă consumatorilor experiențe VR direct în magazin.

 

Consumatorii pot vedea, chiar la raft, cu ajutorul realității virtuale, “drumul iaurtului”- întreg procesul de producție a iaurturilor Danone, începând de la preluarea laptelui de la fermă, până la momentul în care iaurturile ies din fabrică și sunt transportate către magazine.

 

Campania include și o componentă promoțională pentru consumatori, care pot câstiga 45 de experiențe de o zi la o fermă parteneră Danone din județul Călărași, pentru fiecare dintre câștigători și alți 3 însoțitori la alegere, dar și 100 de premii în produse Danone. Campania se va desfășura în perioada 21 mai – 25 iunie, în magazinele Mega Image din țară. Pentru înscrierea în promoție, consumatorii trebuie să achiziționeze un produs Danone din orice magazin Mega Image și să înscrie datele bonului fiscal pe www.drumuliaurtului.ro.

 

Există un interes în creștere al consumatorilor care vor săștie unde și cum se face produsul pe care îl cumpără, de unde provin ingredientele folosite, în cazul nostru ingredientul de bază fiind laptele. Doar 2% dintre consumatori nu citesc eticheta, conform ultimului studiu realizat în luna ianuarie*și peste 50% dintre cei care o citesc vor săștie lista de ingrediente. Vrem să oferim oportunitatea unui număr cât mai mare de consumatori să vadă direct procesul de producție. O pot face fie direct prin vizitele săptămânale pe care le organizăm la fabrică, fie prin vizitele la ferme sau cu ajutorul realității virtuale care, sper, săle ofere acestora o experiență vizuală memorabilă. Este un mod inedit de a le arăta consumatorilor ce se întîâmplă în culisele producției”, declară Natalia Gelstein- Kiss, Director General Danone România, Bulgaria, Moldova și Țările Adriatice.

 

*360 Research Insight study:

În cei 19 ani de activitate în România, compania Danone a investit peste 350 de milioane de lei, atât în modernizarea sistemului local de producție, cât și în programe de susținere a fermierilor români și producția locală de lapte sau pentru dezvoltarea de proiecte educaționale dedicate nutriției.

 

Danone România

 

Danone România este lider de piață pe segmentul iaurturi. Compania are în portofoliu zeci de sortimente de produse, realizate în majoritate în fabrica din București, cu lapte proaspăt colectat de la fermierii români. Fabrica Danone din București a produs local primele iaurturi în 1999.

 

Danone România face parte din compania Danone, activă în domeniile: produse lactate proaspete, ape minerale îmbuteliate, alimentație pentru bebeluși și alimentație medicală avansată. Danone a făcut primul pas pe piață în Barcelona încă din 1919, când Isaac Carasso a început să vândă primele iaurturi în farmacii, ca un leac pentru infecțiile intestinale, care afectau în special copiii.

 

Astăzi, compania își urmărește misiunea de a ajuta un număr cât mai mare de oameni să-și construiască, să-și mențină și să-și protejeze capitalul de sănătate, oferind produse sigure, gustoase și de cea mai bună calitate, menite să fie alegeri sănătoase cu bună densitate nutrițională și să adreseze nevoile diferitelor comunități.

 

Cele mai renumite mărci Danone includ iaurturi probiotice (Activia, Actimel), produse pentru copii (Danonino, Disney), mărci de răsfăț (Danette, Cremosso) și gamele Danone cu iaurt simplu și cu fructe, așa cum sunt în România Natural și Delicios.

Rezultate financiare bune pentru Danone România, în 2017
Autor: meatmilk  /   miercuri, 18 iulie 2018

(Comunicat) Danone România a înregistrat în 2017 rezultate financiare pozitive, care consolidează o poziție profitabilă, permițând companiei să continue investițiile locale în acest an. Cifra de afaceri s-a ridicat la 497 milioane lei, crescând cu aproximativ 3%, în comparație cu anul 2016.   Evoluția pozitivă din...

Hochland sărbătorește 25 de ani în România printr-o nouă campanie de comunicare
Autor: meatmilk  /   joi, 5 iulie 2018

(Comunicat) La aniversarea a 25 de ani de existență a produselor sale pe piața din România, Hochland se reinventează și lansează o campanie de comunicare de brand prin care își redefinește universul și ilustrează o nouă stare de spirit.   Pe parcursul acestor ani, Hochland a devenit cea mai cunoscută și mai cumpărată...