Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close
Conferinta

Danone a finalizat achiziționarea WhiteWave

Autor: Nora Marinmiercuri, 19 aprilie, 2017

Danone a anunțat la finalul săptămânii trecute că acordul de preluare a companiei WhiteWave a fost finalizat, și că, în conformitate cu termenii acordului de fuziune, actionarii WhiteWave vor primi $ 56.25 pe actiune în numerar.

 

În legătură cu finalizarea tranzacției, stocul comun WhiteWave a încetat tranzacționarea înainte de deschiderea pieței din ziua de 13 aprilie 2017, și va fi delistata de la New York Stock Exchange.

 

Achiziția a fost posibilă ca urmare a acordului Danone de a vinde o subsidiară a sa companiei Stonyfield, pentru a ajunge la un acord de principiu cu Divizia Antitrust a Departamentului Justiției din Statele Unite (DOJ), la sfârșitul lunii trecute.

 

După cum a anunțat anterior, afacerile curente din America de Nord ale WhiteWave se vor afla sub conducerea Lornei Davis, care a fost numit Director Executiv al entității combinate Danone lactate și Alpro se vor uni fortele cu Danone, cu scopul de a extinde afacerile din întreaga lume.

 

”Sunt încântat că am finalizat achiziționarea de WhiteWave”, a declarat Emmanuel Faber, CEO al Danone, care a adăugat:

 

”Danone și WhiteWave sunt combinația perfectă pentru a îndrepta la nivel mondial consumatorii spre o alimentație mai sănătoasă, pe fondul unor afaceri durabile”.

Rusia va ataca în forță piața mondială a cărnii de porc
Autor: Mircea Demeter  /   joi, 6 iulie 2017

Industria cărnii de porc din Rusia susține că producția sa internă este în plină expansiune și poate atinge 4,2 milioane de tone în acest an, de la 3,5 milioane de tone în 2016. Dacă aceste previziuni sunt îndeplinite, 2017 ar fi cel mai puternic an pentru producția de carne de porc din Rusia, din ultimii 25 de ani.   Un...

Danone lansează campania și sloganul ”One Planet, One Health”
Autor: Nora Marin  /   miercuri, 5 iulie 2017

Concomitent cu o nouă campanie publicitară, Danone va lansa o nouă semnătură de companie, care reflectă viziunea sa asupra faptului că sănătatea umană este legată și interdependentă de sănătatea planetei.   ”One Planet, One Health” este un apel adresat tuturor consumatorilor și tuturor celor care au o miză în...