Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close
Conferinta

Danone lansează campania și sloganul ”One Planet, One Health”

Autor: Nora Marinmiercuri, 5 iulie, 2017

Concomitent cu o nouă campanie publicitară, Danone va lansa o nouă semnătură de companie, care reflectă viziunea sa asupra faptului că sănătatea umană este legată și interdependentă de sănătatea planetei.

 

”One Planet, One Health” este un apel adresat tuturor consumatorilor și tuturor celor care au o miză în alimentație pentru a se alătura ”revoluției alimentației”, o mișcare care urmărește să încurajeze adoptarea unor obiceiuri alimentare și de băut mai sănătoase și mai durabile.

 

Sigla revizuită și noul slogan, ”One Planet, One Health” exprimă ambiția de a reconecta oamenii cu alimentele pe care le mănâncă.

 

Treceți la modele noi!

 

Danone a declarat că toate companiile globale de alimentație și comerț cu amănuntul pot juca un rol important prin transformarea modelelor lor de afaceri, trecerea de la sistemele alimentare standardizate la noile modele bazate pe dietele locale și prin utilizarea modelelor locale de aprovizionare, adresând apelul: Treceți la modele noi!

 

Emmanuel Faber, CEO Danone, a spus, citat de Dairy Reporter, că Danone crede că, de fiecare dată când mâncăm și bem, putem să votăm pentru lumea pe care o dorim.

 

”Considerăm angajamentul drept o transformare radicală a activităților noastre, de a fi mai prezenți local, ecologic, incluziv și transparent ca cerință fundamentală pentru atingerea obiectivului nostru de creștere profitabilă, puternică și durabilă” a completat Faber.

 

Noua identitate a companiei va fi lansată în 7 iulie 2017 și va începe să fie aprobată de mărcile Danone, începând din 2018, pe mărcile Dannon, Oikos, Silk, Horizon Organic, International Delight și Wallaby.

Peter McGuinness: În 3 ani, iaurtul de tip grecesc își va dubla volumul vânzărilor
Autor: Nora Marin  /   miercuri, 28 iunie 2017

Iaurtul grecesc reprezintă aproximativ 54% din categoria totală de iaurt din SUA, după ce, acum nouă ani, nu însemna decât 1% din piața americană, când fondatorul companiei Chobani, Hamdi Ulukaya, a adus pentru prima dată acest produs mediteranean peste Ocean.   Referindu-se la tendințele momentului, Peter McGuinness a...

Producătorii canadieni de lapte cer renegocierea Tratatului NAFTA
Autor: Nora Marin  /   miercuri, 21 iunie 2017

Fermierii producători de lapte din Canada solicită guvernului de la Ottawa renegocierea tratatului NAFTA. Știrea prezintă interes, din perspectiva viitoarei ratificări, din partea statelor Uniunii Europene, a Tratatului de Liber-schimb cu acea țară.   Solicitarea fermierilor canadieni a venit ca urmare a faptului că, recent,...