Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

De 1 iunie, magazinele Profi s-au transformat în „Livezi cu desene”

Autor: Meat MIlkjoi, 2 iunie, 2016

Azi, toate cele 401 de magazine Profi din țară s-au transformat în astfel de livezi. Copiii care au adus câte un desen, au primit câte o pungă de felul celor pe care le vedeți în imagini, care conținea cel putin un fruct, căci Profi încurajează hrana sănătoasă, iar desenele au fost expuse într-o expoziție care va rămâne la loc vizibil timp de câteva zile.

 

Unele magazine s-au străduit mai mult decât altele și au făcut programe suplimentare, ca de exemplul cel din Turceni. Colegii de aici au cumparat diferite instrumente folositoare copiilor astfel încât să poată face câte un desen direct in magazin(dar nu numai), au inchiriat mese si scaune de la o scoala din apropiere pentru a realiza un spatiu de joc si de desenat, special pentru copii; au conceput diferite desene  in magazin și le-au expus la loc vizibil pentru ca să fie cât mai atractive atât pentru copiii din Turceni, cât și pentru obișnuiții clienți ai magazinului; au angajat pentru 6 ore două ”zâne” (numite de copii zânele Profi); au pregătit in magazin un joc numit „ajută-l pe măgăruș”, iar fiecare copil care participa primea o acadea „fantomiță”, prelucrată și personalizată de magazin.

 

La fiecare oră, în intervalul 11:00-15:00, s-a tinut o tombolă cu premii pentru copiii participanți, premii care constau în ouă kinder, praline Milka sau un super erou. Mai mult decât atât, angajații magazinului au realizat 30 legitimatii personalizate pentru un grup de prichindei care au pregatit o miniserbare.

 

În același timp, toți copiii care aduceau o jucărie puteau pleca acasă cu o alta, adusă de un alt copil, în cadrul “Bursei jucăriilor.”

cats

Top-ul lunii martie al vizibilității în online al mărcilor de carne
Autor: meatmilk  /   miercuri, 11 aprilie 2018

ZeList Monitor si fbMonitor, platforme de monitorizare si analiza ale companiei TreeWorks, au dat publicitatii Top-ulvizibilitatii marcilor de carne si produse din carne, in online, pentru luna martie 2018.    Top-ul acopera brandurile prezente in online in mai multe categorii, dintre care vi le prezentam pe cele mai...

Arena Bucătarilor-Selgros începe în martie
Autor: meatmilk  /   joi, 15 martie 2018

(Comunicat) Selgros Cash & Carry organizează, începând cu luna aceasta,a X-a ediție a concursului de gătit „Arena Bucătarilor”, dedicat profesioniștilor gastronomiei din industria HoReCa.   Miza competiției din acest an crește și mai mult, atât grație premiilor cât și modificărilor menite să bucure deopotrivă...