Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close

Smithfield, tranșat cu cuțite chinezești

Autor: Ilie Stoianmiercuri, 25 septembrie, 2013

Acţionarii Smithfield Foods, cu operaţiuni şi în România, au aprobat preluarea companiei americane de către producătorul chinez de carne Shuanghui Group, printr-o tranzacţie, anunţată la sfârşitul lunii mai, care include datoria netă a Smithfield şi evaluează compania la 7,1 miliarde dolari,informeaza Mediafax.

Acţionarii Smithfield Foods, cu operaţiuni şi în România, au aprobat preluarea companiei americane de către producătorul chinez de carne Shuanghui Group, printr-o tranzacţie, anunţată la sfârşitul lunii mai, care include datoria netă a Smithfield şi evaluează compania la 7,1 miliarde dolari.

După cum am informat într-o știre anterioară, unii dintre acționari au încercat împiedicarea preluării. Astfel, Jeffrey Smith, sef al fondului Starboard Value LP, trimisese o scrisoare catre colegii actionari din Smithfield shareholders, explicand ca firma sa e in discutii cu un grup de cumparatori care ofera un pret de achizitie mai ridicat pentru cel mai mare producator si procesator de carne de porc din lume.

Intr-o scrisoare deschisa actionarilor, dl Smith spunea ca Starboard Value LP, impreuna cu afiliatii, detine in prezent 5,7% din activele Smithfield Foods. Urmare a anuntului din 29 mai ca Smithfield si Shuanghui au intrat intr-un agreement definitiv valorizand Smithfield la approximativ 7,1 miliarde $, sau 34,00 $ per actiune, Starboard a scris directorilor Smithfield exprimandu-si parerea ca Smithfield poate valora mai mult de 34$ per actiune, ca alte parti s-au aratat interesate de diviziile operationale ale companiei si ca vanzarea bucata cu bucata ar realiza o valoare totala mai ridicata.

Prin decizia finală, însă, cel mai mare producător mondial de carne de porc a intrat în proprietatea chinezilor.

Bringo își extinde aria de livrare în 23 de orașe
Autor: meatmilk  /   miercuri, 24 iulie 2019

(Comunicat) Din această lună, Bringo a devenit aplicația de cumpărături personalizate cu cea mai mare arie de acoperire din România, fiind disponibilă în 23 de orașe și în zonele limitrofe.   Pentru a doua oară în acest an,Bringo și-a extins aria de livrare, ca urmare a reacțiilor pozitive și a solicitărilor primite de...

Advertising Forecast 2021: Digitalul va depăși 50 % din piața mondială de publicitate
Autor: meatmilk  /   joi, 18 iulie 2019

(Comunicat) În 2021, publicitatea în mediul digital va reprezenta 52% din totalul cheltuielilor de publicitate la nivel mondial, înregistrând o creștere semnificativă față de procentul de 47% estimat în 2019, arată studiul agenției de media Zenith, Advertising Expenditure Forecast.   Social media va avea o importanță...