Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close

De Centenar, Agricola a lansat o ediție limitată de produse crud-uscate

Autor: meatmilkluni, 26 noiembrie, 2018

(Comunicat) Compania SALBAC, parte a Grupului AGRICOLA oferă, cu ocazia Centenarului, o ediție limitată a trei dintre cele mai apreciate produse crud-uscate din portofoliul său: Salamul de Sibiu AGRICOLA, liderul incontestabil al pieței salamurilor crud-uscate din România, pe care consumatorii îl vor putea găsi în această perioadă și în ediție de colecție, cu vinars și vin roșu, Salamul Exclusiv, o specialitate cu arome mediteraneene naturale îmbrăcată într-un strat de mucegai nobil și Cârnăciorii Salbac, un produs crud-uscat afumat în lemn de esență tare, într-o formă inedită.

 

Toate cele trei produse sunt ambalate într-ocutie cartonată premium, de culoare neagră, cu gravaj de culoare bronz și pot fi găsite în toate conturile internaționale, printre care Selgros, Cora, Auchan și Kaufland.

 

„Ne dorim ca prin aceste sortimente prezentate în ediție specială să ne arătăm respectul profund pentru valorile românești, să aducem în discuție moștenirea istorică a companiei noastre și săpunem pe mesele festive ale consumatorilor noștri trei specialități de o calitate superioară, deosebite prin gust, ingrediente alese și măiestrie de preparare”, a declarat Grigore Horoi, președintele Grupului AGRICOLA.

 

În primele nouă luni ale acestui an, cifra de afaceri a companiei SALBAC a crescut cu 8%, ajungând la 98,728 mil. lei, vânzările la categoria salamuri crud-uscate înregistrând și ele o creștere de 9% în valoare, respective 7,32% în volum.

 

Salamul de Sibiu AGRICOLA înglobează în sine tradiția neatinsă de vremuri, măiestria echipei de specialiști, recunoașterea consumatorilor prin cota de piață de peste 50% pe care și-o consolidează an de an, dar și validarea excelenței prin premiile internaționale – 2 stele de aur – obținute în ultimii ani din partea Institutului de Calitate a Gustului iTQi de la Bruxelles, medaliile primite pentru calitate de Monde Selection și statutul de furnizor al Casei Regale a României.

Sudpack a devenit Partener al conferinței Meat.Milk 2019
Autor: meatmilk  /   luni, 27 mai 2019

Unul dintre liderii mondiali ai tehnologiilor de ambalare, Sudpack, a devenit Partener al conferinței internaționale Meat.Milk 2019, care isi va deschide lucrarile in dimineata zilei de joi, la Hotel Alpin din Poiana Brașov.   La eveniment, Sudpack va fi reprezentată de domnul Remus Rogoz, acela care, în workshop-ul Carne din 30...

Firma Oprea Avicom a împlinit 25 de ani de activitate
Autor: meatmilk  /   luni, 27 mai 2019

(Comunicat) SC Oprea Avicom SRL are o experiență de 25 de ani în creșterea puilor de carne. Ne-am dezvoltat organic, completând treptat lanțul de producție și investind constant în performanță.   Astăzi, ocupăm un loc important pe piața din Transilvania, iar brandul nostru, Puiul de Crăiești, câștigă zi de zi...