Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

De paste, mieii romanesti sunt sacrificati in bulgaria

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Tot mai multi fermieri prefera sa-si sacrifice mieii in Bulgaria, arata o analiza facuta de Ziarul Fiananciar. Carnea se intoarce ca marfa de import mai scumpa, in unele cazuri si cu 20%, si asta din cauza ca tara noastra nu are suficiente abatoare, iar tarifele sunt mari, confirma crescatorii de animale si reprezentantii institutiilor statului.

Astfel, un fermier plateste, pentru sacrificarea unui miel, in medie, circa 8-12 lei, dupa ce parcurge, in unele cazuri, si distante de 100 de km pana la cel mai apropiat abator, avand costuri de transport ridicate.

Gheorghe Benu, directorul general adjunct al APIA, a ridicat aceasta problema in cadrul unei conferinte de presa, sustinand ca tara noastra nu va avea un deficit de miei anul aceasta, problema fiind cea a lipsei centrelor de sacrificare. Gheorghe Benu a explicat: „In evidentele APIA avem circa 6 milioane de oi gestante pentru care facem plati (n.r. prima pe cap de animal este de 44 lei), deci, vom avea, foarte probabil, 6 milioane de miei, de Paste. Noi nu vom avea problema efectivelor, ci pe cea a lipsei de abatoare. Din aceasta cauza multi dintre fermieri se vor duce sa-si sacrifice animalele in Bulgaria”.

GfK: Creștere pentru bunurile de larg consum, dar pe baza inflației, nu a volumelor!
Autor: meatmilk  /   joi, 22 februarie 2018

(Comunicat) Piața FMCG a înregistrat în 2017 o creștere semnificativă de 7% pentru bunurile de folosință curentă cumpărate pentru consumul casnic.   În spatele aceste evoluții pozitive a pieței a stat majorarea prețurilor ca urmare a inflației și nu creșterea volumelor cumpărate, așa cum s-a întâmplat în 2016. Cu...

Negro investește masiv în publicitate
Autor: Ilie Stoian  /   joi, 22 februarie 2018

Negro, o companie care în anii trecuți s-a remarcat din punct de vedere al promovării prin spot-uri publicitare, prin economia evidentă în producția propriu-zisă a imaginilor, a demarat un program de investiții care, măcar după numele pe care le-a atras, se dovedește a fi cât se poate de consistent.   Din punct de vedere al...