Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close

De sărbători cumpără inteligent: preparatele și semipreparatele “Fomică?” rapid și ușor de pregătit

Autor: meatmilkmiercuri, 4 decembrie, 2019

Interesul în creștere al pieței pentru preparate și semipreparate din carne de pasăre face ca Grupul de firme Safir să ofere consumatorilor și clienților din domeniul HoReCa produse conform dorințelor exprimate.

 

Pe măsură ce competiția devine mai acerbă și consumatorii mai exigenți, apar în piață idei ce revoluționează industria cărnii și comportamentul cumpărăturilor.

 

Noul tip de consumator: grăbit, informat, în căutare de produse sănătoase

 

Consumatorul modern dirijează și controlează tot ceea ce industriile scot pe piață. Printre cele controlate se numără șidomeniul HoReCa. Consumatorul modern petrece destul de mult timp în afara casei, călătorește și mănâncă în oraș ori apelează la serviciile de livrări de mâncare la domiciliu. Industria HoReCa, la rândul ei, pentru a-și satisface și fideliza clienții, solicită produse de calitate superioară de la furnizori, conform cererii.

 

Astfel, Grupul de firme Safir adoptă constant inițiative inovatoare prin care vin în întâmpinarea nevoilor unui consumator pentru care timpul și calitatea produselor reprezintă cea mai importantă monedă.

 

Produse de Crăciuncare corespund nevoilor consumatorilor și industriei HoReCa

 

Tendințele actuale sunt reprezentate de o nutriție bazată pe ingrediente naturale, fără adaosuri și potențiatori de gust, care se prepară rapid, iar Grupul de firme Safir deține deja produsele care corespund acestor cerințe.

 

Recomandarea “Fomică?” pentru sărbătorile de iarnă sunt cârnații din carne de pasăre.Gama de produse a fost dezvoltată de la an la an pentru a veni în întâmpinarea nevoilor tuturor consumatorilor.

 

Prin urmare “Fomică?” are diverse categorii de cârnați de pasăre: Cârnați de pui proaspeți clasici sau Cârnați de pui proaspeți picanți, ideali pentru masa principală de Crăciun sau de Anul Nou. Pot fi pregătiți la grătar, în tigaie și la cuptor. Pentru cei ce activează în industia HoReCa, cârnații de pui “Fomică?” sunt potriviți meniurilor festive, având gust adevărat, doar carne de pasăre și condimente de casă.

 

Potriviți pentru aperitive, dar și pentru consumatorii care nu au timp să le facă pe toate în această perioadă aglomerată sunt Cârnăciorii de bere afumați și fierți și Cârnații afumați și fierți. Aceste produse sunt pe placul și celor mai exigenți consumatori deoarece se acordă o atenție deosebită procesului de afumare cu rumeguș din lemn de esență tare, având un gust echilibrat de carne de pasăre afumată și condimente naturale. În HoReCa acești cârnați servesc ca o completare la platourile consistente de sărbătoare, dar și ca ingredient în diferite preparate tradiționale românești.

 

“Fomică?” oferă soluții ingenioase celor din industria HoReCa

 

Noul consumator este în căutare de produse din carne de pasăre sănătoase, fără adaosuri, cu gust adevărat ce duce cu gândul la mesele în familie. “Fomică?”, brandul de preparate și semipreparate marca Grupul de firme Safir, are o gamă de produse special destinate acestei categorii de consumatori. Cu ocazia sărbătorilor de iarnă, moment în care se consumă cele mai multe mâncăruri tradiționale românești, cârnații proaspeți din carne de pasăre și cârnații afumați și fierți sunt alegerea ideală datorită conținutului, gustului și rețetei de preparare ca acasă.

 

Află mai multe despre preparatele și semipreparatele „Fomică?” aici: www.safir.ro/ro/fomica

Hochland și-a lansat oficial Perluțele de brânză
Autor: meatmilk  /   joi, 7 noiembrie 2019

Majoritatea românilor obișnuiesc să ia mici pauze în timpul zilei și aproape toți și le petrec luând o gustare, fie că este vorba despre brânzeturi, fructe sau produse de patiserie.   Aceste informații, dar și alte preferințe ale românilor în materie de gustări au fost scoase la iveală de studiul realizat de Hochland...

Perutnina a lansat în România, POLI, produsele din carne de pui nr. 1 în Europa
Autor: meatmilk  /   miercuri, 6 noiembrie 2019

Lansat în 1974 în fosta Iugoslavie, POLI este primul produs de tip „Carnati de Bologna” exclusiv din carne de pui creat în Europa. Deși ambalajul și identitatea brandului au fost reînnoite în ultimii ani, interiorul său a rămas neschimbat, pentru că respectă rețeta originală lansată acum mai bine de 40 de ani.   Gamele...