Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

De unde provine carnea pentru kfc romania?

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Capital informeaza ca, la un eveniment organizat de KFC Romania in cinstea deciziei de a pastra sandvisul Brazer in meniul permanent, reprezentantii lantului de restaurante si-au declarat intentia de a inaugura mai multe spatii de tip drive-through si de a aduce noi produse in meniul romanesc.
In prezent, KFC Romania are trei restaurante drive-through in tara, urmand sa inaugureze pana la sfarsitul anului inca un astfel de spatiu in capitala, mai precis in zona Baneasa. Cele mai vandute produse din gama KFC in Romania sunt asa numitele „crispy strips” si aripioarele picante. Reprezentantii lantului anunta ca meniul romanesc se va mari, odata cu lansarea unui nou produs pe baza de pui prajit.

KFC Romania are in prezent o cota de piata de 15% din categorie in tara noastra si se pozitioneaza pe primul loc in Europa la nivel de produse pe baza de carne de pui. Cele mai profitabile restaurante KFC din capitala sunt, in aceasta ordine, cel din AFI Palace Cotroceni, cel din Piata Unirii si cel din Romana. Dintre acestea, restaurantul din Piata Romana este cel mai longeviv. KFC Romania face aprovizionari zilnic, iar furnizorii sunt in mare parte romani. Agricola Buzau, de pilda, este unul dintre furnizorii mari nominalizati de reprezentantii lantului de fast-fooduri.

Intrebati de unde provine celebrul sos Glenn, preferatul romanilor din gama de sosuri, cei de la KFC Romania au declarat ca acesta se comercializeaza numai la noi in tara si ca este realizat in Romania, fara a oferi nume si alte detalii.
YAM are o divizie internationala pentru dezvoltarea de noi produse, iar in fiecare tara in care compania este prezenta exista replici ale acestei divizii, care lucreaza la imbogatirea si personalizarea meniului. KFC Romania, de exemplu, a realizat sandvisurile Booster si Hot Booster, care anul viitor vor fi preluate de restaurantele din centrul si estul Europei.

Angst a lansat noul brand reteta originala
Autor: Meat MIlk  /   miercuri, 30 ianuarie 2013

De curand, Angst a lansat un nou brand de preparate din carne, Reteta Originala, cu intentia directa de a se individualiza o data in plus, prin calitatea produselor. Amintirea ospetelor de alta data i-a indemnat pe tehnologii de la Angst sa puna in valoare Reteta Originala a unora dintre cele mai cautate preparate de carne, reconstruind retete...

Noi oportunitati pentru sectorul carnii de pasare din sua
Autor: Meat MIlk  /   miercuri, 30 ianuarie 2013

Potrivit GlobalMeatnews.com, intrarea Mexicului si Canadei in parteneriatul Trans Pacific (TPP) ar putea aduce oportunitati producatorilor de carne de pasare din SUA daca negocierile vor fi facute corect, sustin leaderii industriei. Vorbind in cadrul unei sesiuni publice despre investigarea Comisiei Internationale de Comert din SUA in...