Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Deficitul romaniei in comertul cu produse agroalimentare a scazut cu 40 %

Autor: marți, 5 februarie, 2013

Deficitul Romaniei in comertul cu produse agroalimentare s-a diminuat cu 43,4% in primul semestru din acest an, totalizand 406,67 milioane de euro, fata de 718,92 milioane de euro in perioada similara din 2011.

Exportul Romaniei de produse agroalimentare in tarile intra si extra comunitare a depasit 1,74 miliarde de euro, pana la finele lunii iunie 2012, la o cantitate de 3,478 milioane tone.

In primele sase luni ale anului 2011 au fost exportate 2,233 milioane de tone de produse agroalimentare in valoare de 1,41 miliarde de euro. La sase luni, exporturile Romaniei au crescut cu 55,7 procente in cantitate si cu 23,4% ca valoare.

Importurile au crescut cu 0,88% In acelasi timp, importurile au inregistrat o crestere usoara in primele sase luni ale anului, cu 0,88%, valoarea acestora totalizand 2,154 miliarde de euro, fata de 2,135 miliarde euro la finele lunii iunie 2011. Cantitatea de produse agroalimentare importata in primul semestru a depasit 2,81 milioane tone, in scadere cu doar 1,78% fata de primul semestru din 2011.(Biroul de Presa al MADR)

GfK: Creștere pentru bunurile de larg consum, dar pe baza inflației, nu a volumelor!
Autor: meatmilk  /   joi, 22 februarie 2018

(Comunicat) Piața FMCG a înregistrat în 2017 o creștere semnificativă de 7% pentru bunurile de folosință curentă cumpărate pentru consumul casnic.   În spatele aceste evoluții pozitive a pieței a stat majorarea prețurilor ca urmare a inflației și nu creșterea volumelor cumpărate, așa cum s-a întâmplat în 2016. Cu...

Negro investește masiv în publicitate
Autor: Ilie Stoian  /   joi, 22 februarie 2018

Negro, o companie care în anii trecuți s-a remarcat din punct de vedere al promovării prin spot-uri publicitare, prin economia evidentă în producția propriu-zisă a imaginilor, a demarat un program de investiții care, măcar după numele pe care le-a atras, se dovedește a fi cât se poate de consistent.   Din punct de vedere al...

Deficitul romaniei in comertul cu produse agroalimentare a scazut cu 40 %

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Deficitul Romaniei in comertul cu produse agroalimentare s-a diminuat cu 43,4% in primul semestru din acest an, totalizand 406,67 milioane de euro, fata de 718,92 milioane de euro in perioada similara din 2011, potrivit datelor furnizate de Ministerul Agriculturii si Dezvoltarii Rurale (MADR).

Exportul Romaniei de produse agroalimentare in tarile intra si extra comunitare a depasit 1,74 miliarde de euro, pana la finele lunii iunie 2012, la o cantitate de 3,478 milioane tone.

In primele sase luni ale anului 2011 au fost exportate 2,233 milioane de tone de produse agroalimentare in valoare de 1,41 miliarde de euro. La sase luni, exporturile Romaniei au crescut cu 55,7 procente in cantitate si cu 23,4% ca valoare.

Importurile au crescut cu 0,88% In acelasi timp, importurile au inregistrat o crestere usoara in primele sase luni ale anului, cu 0,88%, valoarea acestora totalizand 2,154 miliarde de euro, fata de 2,135 miliarde euro la finele lunii iunie 2011. Cantitatea de produse agroalimentare importata in primul semestru a depasit 2,81 milioane tone, in scadere cu doar 1,78% fata de primul semestru din 2011.(Biroul de Presa al MADR)

În 2017, Agricola Bacău a avut o cifră de afaceri de 401,3 milioane de lei
Autor: meatmilk  /   vineri, 23 februarie 2018

(Comunicat) Vânzările de carne de pasăre ale companiei AGRICOLA Bacău au totalizat în volum, în 2017, 42.110 tone, cu 2% mai mult față de anul precedent (41.265 tone) și cu 6,2% în valoare, în condițiile unei ușoare creșteri a prețului mediu. Cifra de afaceri înregistrată de Agricola Internaţional SA Bacău în 2017 este de...

Noi soluții pentru deserturile lactate ”low fat”
Autor: Cristina Gavrilut  /   vineri, 23 februarie 2018

Întotdeauna, indiferent de categoria de consumatori la care ne referim, deserturile din lapte au fost un răsfăț. Însă, cu precădere pentru milenieni, dar și pentru celelalte grupe de amatori de astfel de delicii, grija pentru sănătate și dorința de a consuma un aliment care să le aducă beneficii a crescut de la an la an. De aici, și...

Parlamentul European a schimbat Normele privind comerțul on-line și off-line!
Autor: Nora Marin  /   vineri, 23 februarie 2018

Comisia pentru Piața internă și Protecția Consumatorilor a Parlamentului European (IMCO), a votat în adta de 22 februarie cu privire la ”Armonizarea normelor privind garanțiile și contractele de consum pentru vânzarea online și offline a bunurilor”.   Textul IMCO reflectă un compromis politic și armonizează durata...

GfK: Creștere pentru bunurile de larg consum, dar pe baza inflației, nu a volumelor!
Autor: meatmilk  /   joi, 22 februarie 2018

(Comunicat) Piața FMCG a înregistrat în 2017 o creștere semnificativă de 7% pentru bunurile de folosință curentă cumpărate pentru consumul casnic.   În spatele aceste evoluții pozitive a pieței a stat majorarea prețurilor ca urmare a inflației și nu creșterea volumelor cumpărate, așa cum s-a întâmplat în 2016. Cu...

Negro investește masiv în publicitate
Autor: Ilie Stoian  /   joi, 22 februarie 2018

Negro, o companie care în anii trecuți s-a remarcat din punct de vedere al promovării prin spot-uri publicitare, prin economia evidentă în producția propriu-zisă a imaginilor, a demarat un program de investiții care, măcar după numele pe care le-a atras, se dovedește a fi cât se poate de consistent.   Din punct de vedere al...