Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close

Delhaize va introduce etichetarea Nutri-Score pentru produsele private label

Autor: Mircea Demetervineri, 31 august, 2018

(Comunicat) Delhaize devine primul comerciant belgian care va introduce eticheta Nutri-Score, oferind acum cumpărătorilor îndrumări cu privire la calitatea nutrițională a produselor, din care fac parte anumite iaurturi și cereale.

 

Clienții vor găsi în curând eticheta Nutri-Score pe toate supele proaspete de la Delhaize, cerealele, iaurt și ready-meal.

 

Etichetarea Nutri-Score este o grafică formată din cinci litere și cinci culori, care rezumă informațiile referitoare la nutriția alimentelor. Acest element îi ajută pe clienți să înțeleagă mai ușor complexele de nutrienți, pentru a face alegeri alimentare echilibrate și pentru a compara rapid produsele. Obiectivul companiei Delhaize este de a furniza toate produsele private label în termen de doi ani.

 

Sistemul Nutri-Score se bazează pe cercetarea internațională. Fiecare culoare sau literă reflectă aportul nutritiv al produsului, inclusiv fibre, proteine, calorii, acizi grași saturați, zahăr și sare.

 

Introducerea Nutri-Score se aliniază eforturilor continue ale Delhaize de a îmbunătăți calitatea nutrițională a gamei de produse proprii. Delhaize revizuiește deja mai mult de 1.500 de mărci proprii în fiecare an, pentru a reduce nivelul de zahăr, grăsimi și sare. Ministrul federal de sănătate Maggie De Block încurajează introducerea sistemului de etichetare a produselor alimentare „Nutri-Score” în supermarketurile belgiene.

Pentru mai multe informații despre Nutri-Score (în franceză și olandeză), vizitați www.delhaize.be/nutriscore.

Deputații europeni vor un logo pe ambalaj, pentru calitatea duală!
Autor: Maria Demetriad  /   miercuri, 18 iulie 2018

Producătorii ar putea adăuga un logo la ambalajele pentru alimente și băuturi care să spună consumatorilor dacă și conținutul produsului și calitatea acestuia sunt aceleași în toate țările UE, au afirmat europarlamentarii din Comisia pentru protecția consumatorilor.   După cum s-a anunțat, membrii Comisiei parlamentare...

Marketingul ”artizanal” și etichetarea înșelătoare
Autor: Nora Marin  /   luni, 18 iunie 2018

La jumătatea lunii iunie a.c., Organizația Europeană a Consumatorilor (BEUC) a acuzat anumiți producători de produse alimentare că folosesc pe etichete în mod incorect termeni și cuvinte care fac trimitere la tradiție-tradițional. Concomitent, organizația europeană avertizează că, de multe ori, asistăm la adevărate campanii de...