Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Delia Nica a confirmat concluziile Meat & Milk 2014: 90 % din alimente trebuie produse în România

Autor: Meat MIlkmiercuri, 25 iunie, 2014

Majoritatea produselor alimentare aflate în toate reţelele comerciale din România provin din Polonia, a declarat Delia Nica, directorul executiv al Asociaţiei Marilor Reţele Comerciale din România (AMRCR).

„Polonia este un exemplu – 90 la sută din produsele aflate în toate reţelele comerciale, vorbesc la produsele alimentare, provin de pe piaţa Poloniei. Către acest lucru trebuie să tindem şi noi şi doar cu ajutorul dumneavoastră, al producătorului român, putem să facem lucrul acesta”, a spus Delia Nica.

Subliniem ca tema importului de alimente a fost intens dezbatuta la Meat & Milk 2014, atât din perspectiva echilibrării raportului dintre marca de firmă și private label, știindu-se faptul că această a doua categorie vine în majoritate covârșitoare din import, cât și din perspectiva procesatorilor din România, aceia care se văd ușor-ușor, înlăturați de pe piață. Aceste concluzii au fost trase mai cu seama in cadrul Mesei rotunde organizata in a doua zi a cnferinței de la Sibiu și care s-a derulat sub titlul ”Risc major: TVA ridicat, evaziune, private label.

În 2015, Profi și Mega Image vor deschide 200 de magazine
Autor: Meat MIlk  /   marți, 6 ianuarie 2015

Profi și Mega Image și-au propus ambiții mari de extindere pentru anul 2015 și vor deschide 200 de magazine. Pentru atingerea acestui obiectiv, lanţurile de supermarketuri şi-au bugetat pentru acest an circa 100 de deschideri fiecare, cele două reţele urmând a se bate pentru titlul de campionul expansiunii, titlu câştigat în fiecare...

Viitor incert pentru Billa România, în 2015
Autor: Maria Demetriad  /   luni, 8 decembrie 2014

Potrivit ultimelor informații care circulă în piață, anul 2015 pare a fi incert pentru Billa România, germanii de la Rewe făcând primii paşi către vânzarea supermarketurilor Billa, rețeaua ajungând a fi cel mai mic jucător din comerţul modern local În prezent, Billa România deține doar puțin peste 80 de magazine, cu un volum de...