Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Deloitte: Program de formare pentru manageri finanțat de UE

Autor: joi, 14 noiembrie, 2013

Selecţia candidaţilor pentru noul ciclu din 2014 al Programului de formare a managerilor (ETP) a început.

ETP este un program de dezvoltare de afaceri şi resurse umane, finanţat de Uniunea Europeană. ETP ajută managerii din Uniunea Europeană şi companiile acestora să își dezvolte planul de afaceri, cunoştinţele legate de cultura, limba și practicile de afaceri japoneze/ coreene, pentru a reuşi pe aceste pieţe.

„Programul de formare pentru manageri fructifică potențialul de extindere a firmelor românești pe piețele asiatice, oferind sprijin în orientarea resurselor către mediul internațional”, subliniază Ioana Vădan, Consultant în cadrul Deloitte Consultanță și coordonator al acestei etape a proiectului.

În acest scop, UE finanţează integral cursul de formare, oferindu-i fiecărui participant o bursă în valoare de 26.400 de euro pe an, în cazul Japoniei, şi de 24.000 de euro pe an, în cazul Coreei de Sud. Companiile implicate sunt, de asemenea, încurajate să contribuie la cheltuielile de întreţinere a personalului care participă la curs.

„Datorită ETP, peste 1.000 de manageri şi 800 de companii europene au reuşit să se impună în Japonia şi Coreea de Sud, depăşind cu succes barierele lingvistice şi culturale”, menționează Ioana Vădan. „Un sondaj realizat în rândul participanţilor la program a arătat că peste 65% dintre aceştia au devenit manageri de top în cadrul companiilor lor. În acelaşi timp, relaţiile comerciale cu Japonia şi Coreea de Sud s-au ameliorat substanţial, cifra de afaceri a firmelor respective dublându-se după 10 ani de la finalizarea programului. Concret, ETP le oferă companiilor din UE posibilitatea de a se extinde în Asia şi de a crea locuri de muncă”.

În program se pot înscrie cetăţeni ai UE, angajaţi ai unor companii europene care doresc să înceapă sau să îşi extindă activitatea în Japonia sau Coreea de Sud. Programul cuprinde 3 etape:

  • formare iniţială de 3 săptămâni, la Londra – introducere în economia, cultura şi societatea modernă japoneză sau coreeană;
  • 30 de săptămâni de formare intensivă la Tokio sau Seul – cursuri de limbă, management şi afaceri;
  • 12 săptămâni de practică într-o companie japoneză sau coreeană.

Cursurile sunt oferite de trei universităţi recunoscute pe plan mondial:

  • Şcoala de studii orientale şi africane, Universitatea din Londra;
  • Universitatea Waseda (Tokio);
  • Universitatea Yonsei (Seul).

Managerii europeni îşi pot depune candidatura accesând site-ul http://www.euetp.eu. Data limită până la care se primesc înscrieri este 31 mai 2014. Programul de formare se va derula în perioada noiembrie 2014 – noiembrie 2015. Sunt disponibile 45 de locuri pentru ETP Japonia şi 15 pentru ETP Coreea de Sud. 

Despre Programul de formare pentru manageri (ETP):

ETP este un program de dezvoltare a întreprinderilor şi resurselor umane, finanţat de Uniunea Europeană. Acesta le permite companiilor europene şi managerilor acestora să-şi dezvolte planuri de afaceri, să se familiarizeze cu limba, cultura şi practicile comerciale ale întreprinderilor din Japonia şi Coreea de Sud, astfel încât să pătrundă cu succes pe pieţele din aceste ţări. Modul în care se fac afacerile în Japonia şi Coreea de Sud este foarte diferit de cel cu care suntem obişnuiţi în Europa. Pentru a se bucura de succes, companiile şi managerii din UE care întreţin relaţii comerciale cu aceste ţări au nevoie de competenţe şi cunoştinţe specializate. O prezenţă cât mai mare a companiilor din UE pe pieţele din Japonia şi Coreea de Sud este un imperativ-cheie pentru Comisia Europeană.

Detalii suplimentare se găsesc la http://www.euetp.eu.

Piata irlandeza de carne de vita, sub amenintarea Brexit-ului
Autor: Nora Marin  /   joi, 21 martie 2019

Prezent la Consiliul Miniștrilor Agriculturii de la Bruxelles, și referindu-se la Brexit, Michael Creed, ministrul irlandez al Agriculturii, a spus:   "Reuniunea Consiliului miniștrilor agriculturii a fost o oportunitate importantă pentru a sublinia Consiliului, Comisiei și colegilor mei miniștrii impactul unui Brexit fără...

Tetra Pak a lansat ambalajele aseptice cubice, pentru lactate
Autor: Nora Marin  /   joi, 21 martie 2019

Tetra Pak a lansat pachetul Tetra Classic Aseptic 65ml Cube, pentru produse lactate, sucuri, înghețată și alimente lichide.   Dimensiunile ambalajului au fost proiectate astfel încât să permită ca șase pachete să formeze un cub, pentru a optimiza utilizarea spațiului în distribuție și depozitare.   "Pachetul...

Deloitte: Program de formare pentru manageri finanțat de UE

Autor: Meat MIlkjoi, 14 noiembrie, 2013

Selecţia candidaţilor pentru noul ciclu din 2014 al Programului de formare a managerilor (ETP) a început.

ETP este un program de dezvoltare de afaceri şi resurse umane, finanţat de Uniunea Europeană. ETP ajută managerii din Uniunea Europeană şi companiile acestora să își dezvolte planul de afaceri, cunoştinţele legate de cultura, limba și practicile de afaceri japoneze/ coreene, pentru a reuşi pe aceste pieţe.

„Programul de formare pentru manageri fructifică potențialul de extindere a firmelor românești pe piețele asiatice, oferind sprijin în orientarea resurselor către mediul internațional”, subliniază Ioana Vădan, Consultant în cadrul Deloitte Consultanță și coordonator al acestei etape a proiectului.

În acest scop, UE finanţează integral cursul de formare, oferindu-i fiecărui participant o bursă în valoare de 26.400 de euro pe an, în cazul Japoniei, şi de 24.000 de euro pe an, în cazul Coreei de Sud. Companiile implicate sunt, de asemenea, încurajate să contribuie la cheltuielile de întreţinere a personalului care participă la curs.

„Datorită ETP, peste 1.000 de manageri şi 800 de companii europene au reuşit să se impună în Japonia şi Coreea de Sud, depăşind cu succes barierele lingvistice şi culturale”, menționează Ioana Vădan. „Un sondaj realizat în rândul participanţilor la program a arătat că peste 65% dintre aceştia au devenit manageri de top în cadrul companiilor lor. În acelaşi timp, relaţiile comerciale cu Japonia şi Coreea de Sud s-au ameliorat substanţial, cifra de afaceri a firmelor respective dublându-se după 10 ani de la finalizarea programului. Concret, ETP le oferă companiilor din UE posibilitatea de a se extinde în Asia şi de a crea locuri de muncă”.

În program se pot înscrie cetăţeni ai UE, angajaţi ai unor companii europene care doresc să înceapă sau să îşi extindă activitatea în Japonia sau Coreea de Sud. Programul cuprinde 3 etape:

  • formare iniţială de 3 săptămâni, la Londra – introducere în economia, cultura şi societatea modernă japoneză sau coreeană;
  • 30 de săptămâni de formare intensivă la Tokio sau Seul – cursuri de limbă, management şi afaceri;
  • 12 săptămâni de practică într-o companie japoneză sau coreeană.

Cursurile sunt oferite de trei universităţi recunoscute pe plan mondial:

  • Şcoala de studii orientale şi africane, Universitatea din Londra;
  • Universitatea Waseda (Tokio);
  • Universitatea Yonsei (Seul).

Managerii europeni îşi pot depune candidatura accesând site-ul http://www.euetp.eu. Data limită până la care se primesc înscrieri este 31 mai 2014. Programul de formare se va derula în perioada noiembrie 2014 – noiembrie 2015. Sunt disponibile 45 de locuri pentru ETP Japonia şi 15 pentru ETP Coreea de Sud. 

Despre Programul de formare pentru manageri (ETP):

ETP este un program de dezvoltare a întreprinderilor şi resurselor umane, finanţat de Uniunea Europeană. Acesta le permite companiilor europene şi managerilor acestora să-şi dezvolte planuri de afaceri, să se familiarizeze cu limba, cultura şi practicile comerciale ale întreprinderilor din Japonia şi Coreea de Sud, astfel încât să pătrundă cu succes pe pieţele din aceste ţări. Modul în care se fac afacerile în Japonia şi Coreea de Sud este foarte diferit de cel cu care suntem obişnuiţi în Europa. Pentru a se bucura de succes, companiile şi managerii din UE care întreţin relaţii comerciale cu aceste ţări au nevoie de competenţe şi cunoştinţe specializate. O prezenţă cât mai mare a companiilor din UE pe pieţele din Japonia şi Coreea de Sud este un imperativ-cheie pentru Comisia Europeană.

Detalii suplimentare se găsesc la http://www.euetp.eu.

Cârnații afumați și fierți de la „Fomică?”, într-un NOU ambalaj practic
Autor: meatmilk  /   joi, 21 martie 2019

(Comunicat) Cârnații de pui afumați și fierți marca „Fomică?”, brandul de preparate și semipreparate românești care se remarcă prin faptul că sunt fără aditivi, fără coloranți, fără conservanți, pot fi găsiți într-un nou ambalaj practic, care conține patru bucăți de cârnați vidați în atmosferă...

Rata de absorbție a fondurilor europene pentru agricultură: 36,2% față de2016
Autor: meatmilk  /   joi, 21 martie 2019

(Comunicat MADR) România acordă o atenție deosebită stimulării investițiilor și atragerii de fonduri europene pentru agricultură.   Beneficiarii acestor plăți sunt fermierii, procesatorii, antreprenorii și autoritățile publice locale din România, care și-au luat angajamentul de a realiza proiecte ambițioase, cu impact...

C.E.: Centrele urbane și inovația din Industria alimentară
Autor: Nora Marin  /   joi, 21 martie 2019

La finalul anului trecut, Comisia Europeană a finalizat un foarte interesant studiu care a vizat impactul pe care îl au marile centre urbane asupra inovațiilor din industria alimentară (”Food in cities: study on innovation for a sustainable and healthy production, delivery, and consumption of food in cities”, Autori: Anja De Cunto, Cinzia...

Piata irlandeza de carne de vita, sub amenintarea Brexit-ului
Autor: Nora Marin  /   joi, 21 martie 2019

Prezent la Consiliul Miniștrilor Agriculturii de la Bruxelles, și referindu-se la Brexit, Michael Creed, ministrul irlandez al Agriculturii, a spus:   "Reuniunea Consiliului miniștrilor agriculturii a fost o oportunitate importantă pentru a sublinia Consiliului, Comisiei și colegilor mei miniștrii impactul unui Brexit fără...

Tetra Pak a lansat ambalajele aseptice cubice, pentru lactate
Autor: Nora Marin  /   joi, 21 martie 2019

Tetra Pak a lansat pachetul Tetra Classic Aseptic 65ml Cube, pentru produse lactate, sucuri, înghețată și alimente lichide.   Dimensiunile ambalajului au fost proiectate astfel încât să permită ca șase pachete să formeze un cub, pentru a optimiza utilizarea spațiului în distribuție și depozitare.   "Pachetul...