Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close

Deschiderea spre noi consumatori: Certificarea Halal explicată la Meat-Tech

Autor: Meat MIlkmiercuri, 25 martie, 2015

Potrivit unui comunicat de presă trimis pe adresa redacției noastre, 2.000 de miliarde de euro este valoarea estimată a pieței care se adaptează normelor urmate de consumatorii musulmani. Conformitatea produselor destinate consumatorilor musulmani este determinată de certificarea Halal.

Pentru companii, înțelegerea în detaliu și ajustarea produselor lor înseamnă în consecință deschiderea la o piață de 1,6 miliarde de oameni din lume, 35 de milioane dintre care în Europa și 4 milioane în Italia numai. Printre altele, certificarea Halal se aplică deasemenea și în primul și în al doilea stadiu de procesare în industria agro-alimentară: sectorul cărnii este afectat în special de aceste specificații. Din acest motiv, ICB Qualità și Halal World au decis să promoveze o reuniune specifică la Meat-Tech pentru a discuta problema: „HALAL – Aspecte tehnice și oportunități pe o piață 2000 de miliarde de euro” va avea loc în ziua de 22 mai, în zona Innovation Corner din Hala 5/7.

În plus față de industria agro-alimentară, certificarea Halal se aplică și la textile, încălțăminte, cosmetice, produse farmaceutice, turism precum și transporturi și logistică. Pentru a înțelege domeniul de aplicare al perspectivelor de afaceri, trebuie avut în vedere faptul că puterea de cumpărare a populației musulmane este în creștere, nu doar în țările bogate din Golf, dar și în Europa de Est și Orientul Îndepărtat. Potențialul de afaceri este impresionant, deoarece implică nu doar exporturile la scară largă, ci și pe piețele interne și europene.

Meat-Tech – organizat de IPACK-Ima Spa – este un eveniment internațional extrem de specializat pentru comunitatea de afaceri din sectorul cărnii care va avea loc în perioada 19-23 mai 2015, ca parte a marelui eveniment global de la Fieramilano, incluzând deasemenea, IPACK-IMA, Dairytech, Fruit Innovation, Intralogistica Italia și Converflex, în colaborare cu EXPO 2015.

La IFFA 2019, expozanții vor miza pe tehnologii de ultimă generație
Autor: Ilie Stoian  /   vineri, 14 decembrie 2018

În ziua de miercuri, 13 decembrie, la Viena, în organizarea oficialilor de la Messe Frankfurt, a avut loc o întâlnire informală cu jurnaliștii de specialitate din țările riverane Dunării. La eveniment, au participat jurnaliști din presa specializata din Germania, Cehia, Austria, Ungaria, Serbia, Bulgaria și România.   În...

În 2019, IFFA va sărbători cea de-a 70-a aniversare
Autor: Ilie Stoian  /   joi, 15 noiembrie 2018

Spectacolul internațional de carne IFFA este pregătit să-și marcheze anul viitor cea de-a 70-1 aniversare, introducând noi caracteristici ale evenimentului și extinzând capacității spectacolului global, prin mărirea spațiului de expunere.   Astfel, începând cu 4-9 mai 2019, la Messe Frankfurt, Germania, evenimentul se va...