Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Diana, compania dedicată clienților săi

Autor: Ilie Stoianluni, 7 octombrie, 2013

DIANA este o companie dedicată clienților săi. Preparatele din carne produse în fabrica modernă sunt cunoscute marelui public de peste 15 de ani.

Preocupată permanent de performanța în domeniul sau de acțiune, compania DIANA a realizat de-a lungul timpului mari investiții în liniile de abatorizare și producție cât și în pregătirea propriilor angajați. Sincronizarea rapidă cu cele mai înalte standarde europene și mondiale, este o preocupare permanentă a managementului DIANA.

Produsele și preparatele din carne marca DIANA sunt oferite consumatorilor prin intermediul marilor lanțuri de magazine din România, a celor peste  1500 clienți tradiționali  și prin cele 30 magazine alimentare proprii.

Oferta DIANA, modelată în timp după cerințele exprimate de clienți și de parteneri, este apreciată de cumpărătorii naționali și internaționali, atât pentru carnea proaspată de porc, vită și oaie, pe care o găsesc în galantare, cât şi pentru salamuri, cârnaţi, afumături, specialităţi afumate, produse crud uscate şi specialităţi de sezon cu gust foarte apropiat de produsele pregătite în bucătăria tradiţională românească.

DIANA a căștigat încrederea consumatorilor și prin implementarea sistemelor de management al calității și siguranței alimentelor și, ulterior, prin certificarea acestora. Astfel, primele certificări ale acestor sisteme au fost realizate încă din anul 2002, SR ISO 9001:2001 (Managementul Calității) și în anul 2005, DS 3027 E:2002 (Siguranța Alimentelor – HACCP). De-a lungul timpului, compania și-a menținut aceste certificări, căutând permanent  să se adapteze la noile cerințe ale clienților și să se alinieze la cele mai noi standarde internaționale, implementând și certificându-se și pe standardul  IFS (International Food Standard), standard agreat de către „Food Business Forum” în cadrul „Global Food Safety Initiative”, această inițiativă fiind împărtășită de mari rețele de retail precum Carrefour, Tesco, Metro, Migros, Ahold, Wal-Mart si Delhaize . De asemenea, a participat și la proiecte de mediu (Ecoprofit 2001), precum și la omologarea „Produs – Marcă de Calitate” (2002).

Profi a ajuns să dețină 300 de magazine în format standard
Autor: meatmilk  /   luni, 20 noiembrie 2017

(Comunicat) Trei magazine Profi Standard au fost deschise saptamana trecuta, la Bacau, Bucuresti si Belcesti, ajungand astfel la un numar total de 360 de unitati sub acest format. Totodata, au fost deschise alte trei magazine, cate unul in localitatile: Melinesti, Piatra Neamt si Moldovita.   Magazinul din Bacau se afla pe Calea...

Kaufland a confirmat participarea la Meat & Milk 2017
Autor: meatmilk  /   miercuri, 17 mai 2017

Unul dintre cei mai mari și mai dinamici retaileri din România, Kaufland, a confirmat prezența la cea de-a VI-a ediție a Conferinței Internaționale Meat & Milk.   Kaufland este prezent în România din anul 2005, și avut în anul 2011 afaceri de 1,3 miliarde euro la nivel local, fiind cel mai mare lanț de hipermarketuri,...