Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close

Diana, compania dedicată clienților săi

Autor: Ilie Stoianluni, 7 octombrie, 2013

DIANA este o companie dedicată clienților săi. Preparatele din carne produse în fabrica modernă sunt cunoscute marelui public de peste 15 de ani.

Preocupată permanent de performanța în domeniul sau de acțiune, compania DIANA a realizat de-a lungul timpului mari investiții în liniile de abatorizare și producție cât și în pregătirea propriilor angajați. Sincronizarea rapidă cu cele mai înalte standarde europene și mondiale, este o preocupare permanentă a managementului DIANA.

Produsele și preparatele din carne marca DIANA sunt oferite consumatorilor prin intermediul marilor lanțuri de magazine din România, a celor peste  1500 clienți tradiționali  și prin cele 30 magazine alimentare proprii.

Oferta DIANA, modelată în timp după cerințele exprimate de clienți și de parteneri, este apreciată de cumpărătorii naționali și internaționali, atât pentru carnea proaspată de porc, vită și oaie, pe care o găsesc în galantare, cât şi pentru salamuri, cârnaţi, afumături, specialităţi afumate, produse crud uscate şi specialităţi de sezon cu gust foarte apropiat de produsele pregătite în bucătăria tradiţională românească.

DIANA a căștigat încrederea consumatorilor și prin implementarea sistemelor de management al calității și siguranței alimentelor și, ulterior, prin certificarea acestora. Astfel, primele certificări ale acestor sisteme au fost realizate încă din anul 2002, SR ISO 9001:2001 (Managementul Calității) și în anul 2005, DS 3027 E:2002 (Siguranța Alimentelor – HACCP). De-a lungul timpului, compania și-a menținut aceste certificări, căutând permanent  să se adapteze la noile cerințe ale clienților și să se alinieze la cele mai noi standarde internaționale, implementând și certificându-se și pe standardul  IFS (International Food Standard), standard agreat de către „Food Business Forum” în cadrul „Global Food Safety Initiative”, această inițiativă fiind împărtășită de mari rețele de retail precum Carrefour, Tesco, Metro, Migros, Ahold, Wal-Mart si Delhaize . De asemenea, a participat și la proiecte de mediu (Ecoprofit 2001), precum și la omologarea „Produs – Marcă de Calitate” (2002).

Supeco a deschis un nou supermarket la Satu Mare
Autor: meatmilk  /   miercuri, 10 iulie 2019

(Comunicat) Sătmărenii își pot face cumpărăturile zilnice la Supeco, un nou format de supermarket cu produse locale, prețuri mici și oferte imbatabile. Supeco Satu Mare oferă clienților posibilitatea de a cumpăra un coș cu 30 de produse de bază (apă minerală, bere, suc, produse de igienă corporală și de curățenie, cât și...

Cele mai mari lanțuri de retail vor participa la Meat.Milk 2019
Autor: meatmilk  /   luni, 27 mai 2019

Așa cum am anunțat în fluxul nostru anterior de știri, noutatea actualei ediții a Expo-Conferinței Internaționale Meat.Milk, care va avea loc în zilele de 30 și 31 mai la Hotel Alpin din Poiana Brașov, este includerea în program, în a doua zi de lucrări, a Forumului Retail.   Aceste fapt a determinat înscrierea în rândul...