Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close
Conferinta

Diana și-a deschis magazinul cu nr. 39

Autor: Maria Demetriadvineri, 4 decembrie, 2015

Compania vâlceană Diana, fondată în 1991 de profe­sorul Dumitru Crăciunescu, care a pornit de la un magazin generalist, a ajuns la un lanţ de magazine alimentare de 39 de unităţi şi continuă expansiunea.

 

Doar în ultima jumătate de an au fost deschise trei magazine, un al pa­trulea urmând a fi inaugurat până la finalul lui 2015. Compania deţine şi ac­ti­vităţi în producţie, controlând o fabrică de carne în acelaşi ju­deţ. Grupul Diana are în prezent circa 800 de angajaţi, 550 dintre ei fiind repartizaţi numai în fabrica din Bujoreni (Râmnicu Vâlcea). „Avem în plan să continuăm expansiunea.

 

Astăzi reţeaua pro­prie de magazine contribuie cu sub 30% la cifra de afaceri a companiei şi vrem să depăşim acest prag şi să echilibrăm balanţa co­merţ mo­dern – comerţ tradiţional – reţea pro­prie”, spune Diana Cră­ciunescu, fiica fondatorului companiei, impli­cată în business, notează Ziarul financiar.

Magazinele Profi au fost vândute
Autor: meatmilk  /   joi, 24 noiembrie 2016

Fondul de investiţii Polish Enterprise Fund VI (PEF VI), administrat de Enterprise Investors (EI), a vândut lanţul de magazine Profi, către Mid Europa Partners cu 533 milioane de euro, multiplicându-şi de opt ori investiţia iniţială, de 66 de milioane de euro, făcută în 2010. Mid Europa Partners este o firmă de private equity axată...

METRO Accelerator lansează programul digital pentru retail
Autor: meatmilk  /   vineri, 18 noiembrie 2016

Noul METRO Accelerator pentru Retail, susţinut de Techstars: METRO şi Real au în vedere dezvoltarea de servicii digitale pentru sectorul de retail.   Sunt căutate inovaţii şi tehnologii pentru comercianţi independenţi şi retaileri.   Un program cu o durată de trei luni pentru 10 startup-uri, care va completa...