Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Doar 15% din terenurile agricole sunt asigurate

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Ponderea suprafetelor agricole asigurate impotriva riscurilor catastrofale, precum seceta, grindina sau inundatiile, s-a ridicat la 15% in 2008, nivel insuficient in raport cu amploarea si frecventa acestor fenomene in Romania, in ultimii ani, a declarat deputatul Valeriu Tabara, presedintele Comisiei pentru Agricultura, Silvicultura, Industrie Alimentara si Servicii Specifice in Camera Deputatilor.

Terenurile agricole din Romania insumeaza 9,4 milioane de hectare, dintre care sunt cultivate aproximativ sapte milioane de hectare. Mai mult de 90% din terenurile asigurate apartin fermierilor care au in exploatare suprafete de dimensiuni mari, sustine deputatul. El a adaugat ca intentioneaza sa propuna legiferarea unui fond de solidaritate care sa acopere pierderile provocate fermierilor de calamitati naturale. Acest tip de fond este functional in Franta, Italia sau Spania. Sursele de alimentare a fondului ar putea fi asigurate din fonduri bugetare, din TVA, din soldul primelor aferente politelor agricole subscrise de asiguratorii care nu au platit daune intr-un an calendaristic sau din aplicarea unei taxe pe vanzarile de produse agricole sau pesticide, a adaugat deputatul.

GfK: Creștere pentru bunurile de larg consum, dar pe baza inflației, nu a volumelor!
Autor: meatmilk  /   joi, 22 februarie 2018

(Comunicat) Piața FMCG a înregistrat în 2017 o creștere semnificativă de 7% pentru bunurile de folosință curentă cumpărate pentru consumul casnic.   În spatele aceste evoluții pozitive a pieței a stat majorarea prețurilor ca urmare a inflației și nu creșterea volumelor cumpărate, așa cum s-a întâmplat în 2016. Cu...

Negro investește masiv în publicitate
Autor: Ilie Stoian  /   joi, 22 februarie 2018

Negro, o companie care în anii trecuți s-a remarcat din punct de vedere al promovării prin spot-uri publicitare, prin economia evidentă în producția propriu-zisă a imaginilor, a demarat un program de investiții care, măcar după numele pe care le-a atras, se dovedește a fi cât se poate de consistent.   Din punct de vedere al...