Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Doar 7,2 % dintre internauți cumpără alimente on-line

Autor: Ilie Stoianjoi, 28 februarie, 2013

Doar 7,2% dintre persoanele care isi fac cumparaturile online achizitioneaza produse alimentare, potrivit unui studiu realizat in luna februarie a acestui an de catre compania de cercetare Daedalus Millward Brown pe un esantion de 600 de respondenti.

Pe de alta parte, plata utilitatilor este cel mai utilizat serviciu de comert electronic in Romania. Astfel, 42,8% dintre cei care au facut cumparaturi pe internet in ultimele sase luni au platit online impozitele si facturile la telefonie, curent, gaze ori cablu. Cifrele sunt similare cu cele din editia din octombrie 2011, informează Magazinul progresiv.

Locul al doilea este ocupat de produsele de imbracaminte/incaltaminte (38%), ulterior aflandu-se produsele electronice (37%) si produsele cosmetice si de parfumurile (34%).

De altfel, singura modificare semnificativa fata de editia din 2011a studiului  este scaderea numarului celor care au cumparat bilete de avion. Astfel, daca in februarie anul acesta, in jur de 10,4% dintre respondenti au afirmat ca si-au cumparat online bilete de avion in ultimele sase luni, in octombrie 2011 procentul era de 18,6%. (Mai multe, pe www.magazinulprogresiv.ro)

Carnea de porc, primul loc în Top-ul importurilor
Autor: Maria Demetriad  /   luni, 19 ianuarie 2015

Carnea de porc a ocupat primul loc în Top-ul importurilor de produse agroalimentare, în primele 10 luni ale anului 2014 Carnea de porc a ocupat primul loc în topul importurilor de produse agroalimentare în perioada 1 ianuarie - 31 octombrie 2014 cu o cantitate de 129.000 de tone, în creştere cu 7 procente faţă de aceeaşi perioadă din...

Cris Tim va investi 5 mil. de euro în dezvoltarea producției ready-meal
Autor: Maria Demetriad  /   vineri, 16 ianuarie 2015

Cris Tim va investi 5 milioane de euro în dezvoltarea producției ready-meal, segment care a crescut cu 30% anul trecut, a declarat Radu Timiş, preşedintele grupului. Totodată, activitatea companiei se va extinde și în zona vinificației, investind alte 2,5 milioane de euro în ”Crama Butic”. "În acest an investim aproximativ 3...