Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Doar Unilever apare în Top-urile Effie Romanian Awards 2014

Autor: Meat MIlkmiercuri, 23 iulie, 2014

In editia on-line de azi, Iqads a publicat rezultatele Effie Effectivness Index Romania 2014, analiza si, totodata, clasament al realizarilor si eficientei in publicitate. Din pacate, dintre firmele care au afaceri si in zona de carne, doar Unilever apare in clasament, din randul firmelor care activeaza in industria alimentara romaneasca. Iata clasamentele:

In Top 3 Agentii au intrat Graffiti BBDO cu 2 Gold Effie, 4 Silver, 1 Bronze si doua nominalizari, McCann cu 3 Gold Effie, un Bronze, 3 nominalizari si Grand Effie, Geometry Global cu 2 Silver, 2 Bronze, 4 nominalizari. Acestea sunt urmate de Leo Burnett & Target si de GMP Advertising.

Graffiti BBDO – 51 puncte
McCann Bucharest – 49 puncte
Geometry Global Romania – 28 puncte
Leo Burnett & Target – 27 puncte
GMP Advertising – 20 puncte

In clasamentul Effie Effectiveness Index Romania 2014, cei mai eficienti clienti sunt Vodafone Romania cu un Gold Effie si un Grand Effie si Procter & Gamble Romania cu 2 Silver Effie, un Bronze Effie si 2 nominalizari. Acestia sunt urmati de Unilever, Mediafax, PepsiCo Romania, The Coca-Cola Company si Ursus Breweries. (Mai multe, pe www.iqads.ro)

Vodafone Romania – 20 puncte
Procter & Gamble Romania – 20 puncte
Unilever – 18 puncte
Mediafax – 16 puncte
PepsiCo Romania – 12 puncte
The Coca-Coal Company – 12 puncte
Ursus Breweries – 12 puncte

Carnea de porc, primul loc în Top-ul importurilor
Autor: Maria Demetriad  /   luni, 19 ianuarie 2015

Carnea de porc a ocupat primul loc în Top-ul importurilor de produse agroalimentare, în primele 10 luni ale anului 2014 Carnea de porc a ocupat primul loc în topul importurilor de produse agroalimentare în perioada 1 ianuarie - 31 octombrie 2014 cu o cantitate de 129.000 de tone, în creştere cu 7 procente faţă de aceeaşi perioadă din...

Cris Tim va investi 5 mil. de euro în dezvoltarea producției ready-meal
Autor: Maria Demetriad  /   vineri, 16 ianuarie 2015

Cris Tim va investi 5 milioane de euro în dezvoltarea producției ready-meal, segment care a crescut cu 30% anul trecut, a declarat Radu Timiş, preşedintele grupului. Totodată, activitatea companiei se va extinde și în zona vinificației, investind alte 2,5 milioane de euro în ”Crama Butic”. "În acest an investim aproximativ 3...