Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Dodolina, marcă de succes pentru Unicarm

Autor: Ilie Stoianmarți, 6 august, 2013

Dodolina este o gamă de produse intrată destul de recent în producția celor de la Unicarm și este destinată copiilor de peste 2 ani. Cu un design al ambalajului viu colorat şi gramaje mici, accesibile, produsele Dodolina s-au dovedit pentru companie unele dintre cele mai vândute, din portofoliu, marca impunând-se cu deosebit succes.

Produsele sunt produse obţinute din carne de pasăre (piept, pulpă ), cu adaos de lapte şi fără coloranţi alimentari, pentru creşterea armonioasă a copiilor și pentru o alimentație sănătoasă.

Gama Dodolina conține trei produse destinate copiilor:

Cremwursti de pui pentru copii;

Şuncă de pui pentru copii;

Pate de pui pentru copii.

Carnea de porc, primul loc în Top-ul importurilor
Autor: Maria Demetriad  /   luni, 19 ianuarie 2015

Carnea de porc a ocupat primul loc în Top-ul importurilor de produse agroalimentare, în primele 10 luni ale anului 2014 Carnea de porc a ocupat primul loc în topul importurilor de produse agroalimentare în perioada 1 ianuarie - 31 octombrie 2014 cu o cantitate de 129.000 de tone, în creştere cu 7 procente faţă de aceeaşi perioadă din...

Cris Tim va investi 5 mil. de euro în dezvoltarea producției ready-meal
Autor: Maria Demetriad  /   vineri, 16 ianuarie 2015

Cris Tim va investi 5 milioane de euro în dezvoltarea producției ready-meal, segment care a crescut cu 30% anul trecut, a declarat Radu Timiş, preşedintele grupului. Totodată, activitatea companiei se va extinde și în zona vinificației, investind alte 2,5 milioane de euro în ”Crama Butic”. "În acest an investim aproximativ 3...