Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Doly-Com a demarat campania ”Garantat-Vită Românească”. FDC este partener media

Autor: Ilie Stoianmiercuri, 27 februarie, 2013

Ca urmare a celor mai recente evenimente din industria carnii, am decis sa ne implicam mai mult in promovarea carnii de vita din Romania.

Astfel, in perioada urmatoare compania Doly-Com, care este prezenta pe piata de peste 15 ani, fiind unul dintre liderii industriei carnii proaspete ambalate, va desfasura o actiune de promovare sub sloganul ” GARANTAT – VITA ROMANEASCA„.

Campania are ca scop sporirea increderii si sensibilizarea clientilor fata de carnea de vita provenita din animale crescute in Romania, unde bovinele sunt hranite preponderent pe pasune, cu iarba verde, ceea ce determina o aroma puternica a carnii sustinuta in principal de prezenta acizilor grasi Omega-3 acumulati in fibrele musculare.

Aceasta carne este disponibila sub brandurile CARPATHIAN BEEF si KRAVYS, prin abatorizarea, transarea si ambalarea in conditii stricte de igiena si trasabilitate, marcata cu un sticker (vezi atasamentul) creat special pentru aceasta campanie.

Produsele sunt prezente deja pe piata la toti partenerii nostri actuali (inclusiv in reteaua Metro) si sunt disponibile oricarei retele de retail care doreste sa ofere clientilor sai garantia unui produs autentic, ambalat la locul de abatorizare si transare, cu o monitorizare stricta a trasabilitatii, care permite refacerea rapida a lantului de distributie a carnii, pana la animalul din care provine bucata de carne respectiva.

Carnea de porc, primul loc în Top-ul importurilor
Autor: Maria Demetriad  /   luni, 19 ianuarie 2015

Carnea de porc a ocupat primul loc în Top-ul importurilor de produse agroalimentare, în primele 10 luni ale anului 2014 Carnea de porc a ocupat primul loc în topul importurilor de produse agroalimentare în perioada 1 ianuarie - 31 octombrie 2014 cu o cantitate de 129.000 de tone, în creştere cu 7 procente faţă de aceeaşi perioadă din...

Cris Tim va investi 5 mil. de euro în dezvoltarea producției ready-meal
Autor: Maria Demetriad  /   vineri, 16 ianuarie 2015

Cris Tim va investi 5 milioane de euro în dezvoltarea producției ready-meal, segment care a crescut cu 30% anul trecut, a declarat Radu Timiş, preşedintele grupului. Totodată, activitatea companiei se va extinde și în zona vinificației, investind alte 2,5 milioane de euro în ”Crama Butic”. "În acest an investim aproximativ 3...