Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Doly-Com susţine strategia din spatele mărcii Carpathian Beef

Autor: Ilie Stoianvineri, 31 mai, 2013

Doly-Com, cel mai mare ambalator de carne proaspătă din România, susţine dezvoltarea crescătorilor locali de rase de vite pentru carne. În acest sens reprezentanţii companiei au participat ieri la evenimentul organizat de Karpaten Meat, companie care are ca obiectiv crearea unui sistem de producţie de carne de vită rasa ANGUS în România.

foto2 (2)“Doly-Com caută permanent soluţii pentru dezvoltarea de parteneriate cu producători de carne de vită de calitate din România. Unul dintre elementele care stau la baza calităţii mărcii Carpathain Beef, primul brand românesc de vită maturată, este sursa bovinelor, acestea având provenienţă locală, ceea ce garantează o alimentaţie naturală. Dezvoltarea crescătorilor autohtoni de rase de carne de calitate susţine strategia din spatele mărcii Carpathian Beef, ajutând la creşterea competitivităţii produselor româneşti pe plan extern şi a interesului consumatorilor locali la nivelul ţării noastre pentru carnea de vită”, a declarat Iulian Căzăcuţ, Director General Doly-Com.

„Iniţiativa Karpaten Meat de a dezvolta ANGUS este lăudabilă. Se conturează o nouă sursă de carne de calitate pe care expertiza Doly-Com o poate pune în valoare eficient mulţumită modului de abatorizare folosit şi al procesului de maturare, care contribuie la savoarea şi frăgezimea cărnii. De asemenea, vorbim despre animale cu origine controlată şi cu un control strict al trasabilităţii, un alt lucru încurajat de Doly-Com”, a adăugat Vasile Urzică, Director operational şi de dezvoltare Doly-Com.

Doly-Com este prima companie locală care a introdus procesul de maturare a cărnii de vită în România, creând astfel un produs autohton de vită din categoria „gourmet-premium”.

Despre Doly-Com

kuehlwagen-11645Doly-Com este o companie 100% autohtonă, cu sediul în Botoşani, care activează din 1997 în domeniul abatorizării şi procesării de carne. Compania reprezintă cea mai mare unitate de abatorizare de bovine şi cabaline şi este în prezent cel mai mare ambalator de carne proaspătă din România. Doly-Com deţine o unitate de abatorizare în comuna Roma, judeţul Botoşani, cu o capacitate de sacrificare de 60.000 de capete pe an, iar în comuna Tunari, judeţul Ilfov, operează o fabrică specializată în producţia de produse semipreparate din carne.

De la înfiinţare, Doly-Com a investit peste 10 mil. EUR în echipamente şi tehnologii care asigură cele mai înalte standarde de siguranţă sanitară şi de calitate a produselor. Compania este autorul mai multor premiere în domeniu: primul producător care a introdus sistemul de trasabilitate a cărnii, înainte de implementarea obligativităţilor europene la nivel local; primul producător autohton care a introdus ambalarea în atmosferă controlată şi primul producător care a dezvoltat în România sistemul de maturare al cărnii de vită pentru obţinerea de produse premium, „gourmet”.

Din 2005, compania exportă carne de vită pe pieţe europene şi internaţionale, precum Austria, Franţa, Olanda, Italia, Suedia, Germania şi ţări extra-comunitare. Pe plan local, Doly-Com îşi livrează produsele prin marile reţele de retail şi deţine două branduri proprii, Kravys şi Carpathian Beef.

Carnea de porc, primul loc în Top-ul importurilor
Autor: Maria Demetriad  /   luni, 19 ianuarie 2015

Carnea de porc a ocupat primul loc în Top-ul importurilor de produse agroalimentare, în primele 10 luni ale anului 2014 Carnea de porc a ocupat primul loc în topul importurilor de produse agroalimentare în perioada 1 ianuarie - 31 octombrie 2014 cu o cantitate de 129.000 de tone, în creştere cu 7 procente faţă de aceeaşi perioadă din...

Cris Tim va investi 5 mil. de euro în dezvoltarea producției ready-meal
Autor: Maria Demetriad  /   vineri, 16 ianuarie 2015

Cris Tim va investi 5 milioane de euro în dezvoltarea producției ready-meal, segment care a crescut cu 30% anul trecut, a declarat Radu Timiş, preşedintele grupului. Totodată, activitatea companiei se va extinde și în zona vinificației, investind alte 2,5 milioane de euro în ”Crama Butic”. "În acest an investim aproximativ 3...