Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Domnul Marko Arola-Suedia, va fi speaker al Conferinței Meat Milk

Autor: meatmilkjoi, 12 aprilie, 2018

Domnul Marko Arola, din Suedia, va fi unul dintre oaspeții de seamă ai Expo-Conferinței Internaționale Meat.Milk, care își va derula lucrările în zilele de 10 și 11 mai la Hotel Alpin din Poiana Brașov, sub titlul ”Reconfigurarea sectoarelor de carne și lapte ale României, față de noile realități ale pieței”. Participarea domnului Arola a fost facilitată de firma Kimet, din România.

 

Cu o pregatire de baza in industria forestiera, domnul Marko Arola a activat o luna perioada de timp in industria hartiei, detinand funcii in forstul grup suedez Korsnas, fuzionat in prezent cu Billerud. In acest timp, domnul Arola a activat in marketing, logistica si IT.

 

Ulterior, domnul Marko Arola a devenit CEO al companiilor Mewab AB si Hans Andersson Recycling AB, companii care activeaza in domeniile ambalarii si industriei forestiere din Suedia.

 

Marko Arola s-a alaturat echipei inovatoarei echipe Tempix acum patru ani, in calitate de co-proprietar, in prezent fiind CEO al acestei firme suedeze. Tot domnia sa este autor al cartii de specialitate ”Temperatura sistemelor de afaceri”, utilizata in institutele de Tehnologie a Informatiei din universitatile suedeze.

 

In cadrul evenimentului, domnul Marko Arola va sustine o prezentare pe teme de sisteme inteligente TEMPIX de etichetare, in Workshop Carne din ziua de 10 mai.

 

Deputații europeni vor un logo pe ambalaj, pentru calitatea duală!
Autor: Maria Demetriad  /   miercuri, 18 iulie 2018

Producătorii ar putea adăuga un logo la ambalajele pentru alimente și băuturi care să spună consumatorilor dacă și conținutul produsului și calitatea acestuia sunt aceleași în toate țările UE, au afirmat europarlamentarii din Comisia pentru protecția consumatorilor.   După cum s-a anunțat, membrii Comisiei parlamentare...

Marketingul ”artizanal” și etichetarea înșelătoare
Autor: Nora Marin  /   luni, 18 iunie 2018

La jumătatea lunii iunie a.c., Organizația Europeană a Consumatorilor (BEUC) a acuzat anumiți producători de produse alimentare că folosesc pe etichete în mod incorect termeni și cuvinte care fac trimitere la tradiție-tradițional. Concomitent, organizația europeană avertizează că, de multe ori, asistăm la adevărate campanii de...