Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Doripesco a sărbătorit Ziua Mondială a Alimentației

Autor: Meat MIlkvineri, 18 octombrie, 2013

Doripesco a participat, la fel ca în fiecare an, la „Ziua Mondială a Alimentaţiei” şi „Ziua Porţilor deschise la Ministerul Agriculturii şi Dezvoltării Rurale”, în cadrul unei expoziţii cu vânzare de produse agroalimentare. Într-o ambianță tradițional românească, vizitatorii au fost poftiți la un festin adevărat cu produse tradiţionale româneşti, precum: produse din peşte, brânzeturi, conserve de fructe şi legume, carne şi produse din carne, produse de panificaţie şi vinuri.

Doripesco i-a încântat pe oficialităţi şi vizitatori, cu: salate din icre de crap, produse afumate din păstrăv şi crap, pastă din peşte, zacuscă din peşte cu ciuperci, dar şi cu noua gamă, „Pescăria din Transilvania ~ Doripesco”, care conţine delicioase preparate şi specialităţi pescăreşti (Aperitiv din peşte cu castraveţi, Zacuscă pescărească, Paprikas pescăresc, Chifteluţe pescăreşti, Salată pescărească în sos tomat şi Salată de icre pescărească simplă şi cu ceapă). Produsul Doripesco care s-a vândut  cel mai bine, a fost Novacul Afumat din Ţara Bârsei, acesta fiind în curs de atestare ca produs cu Denumire de Origine Protejată.

Startul degustării produselor tradiţionale din peşte, a fost dat de însuşi Ministrul Agriculturii şi Dezvoltării Rurale – dl. Daniel Constantin, Secretarul de Stat: dl. Achim Irimescu, dar şi alţi oficiali prezenţi la standul Doripesco.

Pentru echipa Doripesco, experiența expoziţiei realizate de MADR cu ocazia „Zilei Mondiale a Alimentaţiei” a fost desăvârşită, deoarece am fost plăcut surprinși să vedem dorința oamenilor de a consuma pește, dorință aflată în continuă creștere de la an la an. În plus, fiecare nouă prezenţă la evenimentele organizate în Bucureşti ne dovedeşte creşterea notorietăţii produselor Doripesco pe această piaţă şi dorinţa clienţilor de a intensifica extinderea acestora. Din acest motiv, toţi clienţii veniţi la standul Doripesco, au fost direcţionaţi către magazinele bucureştene unde ne pot găsi, momentan: marile lanţuri (Metro, Selgros, Real, Carrefour, Kaufland, Mega Image, Cora, Auchan, Billa), dar şi magazine tradiţionale (Casa Tradiţiei Româneşti, Intermacedonia, Florava, Biotradiţional, Zimbria, Alese pe Gustul Meu).

Produsele Doripesco beneficiază de cea mai proaspătă materie primă, provenită chiar din Delta din Carpați, datorită faptului că peştele pescuit se transportă viu în hidrobioane, de la ferme către secţia de procesare. În plus, de la recepţie şi până la obţinerea produsului finit se urmăreşte să nu se depăşească timpul de 72 ore, asigurându-se prospeţimea produsului, continuitatea şi  uniformitatea calităţii, precum şi siguranţa alimentară. Astfel, având la bază conceptul de piscicultură multifuncţională, Doripesco reuşeşte să controleze complet trasabilitatea produsului din fermă şi până ce acesta ajunge la consumatorul final.

„Echipa Doripesco a ales să facă diferenţa pe piaţa românească, adresându-se unei anumite nişe: consumatorul de produse premium, bine informat vis-a-vis de ingredientele produselor şi care preferă peştele autohton,  mereu proaspăt. Încurajăm o alimentaţie responsabilă, iar peştele a fost şi rămâne o sursă de sănătate. Feedback-ul clienţilor este ceea ce ne confirmă faptul că drumul ales este cel care aduce satisfacţia acestora şi bucuria nostră.” (Ruxandra Coc – Director Dezvoltare)

În următoarea perioadă ne găsiţi la următoarele evenimente: Carnexpo – Exporom (23-26 Octombrie) şi Indagra – Romexpo (30 Octombrie – 03 Noiembrie).

Carnea de porc, primul loc în Top-ul importurilor
Autor: Maria Demetriad  /   luni, 19 ianuarie 2015

Carnea de porc a ocupat primul loc în Top-ul importurilor de produse agroalimentare, în primele 10 luni ale anului 2014 Carnea de porc a ocupat primul loc în topul importurilor de produse agroalimentare în perioada 1 ianuarie - 31 octombrie 2014 cu o cantitate de 129.000 de tone, în creştere cu 7 procente faţă de aceeaşi perioadă din...

Cris Tim va investi 5 mil. de euro în dezvoltarea producției ready-meal
Autor: Maria Demetriad  /   vineri, 16 ianuarie 2015

Cris Tim va investi 5 milioane de euro în dezvoltarea producției ready-meal, segment care a crescut cu 30% anul trecut, a declarat Radu Timiş, preşedintele grupului. Totodată, activitatea companiei se va extinde și în zona vinificației, investind alte 2,5 milioane de euro în ”Crama Butic”. "În acest an investim aproximativ 3...