Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

EBLEX urmărește consolidarea exportului cărnii de miel Premium în Belgia

Autor: Meat MIlkmiercuri, 17 aprilie, 2013

După cum informează The Meat Site, EBLEX intenționează să consolideze exportul de carne Premium în Belgia.

Un grup de jurnaliști din Belgia au vizitat timp de două zile fermele de ovine din South West pentru a li se arăta ce înseamnă sistemele de producție bazate pe creșterea cu iarbă proaspătă și au participat la o serie de demonstrații de secționare carne în două măcelării din regiune. Această vizită s-a terminat cu o cină care includea în meniu friptură din mușchi de miel rasa Dorset și file de miel.

În 2012, șapte la sută din exporturile de carne de oaie din Marea Britanie se îndreaptau spre Belgia, în urma Franței (55%), Germaniei (9%) și Hong Kong-ului (8%).

Jonathan Eckley, directorul de marketing pentru export al EBLEX, a declarat: „Exporturile de carne de oaie din Marea Britanie către Belgia au totalizat 30,6 milioane lire sterline în 2012. Belgia este o piață valoroasă pentru părțile de carne premium și de aceea reprezintă o platformă ideală pentru noi de valorificat.”

„Misiunea pe care am găzduit-o a avut mare succes în evidențierea provenienței cărnii de miel de calitate ridicată datorită hranei naturale din pășune, un mesaj pe care noi sperăm să fie transmis pe piața belgiană.”

CBRE: Stocul național de spații de retail a ajuns la 3,5 milioane mp
Autor: meatmilk  /   vineri, 29 iunie 2018

16 proiecte de retail, dintre care 11 noi și 5 extinderi în construcții existente, vor fi livrate în 2018 și 2019, însumând circa 302.100 m2, conform estimărilor CBRE; Principalele tendințe pe segmentul de retail: creșterea zoneide food court; mărirea și diversificarea spațiilor destinate divertismentului; îmbinarea...

Studiu: Consumatorii doresc tot mai multe proteine
Autor: Maria Demetriad  /   miercuri, 23 mai 2018

Deoarece interesul consumatorilor pentru proteine ​​continuă să crească, producătorii de alimente se străduiesc să se diferențieze pe baza sursei de proteine. Dar, sugerează noi cercetări, consumatorii sunt cei mai favorabili surselor de proteine recunoscute și familiare.   În decursul ultimului deceniu, produsele care...