Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Economic: exportul de produse agroalimentare a sporit cu 23,4% in primul semestru, la 1,7 mld. euro

Autor: marți, 5 februarie, 2013

(NewsIn) Exporturile romanesti de produse agroalimentare au crescut in primele sase luni cu 23,4%, la 1,75 miliarde euro, in timp ce importurile au crescut cu 0,9%, la 2,15 miliarde euro, potrivit datelor furnizate de MADR, la solicitatea NewsIn.

In primele sase luni din 2011, exporturile romanesti de produse agroalimentare erau in valoare de 1,4 miliarde euro, in timp ce importurile insumau 2,13 miliarde euro.
Romania a exportat in primele sase luni ale acestui an produse agroalimentare in valoare de circa 1,25 miliarde euro in tarile din Uniunea Europeana, fata de 1,09 miliarde euro in aceeasi perioada a anului trecut.

In ceea ce priveste exporturile extracomunitare, acestea s-au cifrat in primele sase luni la 494,59 milioane euro, fata de 326,4 milioane euro in aceeasi perioada a anului trecut, potrivit datelor Ministerului Agriculturii si Dezvoltarii Rurale (MADR).

In primele sase luni ale acestui an, Romania a importat produse agroalimentare din tarile UE in valoare de aproximativ 1,72 miliarde euro, fata de 1,68 miliarde euro in acelasi interval al anului trecut. In ceea ce priveste importurile din afara Uniunii Europene, in primele sase luni acestea au fost in valoare de 431,6 milioane euro, fata de 446,26 milioane euro in acelasi interval din 2011.

Uniunea Europeana este principalul partener in comertul agricol al Romaniei. Astfel, in primele sase luni livrarile de produse agroalimentare catre aceasta destinatie au avut o pondere valorica de 71%, iar achizitiile din statele membre UE au detinut 80%, se arata in datele MADR.

GfK: Creștere pentru bunurile de larg consum, dar pe baza inflației, nu a volumelor!
Autor: meatmilk  /   joi, 22 februarie 2018

(Comunicat) Piața FMCG a înregistrat în 2017 o creștere semnificativă de 7% pentru bunurile de folosință curentă cumpărate pentru consumul casnic.   În spatele aceste evoluții pozitive a pieței a stat majorarea prețurilor ca urmare a inflației și nu creșterea volumelor cumpărate, așa cum s-a întâmplat în 2016. Cu...

Negro investește masiv în publicitate
Autor: Ilie Stoian  /   joi, 22 februarie 2018

Negro, o companie care în anii trecuți s-a remarcat din punct de vedere al promovării prin spot-uri publicitare, prin economia evidentă în producția propriu-zisă a imaginilor, a demarat un program de investiții care, măcar după numele pe care le-a atras, se dovedește a fi cât se poate de consistent.   Din punct de vedere al...

Economic: exportul de produse agroalimentare a sporit cu 23,4% in primul semestru, la 1,7 mld. euro

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

(NewsIn) Exporturile romanesti de produse agroalimentare au crescut in primele sase luni cu 23,4%, la 1,75 miliarde euro, in timp ce importurile au crescut cu 0,9%, la 2,15 miliarde euro, potrivit datelor furnizate de MADR, la solicitatea NewsIn.

In primele sase luni din 2011, exporturile romanesti de produse agroalimentare erau in valoare de 1,4 miliarde euro, in timp ce importurile insumau 2,13 miliarde euro.

Romania a exportat in primele sase luni ale acestui an produse agroalimentare in valoare de circa 1,25 miliarde euro in tarile din Uniunea Europeana, fata de 1,09 miliarde euro in aceeasi perioada a anului trecut.

In ceea ce priveste exporturile extracomunitare, acestea s-au cifrat in primele sase luni la 494,59 milioane euro, fata de 326,4 milioane euro in aceeasi perioada a anului trecut, potrivit datelor Ministerului Agriculturii si Dezvoltarii Rurale (MADR).

In primele sase luni ale acestui an, Romania a importat produse agroalimentare din tarile UE in valoare de aproximativ 1,72 miliarde euro, fata de 1,68 miliarde euro in acelasi interval al anului trecut. In ceea ce priveste importurile din afara Uniunii Europene, in primele sase luni acestea au fost in valoare de 431,6 milioane euro, fata de 446,26 milioane euro in acelasi interval din 2011.

Uniunea Europeana este principalul partener in comertul agricol al Romaniei. Astfel, in primele sase luni livrarile de produse agroalimentare catre aceasta destinatie au avut o pondere valorica de 71%, iar achizitiile din statele membre UE au detinut 80%, se arata in datele MADR.

În 2017, Agricola Bacău a avut o cifră de afaceri de 401,3 milioane de lei
Autor: meatmilk  /   vineri, 23 februarie 2018

(Comunicat) Vânzările de carne de pasăre ale companiei AGRICOLA Bacău au totalizat în volum, în 2017, 42.110 tone, cu 2% mai mult față de anul precedent (41.265 tone) și cu 6,2% în valoare, în condițiile unei ușoare creșteri a prețului mediu. Cifra de afaceri înregistrată de Agricola Internaţional SA Bacău în 2017 este de...

Noi soluții pentru deserturile lactate ”low fat”
Autor: Cristina Gavrilut  /   vineri, 23 februarie 2018

Întotdeauna, indiferent de categoria de consumatori la care ne referim, deserturile din lapte au fost un răsfăț. Însă, cu precădere pentru milenieni, dar și pentru celelalte grupe de amatori de astfel de delicii, grija pentru sănătate și dorința de a consuma un aliment care să le aducă beneficii a crescut de la an la an. De aici, și...

Parlamentul European a schimbat Normele privind comerțul on-line și off-line!
Autor: Nora Marin  /   vineri, 23 februarie 2018

Comisia pentru Piața internă și Protecția Consumatorilor a Parlamentului European (IMCO), a votat în adta de 22 februarie cu privire la ”Armonizarea normelor privind garanțiile și contractele de consum pentru vânzarea online și offline a bunurilor”.   Textul IMCO reflectă un compromis politic și armonizează durata...

GfK: Creștere pentru bunurile de larg consum, dar pe baza inflației, nu a volumelor!
Autor: meatmilk  /   joi, 22 februarie 2018

(Comunicat) Piața FMCG a înregistrat în 2017 o creștere semnificativă de 7% pentru bunurile de folosință curentă cumpărate pentru consumul casnic.   În spatele aceste evoluții pozitive a pieței a stat majorarea prețurilor ca urmare a inflației și nu creșterea volumelor cumpărate, așa cum s-a întâmplat în 2016. Cu...

Negro investește masiv în publicitate
Autor: Ilie Stoian  /   joi, 22 februarie 2018

Negro, o companie care în anii trecuți s-a remarcat din punct de vedere al promovării prin spot-uri publicitare, prin economia evidentă în producția propriu-zisă a imaginilor, a demarat un program de investiții care, măcar după numele pe care le-a atras, se dovedește a fi cât se poate de consistent.   Din punct de vedere al...