Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

EcoProd s-a specializat pe vânzarea de produse tradiționale

Autor: Meat MIlkmarți, 4 martie, 2014

Florin Botezatu, 26 de ani, un tânăr din Sibiu, care a fost mai mulţi ani agent de vânzări în industria alimentară, a reuşit în 2012 să pună bazele primului său magazin cu produse tradiţionale în care a investit aproximativ 7.000 de euro.

Astăzi, firma Eco-Prod Tradi­ţio­nal SRL-D (societate cu răspundere limitată-debutant) are două magazine în Sibiu unde comercializează produse tradiţionale din carne, brânzeturi, miere, sucuri naturale sau pâine. În cele două magazine lucrează patru oameni, informeaza Ziarul financiar.

„A fost greu la început până au venit clienţii. Când am deschis primul magazin am vorbit cu un prieten care lucrează la un ansamblu folcloric şi am adus câţiva dansatori şi cântăreţi de muzică populară care au dansat şi cântat două ore în faţa magazinului. Aşa am putut aduna lumea să vadă magazinul. Totodată, am făcut şi multe degustări de produse“, povesteşte tână­rul. El lucrează în prezent cu aproximativ 10 furnizori de produse tradiţionale din zona Sibiului.

„Am tatonat terenul la început, de la unii luam miere, de la unii brânză, până am găsit fermieri simpli cu certificate de producători şi aşa am pornit afacerea“. Cele mai vândute produse în magazinele Eco-Prod Tradiţional sunt cele din carne (cotlet afumat, cârnaţi), iar bonul mediu este de aproximativ 15 lei.(Mai multe, pe www.zf.ro)

Carnea de porc, primul loc în Top-ul importurilor
Autor: Maria Demetriad  /   luni, 19 ianuarie 2015

Carnea de porc a ocupat primul loc în Top-ul importurilor de produse agroalimentare, în primele 10 luni ale anului 2014 Carnea de porc a ocupat primul loc în topul importurilor de produse agroalimentare în perioada 1 ianuarie - 31 octombrie 2014 cu o cantitate de 129.000 de tone, în creştere cu 7 procente faţă de aceeaşi perioadă din...

Cris Tim va investi 5 mil. de euro în dezvoltarea producției ready-meal
Autor: Maria Demetriad  /   vineri, 16 ianuarie 2015

Cris Tim va investi 5 milioane de euro în dezvoltarea producției ready-meal, segment care a crescut cu 30% anul trecut, a declarat Radu Timiş, preşedintele grupului. Totodată, activitatea companiei se va extinde și în zona vinificației, investind alte 2,5 milioane de euro în ”Crama Butic”. "În acest an investim aproximativ 3...