Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Efectivele de porcine existente la 1 mai 2012

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Potrivit prevederilor Regulamentului Parlamentului European si al Consiliului nr.1165/2008, privind statisticile referitoare la efectivele de animale si la carne si in concordanta cu Programul Statistic National Anual 2012, a fost efectuata cercetarea statistica Efectivele de porcine la 1 mai 2012.

Rezultatele cercetarii statistice, arata faptul ca efectivele de porcine la 1 mai 2012, comparativ cu aceeasi data a anului 2011, au scazut cu 0,1%, iar efectivul matca a crescut cu 2,8%.

Analizand distributia pe regiuni de dezvoltare a efectivelor de porcine la 1 mai 2012, comparativ cu 1 mai 2011 se constata ca efectivele au crescut in regiunile: Sud Muntenia (+1,2 puncte procentuale), Sud-Vest Oltenia (+1,1), Vest (+0,2) si au scazut in regiunile: Nord-Est (-0,2), Sud-Est (-0,4), Nord-Vest (-0,5), Bucuresti – Ilfov (-1,4); iar in regiunea Centru au ramas constante. (Biroul de Presa al INS)

Anterior primirii acestui comunicat, doamna Stanca Tudor, director executiv al APRCP a declarat pentru revista Fabrica de Carne ca fermierii crescatori de porci din Romania au atins deja pragul de 2 milioane de capete, existand semne ca anul 2012 va fi foarte bun, din punct de vedere al productiei.

Cu toate acestea, fermierii au dificultati din cauza recuperarii incasarilor. Doamna Tudor a mai declarat ca, in ciuda productiei ridicate, pe piata se consemneaza o oarecare criza a carnii de porc, cauzata de scaderea importurilor: Pretul european al carnii de porc este asemanator celui din Romania iar, daca adaugam chelutielile de transport si celelalte costuri, vom vedea ca procesatorilor nu le mai convine, pe moment, sa importe. Pe de alta parte, productia autohtona este limitata. a precizat Stanca Tudor pentru revista Fabrica de Carne.

GfK: Creștere pentru bunurile de larg consum, dar pe baza inflației, nu a volumelor!
Autor: meatmilk  /   joi, 22 februarie 2018

(Comunicat) Piața FMCG a înregistrat în 2017 o creștere semnificativă de 7% pentru bunurile de folosință curentă cumpărate pentru consumul casnic.   În spatele aceste evoluții pozitive a pieței a stat majorarea prețurilor ca urmare a inflației și nu creșterea volumelor cumpărate, așa cum s-a întâmplat în 2016. Cu...

Negro investește masiv în publicitate
Autor: Ilie Stoian  /   joi, 22 februarie 2018

Negro, o companie care în anii trecuți s-a remarcat din punct de vedere al promovării prin spot-uri publicitare, prin economia evidentă în producția propriu-zisă a imaginilor, a demarat un program de investiții care, măcar după numele pe care le-a atras, se dovedește a fi cât se poate de consistent.   Din punct de vedere al...