Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Elit Cugir crește organic cu HERMES Evolution

Autor: Ilie Stoianjoi, 9 mai, 2013

Elit Cugir, important producator si distribuitor din industria carnii si-a imbunatatit activitatea de vanzari si distributie cu HERMES Evolution – lider pe piata de Sales Force Automation in Romania. Automatizand activitatea de presales a peste 90 de reprezentanti de vanzari din toata tara, Elit Cugir castiga in acuratete si devine mai bine conectata la piata, asigurand astfel o crestere organica a afacerii.

HERMES Evolution este un instrument puternic si important care ne sprijina in realizarea obiectivelor noastre si in desfasurarea activitatii de zi cu zi. Implementarea sistemului in cadrul Elit Cugir, a insemnat un pas important in dezvoltarea diviziei de distributie; ideologic, vorbim de o fila noua inscrisa in istoria companiei; practic, a insemnat o schimbare radicala a modului de lucru, a politicii de distributie, si chiar … a imaginii firmei.” a declarat D-na Carmen Trif, director general adjunct Elit Cugir

mezluri_elitCateva dintre cele mai evidente beneficii obtinute de Elit Cugir ca urmare a utilizarii sistemului HERMES includ:

-eliminarea completa (100%) a erorilor de preluare si transmitere catre sediu a comenzilor luate de agenti pe teren;

-scurtarea cu peste 50% a timpului de livrare a marfii catre clienti;

-control complet al activitatii desfasurate de agenti pe teren si o mai buna motivare a acestora;

recuperarea mai rapida a banilor din piata, gratie mecanismelor de blocare a comenzilor pentru clientii care au facturi neachitate si nu se incadreaza in criteriile stabilite in credit controller;

-comunicare mai exacta si rapida cu intreaga forta de vanzari prin intermediul sistemului.

“Cel mai important castig este eficientizarea productiei in timp real, in functie de comenzile primite pe parcursul zilei prin rapiditatea transmiterii informatiilor din teren. La unele produse avem un ciclu de productie foarte scurt si este important sa stim cat mai exact ce sortimente sa producem si in ce cantitati, in fiecare zi, in functie de cererea reala din piata. Inainte, cand nu aveam la dispozitie, în timp real, informatii consolidate despre comenzile culese pe teren, se intampla deseori sa nu producem suficient dintr-un anumit produs care s-ar fi vandut mai bine.” a mai declarat D-na Carmen Trif, director general adjunct Elit Cugir.

Compania a inceput migrarea treptata a sistemului pe noi categorii de terminale – tablete bazate pe Android, si extinderea cu noi functionalitati de business. Mai exact, compania doreste integrarea modulelor de Targete si de monitorizare si culegere a informatiilor din piata – Merchandising & Marketing.

Despre Elit

Elit Cugir, companie cu capital 100% romanesc, ocupa primul loc la nivel national in productia si vanzarea mezelurilor catre comertul traditional. Oferind o gama variata de preparate din carne, adaptata mereu cerintelor pietii si pe gustul consumatorilor, compania dispune de doua fabrici, un abator si doua ferme. Reteaua de distributie include depozitele din Cugir, Alba-Iulia, Bacau, Cluj, Craiova, Constanta, Oradea si Timisoara si peste 450 autoutilitare frigorifice care fac posibila prezenta mezelurilor ELIT în toata tara, in cel mai scurt timp.

Despre Transart

Transart este unul dintre principalii furnizori de solutii software complete ERP,  SFA,  BI si WMS pentru companiile care desfasoara activitati de import, comert si distributie, solutii optimizate din perspectiva raportului pret/beneficii oferite. Principalele produse Transart pentru piata romaneasca sunt: HERMES Evolution, B-ORG ERP, Neomanager, BI Adviser, solutii din gama WMS si TPOS/CCM Suite.

Viabilitatea produselor Transart este dovedita mai ales de stabilitatea relatiilor de colaborare cu importante companii multinationale din regiune: Unilever South-Central Europe, Molson Coors Central Europe (Croatia, Ungaria, Romania, Bulgaria, Serbia, Muntenegru, Cehia, Bosnia & Hertegovina), Kraft Foods (Romania, Turcia, Bulgaria, Serbia, Croatia, Slovenia), A&D Pharma & Mediplus (Ungaria, Romania si Bulgaria), Heineken Romania, Walmark Romania, Arctic Romania, Beko Rusia, Johnson & Johnson (Romania si Bulgaria), Julius Meinl Romania, Tymbark Maspex Romania, Strauss Romania, Delta Medical Ucraina sau Unibra Rwanda. 

Carnea de porc, primul loc în Top-ul importurilor
Autor: Maria Demetriad  /   luni, 19 ianuarie 2015

Carnea de porc a ocupat primul loc în Top-ul importurilor de produse agroalimentare, în primele 10 luni ale anului 2014 Carnea de porc a ocupat primul loc în topul importurilor de produse agroalimentare în perioada 1 ianuarie - 31 octombrie 2014 cu o cantitate de 129.000 de tone, în creştere cu 7 procente faţă de aceeaşi perioadă din...

Cris Tim va investi 5 mil. de euro în dezvoltarea producției ready-meal
Autor: Maria Demetriad  /   vineri, 16 ianuarie 2015

Cris Tim va investi 5 milioane de euro în dezvoltarea producției ready-meal, segment care a crescut cu 30% anul trecut, a declarat Radu Timiş, preşedintele grupului. Totodată, activitatea companiei se va extinde și în zona vinificației, investind alte 2,5 milioane de euro în ”Crama Butic”. "În acest an investim aproximativ 3...