Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Emisiunea Meat.Milk din 9 februarie a avut 47.316 telespectatori

Autor: meatmilkluni, 12 februarie, 2018

Conform măsurătorilor furnizate de Agro TV și efectuate de compania Kleffmann, ediția din seara zilei de 9 ferbuarie a emisiunii Meat.Milk a totalizat un număr de 47.316 de telespectatori.

 

Ediția le-a avut ca invitate pe doamnele Carmen Gavrilescu-Director Executiv Salsi SA și Președinte al Asociației Producătorilor de Salam de Sibiu din România și pe doamna Rxandra Coc-Director Executiv al firmei Doripesco SA. În aceeași emisiune, compania Josi Logistic și-a prezentat noutățile din gama de produse lactate.

 

În cursul emisiunii, referindu-se la activitatea Doripesco, doamna Ruxandra Coc a evidențiat foarte buna primire de care s-au bucurat produsele firmei la târgurile internaționale la care au fost expuse, la permanenta preocupare pentru inovarea de noi produse, la neajunsurile din sectorul peștelui precum și la noua direcție integrată a activității curente care începe cu producția de pește de apă dulce și se termină nu doar cu desfacerea produselor, ci și cu un nou concept care pune accentul pe turismul tematic.

 

Vorbind despre activitatea firmei Salsi SA, parte a grupului Angst, doamna Carmen Gavrilescu a amintit despre faptul că Salamul de Sibiu rămâne pentru români, dar și pentru străini, vedeta absolută a industriei alimentare românești. Totodată, doamna Gavrilescu a afirmat că interesul românilor pentru produsele din carne din gama premium rămâne ridicat dar și că întregul segment se poate dezvolta susținut de inovarea permanentă.

 

Grație celor trei momente de plasare de produs, firma Josi Logistic a adus în fața telespectatorilor unltimele noutăți: Telemeaua din lapte de vacă, oaie și capră, ambalată în cutii de tablă, și iaurturile cu marca Terter, cu 10 % grăsime, iaurturi care completează gama în care există deja cele cu 2 și 4 % grăsime.

 

http://www.meat-milk.ro/emisiunea-meat-milk

 

Reamintim că emisiunea Meat.Milk. este difuzata de postul de televiziune Agro TV în fiecare vineri seara, în prime time între orele 19 și 20, în reluare, sâmbăta (orele 19-20) și duminica (orele 21-22).

 

Ediția din seara zilei de 16 februarie va fi cu totul specială, invitați fiind domnii Bogdan Marcel Pandelică-Președinte ANPC, Radu Timiș-Președinte ARC și Președinte al grupului de firme Cris-Tim și domnul Grigore Horoi-Vicepreședinte ARC și Președinte al grupului Agricola Internațional Bacău. Vă invităm ca, până în ziua de miercuri, 14 februarie, să le transmiteți întrebările dumneavoastră pe adresa office@infogroup.ro, la care vă vor răspunde în cadrul emisiunii sau ulterior, pe site-ul revistei Meat.Milk.

 

FIC: România nu mai este competitivă ca mediu de afaceri
Autor: meatmilk  /   joi, 27 septembrie 2018

(Comunicat FIC) Cele mai recente rezultate ale indicelui percepției membrilor Consiliului Investitorilor Străini (FIC) despre mediul de afaceri (realizat în septembrie 2018) aduc câteva noutăți legate de piața muncii și de fiscalitate.   În același timp, în rândul membrilor FIC persistă dihotomia dintre așteptările...

Companiile germane privesc îngrijorate către viitorul României
Autor: meatmilk  /   luni, 24 septembrie 2018

(Comunicat) Pentru a avea succes în străinătate, companiile au nevoie de un mediu de afaceri stabil și de autorități publice deschise la un dialog real cu reprezentanții mediului de afaceri.   Factori precum predictibilitatea politicilor economice, administrația publică, disponibilitatea forței de muncă, infrastructura,...