Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Esarom romania a participat la iba 2012, inregistrand un succes total si noi oportunitAȚi pe plan mondial

Autor: marți, 5 februarie, 2013

Esarom Romania, singurul producator de materii prime si ingrediente din Romania prezent cu stand propriu la IBA 2012, a inregistrat un succes deosebit la cel mai mare targ din lume pentru industria de profil si da startul distributiei mondiale pentru ingredientele si conceptele produse la Sibiu

Zeci de mii de specialisti, producatori si furnizori din industria mondiala a panificatiei, patiseriei, cofetariei si utilajelor si-au dat intalnire la München, in perioada 16-21 septembrie, cu ocazia celui mai mare targ organizat pentru industria de profil – IBA 2012. Targul de la München a atras 70.000 de vizitatori din 177 de tari de pe toate continentele si nu mai putin de 1.250 de furnizori care si-au expus ofertele la standuri.

Echipa ESAROM Romania si-a desfasurat cu succes activitatea atat in standul propriu, cat si in standul Backaldrin, companie pe care o reprezinta de 14 ani pe piata romaneasca.

Standul propriu
al companiei – prezent sub brandurile expertarom si CremoLinea – a fost special conceput pentru a incorpora prezenta a trei dintre cele mai de succes divizii: Patiserie, Cofetarie si Gelaterie. Toate cele trei si-au desfasurat simultan demonstratiile si au oferit vizitatorilor un spectacol deosebit al gustului si maiestriei, prezentand gamele proprii de umpluturi de fruct si savoury, creme, glazuri, fonduri, baze de inghetata, solutii de aromatizare, toppinguri, variegato, etc.

Toate categoriile de produse prezentate au fost declarate de vizitatori ca fiind de maxim interes si competitivitate. Succesul expertarom s-a tradus prin contacte cu peste 500 de companii de pe toate continentele, peste 1400 de vizitatori, feedback de exceptie si demararea negocierilor pentru fundamentarea unei noi retele de distributie mondiale, care sa vina in completarea retelei europene deja existente. Astfel, compania isi dezvolta de acum distributia pornind de la cele 15 tari europene in care era prezenta prin demararea de negocieri pentru extinderea pe intregul continent european dar si in Asia, America de Nord si Sud, Africa, Orientul Mijlociu si chiar Australia.

Distribuitor si partener unic in Romania al Backaldrin, ESAROM Romania a reprezentat tara noastra si in acest stand. Expertiza, informatii, inovatii sunt doar trei din cuvintele care descriu prezenta Backaldrin la IBA 2012. Echipa ESAROM Romania se intoarce implicit cu un pachet impresionant de produse noi, inovatii si solutii de succes gata pentru a fi implementate in piata nationala. In plus, membri echipei au primit vizite din partea clientilor de pe piata de profil din Romania precum si din partea partenerilor internationali, prezentandu-le ultimele tendinte si produse dezvoltate special pentru aceasta ocazie.

Multumim pe aceasta cale tuturor vizitatorilor si partenerilor care ne-au vizitat si sprijinit, pentru a putea declara prezenta la IBA 2012 UN SUCCES TOTAL


ESAROM Romania ofera producatorilor din industria alimentara, inca din 1995, o paleta complexa de arome, materii prime, ingrediente, aditivi, etc. completata de echipe de vanzari special dedicate pentru fiecare sector al industriei alimentare, sustinute de specialisti in domeniul tehnic, de cercetare, dezvoltare si controlul calitatii, expertiza de marketing si profesionalism absolut.

GfK: Creștere pentru bunurile de larg consum, dar pe baza inflației, nu a volumelor!
Autor: meatmilk  /   joi, 22 februarie 2018

(Comunicat) Piața FMCG a înregistrat în 2017 o creștere semnificativă de 7% pentru bunurile de folosință curentă cumpărate pentru consumul casnic.   În spatele aceste evoluții pozitive a pieței a stat majorarea prețurilor ca urmare a inflației și nu creșterea volumelor cumpărate, așa cum s-a întâmplat în 2016. Cu...

Negro investește masiv în publicitate
Autor: Ilie Stoian  /   joi, 22 februarie 2018

Negro, o companie care în anii trecuți s-a remarcat din punct de vedere al promovării prin spot-uri publicitare, prin economia evidentă în producția propriu-zisă a imaginilor, a demarat un program de investiții care, măcar după numele pe care le-a atras, se dovedește a fi cât se poate de consistent.   Din punct de vedere al...

Esarom romania a participat la iba 2012, inregistrand un succes total si noi oportunitAȚi pe plan mondial

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Esarom Romania, singurul producator de materii prime si ingrediente din Romania prezent cu stand propriu la IBA 2012, a inregistrat un succes deosebit la cel mai mare targ din lume pentru industria de profil si da startul distributiei mondiale pentru ingredientele si conceptele produse la Sibiu

Zeci de mii de specialisti, producatori si furnizori din industria mondiala a panificatiei, patiseriei, cofetariei si utilajelor si-au dat intalnire la München, in perioada 16-21 septembrie, cu ocazia celui mai mare targ organizat pentru industria de profil – IBA 2012. Targul de la München a atras 70.000 de vizitatori din 177 de tari de pe toate continentele si nu mai putin de 1.250 de furnizori care si-au expus ofertele la standuri.

Echipa ESAROM Romania si-a desfasurat cu succes activitatea atat in standul propriu, cat si in standul Backaldrin, companie pe care o reprezinta de 14 ani pe piata romaneasca.

Standul propriu
al companiei – prezent sub brandurile expertarom si CremoLinea – a fost special conceput pentru a incorpora prezenta a trei dintre cele mai de succes divizii: Patiserie, Cofetarie si Gelaterie. Toate cele trei si-au desfasurat simultan demonstratiile si au oferit vizitatorilor un spectacol deosebit al gustului si maiestriei, prezentand gamele proprii de umpluturi de fruct si savoury, creme, glazuri, fonduri, baze de inghetata, solutii de aromatizare, toppinguri, variegato, etc.

Toate categoriile de produse prezentate au fost declarate de vizitatori ca fiind de maxim interes si competitivitate. Succesul expertarom s-a tradus prin contacte cu peste 500 de companii de pe toate continentele, peste 1400 de vizitatori, feedback de exceptie si demararea negocierilor pentru fundamentarea unei noi retele de distributie mondiale, care sa vina in completarea retelei europene deja existente. Astfel, compania isi dezvolta de acum distributia pornind de la cele 15 tari europene in care era prezenta prin demararea de negocieri pentru extinderea pe intregul continent european dar si in Asia, America de Nord si Sud, Africa, Orientul Mijlociu si chiar Australia.

Distribuitor si partener unic in Romania al Backaldrin, ESAROM Romania a reprezentat tara noastra si in acest stand. Expertiza, informatii, inovatii sunt doar trei din cuvintele care descriu prezenta Backaldrin la IBA 2012. Echipa ESAROM Romania se intoarce implicit cu un pachet impresionant de produse noi, inovatii si solutii de succes gata pentru a fi implementate in piata nationala. In plus, membri echipei au primit vizite din partea clientilor de pe piata de profil din Romania precum si din partea partenerilor internationali, prezentandu-le ultimele tendinte si produse dezvoltate special pentru aceasta ocazie.

Multumim pe aceasta cale tuturor vizitatorilor si partenerilor care ne-au vizitat si sprijinit, pentru a putea declara prezenta la IBA 2012 UN SUCCES TOTAL


ESAROM Romania ofera producatorilor din industria alimentara, inca din 1995, o paleta complexa de arome, materii prime, ingrediente, aditivi, etc. completata de echipe de vanzari special dedicate pentru fiecare sector al industriei alimentare, sustinute de specialisti in domeniul tehnic, de cercetare, dezvoltare si controlul calitatii, expertiza de marketing si profesionalism absolut.

În 2017, Agricola Bacău a avut o cifră de afaceri de 401,3 milioane de lei
Autor: meatmilk  /   vineri, 23 februarie 2018

(Comunicat) Vânzările de carne de pasăre ale companiei AGRICOLA Bacău au totalizat în volum, în 2017, 42.110 tone, cu 2% mai mult față de anul precedent (41.265 tone) și cu 6,2% în valoare, în condițiile unei ușoare creșteri a prețului mediu. Cifra de afaceri înregistrată de Agricola Internaţional SA Bacău în 2017 este de...

Noi soluții pentru deserturile lactate ”low fat”
Autor: Cristina Gavrilut  /   vineri, 23 februarie 2018

Întotdeauna, indiferent de categoria de consumatori la care ne referim, deserturile din lapte au fost un răsfăț. Însă, cu precădere pentru milenieni, dar și pentru celelalte grupe de amatori de astfel de delicii, grija pentru sănătate și dorința de a consuma un aliment care să le aducă beneficii a crescut de la an la an. De aici, și...

Parlamentul European a schimbat Normele privind comerțul on-line și off-line!
Autor: Nora Marin  /   vineri, 23 februarie 2018

Comisia pentru Piața internă și Protecția Consumatorilor a Parlamentului European (IMCO), a votat în adta de 22 februarie cu privire la ”Armonizarea normelor privind garanțiile și contractele de consum pentru vânzarea online și offline a bunurilor”.   Textul IMCO reflectă un compromis politic și armonizează durata...

GfK: Creștere pentru bunurile de larg consum, dar pe baza inflației, nu a volumelor!
Autor: meatmilk  /   joi, 22 februarie 2018

(Comunicat) Piața FMCG a înregistrat în 2017 o creștere semnificativă de 7% pentru bunurile de folosință curentă cumpărate pentru consumul casnic.   În spatele aceste evoluții pozitive a pieței a stat majorarea prețurilor ca urmare a inflației și nu creșterea volumelor cumpărate, așa cum s-a întâmplat în 2016. Cu...

Negro investește masiv în publicitate
Autor: Ilie Stoian  /   joi, 22 februarie 2018

Negro, o companie care în anii trecuți s-a remarcat din punct de vedere al promovării prin spot-uri publicitare, prin economia evidentă în producția propriu-zisă a imaginilor, a demarat un program de investiții care, măcar după numele pe care le-a atras, se dovedește a fi cât se poate de consistent.   Din punct de vedere al...