Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close

ESM: Carrefour România deschide un nou hipermarket în Satu Mare

Autor: Maria Demetriadmiercuri, 12 decembrie, 2018

Potrivit European Supermarket Magazine, Carrefour România a anunțat deschiderea unui nou hipermarket în Satu Mare. Magazinul de 7.500 de metri pătrați este cel de-al 34-lea hypermarket Carrefour care se deschide în țară.

 

Într-o declarație, Carrefour a spus că a mărit „magia gastronomică” în magazin, oferind o gamă mai largă de produse proaspete provenite de la producătorii locali, o gamă organică sporită și specialități internaționale.

 

Selecția de mărci proprii include produse sub brandurile Drag de România, Terre D’Italie și Reflets de France, precum și produse realizate în parteneriat cu fermierii români.

 

„Sunt convins că produsele de calitate pe care le oferim, de la alimente și haine, până la electrocasnice, precum și prețurile bune, îi vor ajuta pe locuitorii din Satu Mare să îmbrățișeze un stil de viață sănătos, să se bucure de cele mai bune produse gastronomice și, în același timp, să facă economii de buget „, a declarat Valentin Papancea, manager de magazin. „La Carrefour, experiența de cumpărături este mai simplă și mai plăcută, datorită serviciilor moderne și a inovațiilor tehnologice”.

Carrefour România testează sistemul biometric de plată
Autor: Mircea Demeter  /   miercuri, 13 martie 2019

Potrivit unei informări a retailerului francez, Carrefour România a anunțat că testează un nou sistem de plăți biometrice în supermarketul Skanska din București.   Sistemul de plăți a fost instalat la contoarele de check-out convenționale și self-service, în luna februarie a acestui an. Proiectul face parte din obiectivele...

ESM: Kaufland România a lansat primul card de loialitate
Autor: Mircea Demeter  /   luni, 18 februarie 2019

Publicația de circulație europeană European Supermarket Magazine anunță că retailerul Kaufland România a lansat primul program de loialitate, care va recompensa clienții fideli cu reduceri substanțiale, puncte de loialitate și alte beneficii.   În viitor, distribuitorul intenționează să introducă promoții personalizate...