Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Etichetarea produselor bio se modifică

Autor: Meat MIlkmiercuri, 26 martie, 2014

(Agerpres) În ultimii zece ani, piaţa produselor ecologice a crescut de patru ori în ultimii 10 ani, iar normele trebuie actualizate şi adaptate astfel încât sectorul să se poată dezvolta în continuare şi să poată răspunde provocărilor viitoare.

În acest context, Comisia Europeană a prezentat marţi o propunere pentru un regulament nou privind producţia ecologică şi etichetarea produselor bio, care reflectă preocupările consumatorilor şi ale producătorilor şi vizează soluţionarea problemelor sistemului actual. “Viitorul sectorului ecologic al UE depinde de calitatea şi onestitatea produselor vândute cu logo-ul ecologic european. Comisia urmăreşte îmbunătăţirea cantitativă şi calitativă a agriculturii ecologice a Uniunii Europene, prin consolidarea încrederii consumatorilor în produsele ecologice şi prin îndepărtarea obstacolelor din calea dezvoltării agriculturii ecologice”, a declarat comisarul european pentru agricultură şi dezvoltare rurală, Dacian Cioloş, în cadrul unei conferinţe de presă.

Propunerea se concentrează asupra a trei obiective principale, respectiv menţinerea încrederii consumatorilor şi a producătorilor, dar şi facilitarea trecerii fermierilor la agricultura ecologică.
De asemenea, pentru a-i ajuta pe fermieri, producători şi comercianţii cu amănuntul din sectorul ecologic să se adapteze la schimbările de politică propuse şi să facă faţă provocărilor viitorului, CE a aprobat, de asemenea, un Plan de acţiune privind viitorul producţiei ecologice în Europa.

În 2015, Frigoexpres va avea o creștere de 10 %
Autor: Maria Demetriad  /   vineri, 16 ianuarie 2015

În anul 2015, compania de transport Frigoexpres va avea o creștere de 10 % a afacerilor, a declarat Florian Mihuţ, Directorul General şi acţionarul majoritar al transportatorului orădean, la acest lucru urmând să contrinuie noile contracte semnate în Germania, Franţa şi Elveţia.   „Anul trecut l-am terminat cu o cifră de...

Afacerile VPK Packaging-Salonta vor trece de 23 de milioane de euro
Autor: Maria Demetriad  /   joi, 15 ianuarie 2015

Afacerile VPK Packaging-Salonta vor trece de 23 de milioane de euro, în 2015. Mai precis, producătorul belgian de ambalaje din carton VPK Packaging, care deţine pe piaţa locală două fabrici la Salonta, judeţul Bihor, şi-a bugetat pentru anul 2015 o cifră de afaceri de 23,6 mil. euro, mai mult cu 13% faţă de anul trecut, în principal pe...