Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

EuroCommerce: Fiți gata pentru aplicarea Regulamentului UE privind protecția datelor

Autor: meatmilkmiercuri, 14 februarie, 2018

(Comunicat) Cu 100 de zile înainte de intrarea în vigoare a Regulamentului UE privind protecția generală a datelor (GDPR), pe 25 mai, EuroCommerce reamintește tuturor comercianților cu amănuntul și comercianților cu ridicata din Uniunea Europeană să ia măsurile necesare pentru a fi gata și conforme, până la acea dată, reamintind avertismentul recent al Comisiei Europene privind necesitatea urgentă de a intensifica pregătirile la nivelul statelor membre.

 

Multe companii și organizații de comerț cu amănuntul și en-gros au investit în mod semnificativ pentru a pune în practică mijloacele necesare pentru a se conforma GDPR.

 

Pentru a-și ajuta membrii, EuroCommerce, cu mai mult de un an în urmă, a emis ghidul „Noile reguli UE privind protecția datelor – Un ghid pentru comercianți cu amănuntul”, (The new EU Data Protection Rules – A Guide for Retailers), menit să ajute membrii în asigurarea confidențialității clienților. Ghidul este actualizat în prezent pentru a ține cont de noile date și îndrumări din partea autorităților.

 

În cadrul pregătirilor, EuroCommerce și alte organizații comerciale importante din UE au întâlnit recent comisarii Ansip, Jourovà și Gabriel, pentru a discuta despre GDPR și e-Privacy. Comisia tocmai a lansat un instrument care să ajute companiile care utilizează datele cu caracter personal să respecte noua lege. Cu această ocazie, Christian Verschueren, directorul general al EuroCommerce, a declarat:

 

„Salutăm liniile directoare ale Comisiei pentru a ajuta întreprinderile, în special companiile mici, să respecte GDPR. În prezent, EuroCommerce actualizează propriul ghid pentru comercianții cu amănuntul cu privire la modul de respectare a regulamentului pentru a include orientările emise de grupul de lucru al autorităților naționale de protecție a datelor. Comercianții cu amănuntul încă lucrează la modul cel mai bun de a organiza utilizarea datelor de la consumatori pentru îmbunătățirea serviciilor și obținerea consimțământului consumatorilor pentru utilizarea datelor lor.

 

Vom oferi, de asemenea, unelte suplimentare comercianților cu amănuntul în luna martie pentru a promova gradul de conștientizare a protecției datelor și susținerea conformității. ”

 

Verschueren a exprimat preocupările sectorului față de posibilele suprapuneri sau contradicții între GDPR, adoptată anul trecut, și Regulamentul privind confidențialitatea în domeniul e-ului, care este în prezent dezbătut în Parlamentul European și în Consiliu:

 

„Este necesar ca factorii de decizie să se asigure că Regulamentul privind confidențialitatea în materie de e-confidențialitate și GDPR pot funcționa împreună perfect, mai degrabă decât, în prezent, obligațiile de risc care se contrazic reciproc, ceea ce ar putea provoca probleme reale în ceea ce privește modul de abordare a clienților. Consumatorii doresc să aibă încredere că datele lor sunt utilizate în mod corespunzător, iar comercianții cu amănuntul și angrosiștii trebuie să fie capabili să pună în aplicare ambele regulamente într-un mod care servește tuturor intereselor clienților noștri „.

CBRE: Stocul național de spații de retail a ajuns la 3,5 milioane mp
Autor: meatmilk  /   vineri, 29 iunie 2018

16 proiecte de retail, dintre care 11 noi și 5 extinderi în construcții existente, vor fi livrate în 2018 și 2019, însumând circa 302.100 m2, conform estimărilor CBRE; Principalele tendințe pe segmentul de retail: creșterea zoneide food court; mărirea și diversificarea spațiilor destinate divertismentului; îmbinarea...

Studiu: Consumatorii doresc tot mai multe proteine
Autor: Maria Demetriad  /   miercuri, 23 mai 2018

Deoarece interesul consumatorilor pentru proteine ​​continuă să crească, producătorii de alimente se străduiesc să se diferențieze pe baza sursei de proteine. Dar, sugerează noi cercetări, consumatorii sunt cei mai favorabili surselor de proteine recunoscute și familiare.   În decursul ultimului deceniu, produsele care...